... ville være at ringe til min tandlæge og pive til jeg fik en akuttid.
Han kender mig godt nok til at han ved at når jeg piver er der en grund 
Jeg har haft en visdomstand der trykkede på tanden ved siden af - dengang var jeg lidt bange for det med visdomstænder og ville ikke til tandlæge med det. Det endte med at tanden ved siden af knækkede! Så ikke alene måtte jeg have visdomstanden ud, jeg måtte også have for ca 5000 kr guldkrone på tanden ved siden af. Og et år efter måtte det af igen da den skulle rodbehandles. Så nu har jeg en midlertidig plastfyldning og VED at jeg før eller siden skal smide 5000 kr til en NY krone. Og det har medført MANGE tandlægebesøg og MANGE smerter (også ud over lommesmerterne)
Så har i den mindste mistanke om at det kan være visdomstanden der klemmer en anden tand - så tag til tandlæge straks (hvilket jeg i øvrigt altid vil mene var løsningen på tandpine)
Da min visdomstand i den modsatte side begyndte at murre var jeg til tandlægen straks - og i forhold til alt det besvær med den første og den knækkede tand, var det INTET at få den fjernet!
Indtil i morgen når han forhåbentlig får en tid. 2 panodil og 1 ipren kan tages sammen og lindrer mere end de ville gøre hver for sig.