Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

Mest brugte salgs-side?
Forfatter: 
Dato:  31-07-2009 10:34

Når I ser efter ny hest, hvilken salgs-sider ser I så?

Som ret flittig annoncør, kan jeg ikke helt blive klar over, hvilket sider kunderne ser mest?

Tag f.eks. Everhorse. Jer der ser på everhorse, ser I også på ridehestens salgsside?

De to minder jo rigtig meget om hinanden, og jeg kan ikke helt greje, hvor vidt det er spild af tid (og økonomi) at sætte de samme heste til salg på begge sider, hvis det alligevel er de samme købere der sidder og ser begge sider?

Som regel bruger jeg Hestenettet, Everhorse og ridehesten. Ser I alle tre, eller hvad foretrækker I ?

0
0
Svar på denne tråd

Som sælger
Forfatter: 
Dato:  31-07-2009 10:46

Jeg har hovedsageligt haft brugt HN.

Jeg har da også haft heste til salg på Horse.dk, nu Everhorse, men det har altid irriteret mig at man skal sende annoncen ind, og den så bliver oprettet. Jeg har flere gange oplevet at der har været fejl i annoncerne, som jeg så har måttet skrive ind for at få rettet. Hvilket igen tager tid.

På den led ligner Ridehesten mere HN, at man selv kan oprette sin annonce. Jeg synes også det er fint at man kan hente billeder i deres database til annoncen.

Jeg har en fornemmelse af at hestene på Everhorse er lidt dyrere og at der kommer flere udenlandske købere, men jeg har ikke noget specifikt at hænge det op på. Men jeg kan forestille mig at Ridehesten efterhånden overtager den position.

Mvh
Charlotte

Züchten heißt: Denken in Generationen!

Bedækning tilbydes ved H-S Janus WMH 120

DV- og WM-Ungheste sælges

0
0
Svar på denne tråd

Overskrift
Forfatter: 
Dato:  31-07-2009 10:54

Når jeg leder efter hest så kigger jeg på:

DBA.dk Hestegalleri.dk og Heste-nettet.dk

Vh. Pernille

SÆLGES: Bates Maestro dressursadel 17" 5000 ,-.

Sælges også på Hestegalleriet.dk og DBA.dk

*Det er viljen, der skaber vejen*

0
0
Svar på denne tråd

som køber.....
Forfatter: 
Dato:  31-07-2009 11:16

du ved jo jeg i ca 1år har været i købers marked

Jeg har dagligt tjekket:

HN

horse.dk (som nu har skíftet navn)

Ridehesten.com

I de priser i sælger tror jeg købere tjekker alle nævnte sider........det er mere heste til 20-30K der nokm est ryger på DBA+HN

NB: Dia Sasja hvis du kan huske den er endt her på Øen.

Karina

Wrap minibig 350 dk afhentet på Midtsjælland

Fragt kan arrangeres.

0
0
Svar på denne tråd

123456
Forfatter: 
Dato:  31-07-2009 11:25

Jeg lurer da ind i mellem, men skal ikke købe pt. ;)

Heg har altid kun brugt horse.dk og heste-nettet det er de eneste sider jeg synes er seriøse, og jeg tror på det er der de flest esætter deres heste til salg på!

DBA har jeg aldrig brugt til at kigge efter hest på, men de få gange jeg har haft brug for at sætte til salg har jeg brugt den, men uden helvendelser!

Michelle

HUSK hjelmen, den er pænere end kraniebrud

17" sort Kieffer Donau springsadel sælges. Se billeder på præs.

0
0
Svar på denne tråd

Tak for svar.
Forfatter: 
Dato:  31-07-2009 21:24

Som udgangspunkt er de fleste af vores heste også annoncere på alle tre sider (Horse, ridehesten og HN), men synes efterhånden ikke jeg snart laver andet end at indrykke/genrykke og slette annoncer.

-Så af ren dovenskab (Og økonomi når ridehesten skal til at tage betaling), kunne det være skønt at kunne begrænse annoncerne lidt, uden det gik ud over salget, eller kunder der ser annoncerne.

Karinae: Jo jeg kan godt huske hesten. Men sidst jeg så den var den ret så meget i... hmm, "bakgear", så blev helt glad for du ikke havde været og prøve den, dengang .

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider