Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

HJÆLP! (tandpine)
Forfatter: 
Dato:  30-07-2009 19:56

hej tøser..

vil hører om i kender noget man kan gøre imod tandpine?
min kæreste har ubeskriveligt ondt i venstre side af munden,
han har spist hovedpines pille - og skylder konstant munden i klorhexidin.. (det er ikke et hul - nok nærme en visdomstand - der trykker på tanden ved siden af)
har ret ondt af ham - kan se det virkelig gør ondt! :-(

med venlig hilsen katarina emilie : )
& GOLDEN SANTHOS

.. nu også med lille prinsesse celine!

0
0
Svar på denne tråd

Man kan...
Forfatter: 
Dato:  30-07-2009 20:00

...gå til tandlæge :-)

Og hvis det er slemt, så er der tandlægevagten...

mvh. tina

Sælges:

- Mod fluer og svamp: Tectonic (den blå), Søndergårds Fly Away, Bio repel shampoo og Imaverol Vet.

- Easy Boot Bare str. 3.

0
0
Svar på denne tråd

Mit valg...
Forfatter: 
Dato:  30-07-2009 20:05

... ville være at ringe til min tandlæge og pive til jeg fik en akuttid.

Han kender mig godt nok til at han ved at når jeg piver er der en grund ;-)

Jeg har haft en visdomstand der trykkede på tanden ved siden af - dengang var jeg lidt bange for det med visdomstænder og ville ikke til tandlæge med det. Det endte med at tanden ved siden af knækkede! Så ikke alene måtte jeg have visdomstanden ud, jeg måtte også have for ca 5000 kr guldkrone på tanden ved siden af. Og et år efter måtte det af igen da den skulle rodbehandles. Så nu har jeg en midlertidig plastfyldning og VED at jeg før eller siden skal smide 5000 kr til en NY krone. Og det har medført MANGE tandlægebesøg og MANGE smerter (også ud over lommesmerterne)

Så har i den mindste mistanke om at det kan være visdomstanden der klemmer en anden tand - så tag til tandlæge straks (hvilket jeg i øvrigt altid vil mene var løsningen på tandpine)

Da min visdomstand i den modsatte side begyndte at murre var jeg til tandlægen straks - og i forhold til alt det besvær med den første og den knækkede tand, var det INTET at få den fjernet!

Indtil i morgen når han forhåbentlig får en tid. 2 panodil og 1 ipren kan tages sammen og lindrer mere end de ville gøre hver for sig.

£isbeth & Baloo

All our dreams can come true, if we have the courage to pursue them.
(Walt Disney)

Se smukke unikke smykker til salg

0
0
Svar på denne tråd

Øv med tandpine
Forfatter: 
Dato:  30-07-2009 20:09

Det er nok dyrt med tandlægevagt, så prøv at tage 1 g pamol ( højst 4 g pr døgn ) og 600 mg ibuprofen - kan købes på døgn åbent apotek - dog kun i 200 mg.

Imorgen tidlig må din kæreste ringe til sin tandlæge og klage sin nød - ud med den visdomstand; de er aligevel ikke meget bevendt...

vh Janni

0
0
Svar på denne tråd

vagtlæge
Forfatter: 
Dato:  30-07-2009 20:09

Ring til vagtlægen, de kan udskrive ibuprofen eller dolol(er meget stærke)

Jeg går også rundt med tandpine, min nerve er blottet i en visdomstand der aldrig er kommet frem men så bare er blevet mega dårlig, og tandlægerne holder ferie så der er min 14 dages ventetid og ingen akut tider man må bare spise en masse piller, jeg skal til tandlægen mandag d 10/8 det var det tidligste jeg kunne få, og bestilte i mandags.

Mvh Trine Hansen

Miniatureheste med papirer sælges billigt pga ophør.

0
0
Svar på denne tråd

Dolol..
Forfatter: 
Dato:  30-07-2009 20:19

Dolol er stærke ja, men de tager nu ikke smerten - man bliver bare lidt mere ligeglad med at det gør så skrækkelig ondt.

Jeg blev bestemt ikke smertefri da jeg fik dem mod øregangsbetændelse, men jeg fik det lidt sjovere sådan a la "sjove farver og former".

mvh PiaR
quantum in me fuit

Svar venligst i tråden og ikke via besked

www.piar.dk

Lej en grill
Rideudstyr købes

0
0
Svar på denne tråd

smiler..
Forfatter: 
Dato:  30-07-2009 20:53

tusinde tak for jeres hjælp! jeg siger det straks videre..
det er rart at kunne spørge HN til hjælp..

jeg får ham sendt til tandlæge hurtigst muligt..

med venlig hilsen katarina emilie : )
& GOLDEN SANTHOS

.. nu også med lille prinsesse celine!

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider