Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

Sjov medarbejder.
Forfatter: 
Dato:  02-08-2009 17:38

Ja jeg er den heldige som lige har fået arbejde, godt nok kun som kasseassistent i en Brugs, men hva fa'en!

Nå men, første arbejdsdag er jo altid spændende. Jeg havde især tænkt meget over hvordan mine medarbejder var, stedet og det hele.

Da jeg ankom var alle utrolig flinke og virkede meget rare. Jeg blev hurtigt oplært ved kassen da der stod en på samme alder som mig bag kassen og holdte øje med om jeg gjorde det hele rigtigt.

Så da pausen kaldte på os begge, gik vi udenfor og snakkede. Der blev snakket om lidt af hvert skal det lige hilses at sige, senere kom der endnu en medarbejder ud og snakkede med.

Snakken går, og så var det at det sjove skete...

Hende som havde oplært mig, begyndte at snakke om at hun var forkølet. Hvilket var virkelig træls for hende, fordi hun mente at snot jo var hjernevæske, så det var hun trist over at miste en masse af nu. Vi to andre flækkede af grin mens vi prøvede at forklare hende at snot ikke er hjernevæske!?

Efter dette bragte hun et andet emne på banen. Hun havde været hos lægen og havde fået taget nogle blodprøver, for at finde ud af om hun manglede noget i blodet. Lægen svarede at hun havde rigeligt af jern i blodet, og sagde videre ment i en joke at det nok var fordi at hun havde den tunge piercing. Hun hoppede jo straks i med begge ben, først om aftenen hvor hun snakkede med sine forældre fandt hun ud af at det var en joke.

Hæhæ, kom ikke og sig at jeg ikke har det sjovt til tider på mit nye arbejde!

0
0
Svar på denne tråd

Bummelum
Forfatter: 
Dato:  02-08-2009 17:41

Haha, tjah det er da vist ikke studenterhuen der trykker dér

- sagde Heidi

0
0
Svar på denne tråd

Hun lyder da ikke
Forfatter: 
Dato:  02-08-2009 17:46

som den skarpeste kniv i køkkenskuffen :-)

Tillykke med arbejdet!

M.v.h. Gitte
- mor til Tera og Lian og ejer af
Jack D, Makron og Joker

Rideudstyr m.v. sælges - se præs. og giv et bud, skal bare væk.

0
0
Svar på denne tråd

Tralala..
Forfatter: 
Dato:  02-08-2009 17:49

Mnej det ville da være synd at sige

Hvor ville det dog også være fælt hvis snot var hjernevæske. :-P

HundeGitteMor:

Tak! :-)

0
0
Svar på denne tråd

skræmmende...
Forfatter: 
Dato:  02-08-2009 17:52

... hvis hun virkelig troede det

Men der er jo nogen der hopper på hvad som helst man bilder dem ind. Det frygtelige er at når man finder sådan en person, er det svært ikke at finde på vildere og vildere ting at bilde dem ind, indtil de opdager det. Og det er jo egentlig synd.

Tillykke med jobbet.

£isbeth & Baloo

All our dreams can come true, if we have the courage to pursue them.
(Walt Disney)

Se smukke unikke smykker til salg

0
0
Svar på denne tråd

Ikke lige den hurtigste
Forfatter: 
Dato:  02-08-2009 18:46

knallert på havnen..

Hellere sjove mennesker, end sure og .... triste.

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider