|
|
| Pitabrød, dit favoritfyld? |
|
|
Mit favoritfyld i pitabrød har hidtil været kødsovs, salat og dressing, eller skinke, salat og dressing, men siden et vikingemarked er favoritterne slået af pinden af dette fyld: En tynd skive kogt & røget skinke, en skefuld finthakkede rå løg, mild fetaost og lidt akaciehonning.  Først tænkte jeg "ad!", men gav det en chance, og har været afhængig siden. Hvad er dit favoritfyld i pitabrød?
Salvia
Det er ved vejs ende at alting begynder
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Tjaaaa.... |
|
|
Enten Baily pølser, salat, peanuts, rosiner og hjemmelavet hvidløgsdressing eller også med tun, salat og thousind island dressing.
Kort laves til flere lejligheder. Bordkort, indbydelser, fødselsdagskort, bryllup og meget andet. Kontakt via. PB
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Hmmm.... |
|
|
Salat, agurk, tun, rød peber, majs og hvidløgs dressing .. Mmmmmh, bliver helt sulten 
Hannah R. Husk at 90% af hesten fejl sidder på ryggen! "If tears could build A stairway, and memories A lane, I'd walk right up to heaven and bring you home again." Du er altid i mit hjerte!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| favorit fyld |
|
|
hårdkogt æg, skinke i strimler, salat, agurk, tomat og hjemmelavet hvidløgsdressing. Eller kebab, salat, agurk, tomat og hjemmelavet hvidløgsdressing. Ummm!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| dåmme pirater... |
| Forfatter:  |
CacaoTraum |
| Dato:  |
30-07-2009 19:56 |
|
En flad hakkebøf (frikadeller kan også godt gå an), en blandet salat med avocado og bulgur/ris og ketchup.
AJA ASHLING I'll share some wisdom with you
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| det er... |
Xoco ♣Marlee♣ |
30-07-2009 19:58 |
|
cherry tomat, salatost(Rosenborg), avokado, basilikum og peberfrugt, evt agurk og spinat blade 
Xoco Stud.theol.
"Du har givet mig større glæde i hjertet, end man har når der er rigdom af vin og korn.I fred kan jeg lægge mig til at sove, for kun du Herre lader mig bo i tryghed" (Salme 4:8-9)
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Damgaard |
|
|
Egentligt alt salat osv..... men en gang imellem er det godt med lidt spaghetti og skinketern ( også rigtigt godt som madpake)
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Kødfri version |
|
|
Jeg kan rigtig godt lide pita med falaffel, iceberg, løg, majs, ost og den røde, french dressing med hvidløg fra Kraft (?)
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Pitabrød |
|
|
Jeg laver gerne en blanding af torskerogn, cremefraiche, hvidløg og dild og så med forskelligt grønt -mums  -Sascha
Gud give mig sindsro til at acceptere de ting, jeg ikke kan ændre, mod til at forandre de ting, jeg kan forandre, og visdom til at kende forskellen. -Reinhold Niebuhr
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| tzatziki |
tralle-trold *Tone* |
31-07-2009 11:57 |
|
livet består af både solskinn og regn og sammen bliver de til den vakreste regnbue
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| herhjemme |
spender 1 |
31-07-2009 12:01 |
|
hitter falaflerne også. 3 ud af 4 nærmest kasterdem i munden  Ca. samme blanding som PiaRs.
Ingen er så god at der ikke er ondt i ham eller så dårlig at han intet er værd. -Michael Crichton.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| frikadeller |
|
|
Små frikadeller og salat eller tun, æg, rejer med avokado og altid majs. Og så en hjemmelavet karrydressing eller en dressing af cremefraiche, ketchup og sennep. Mums 
"Man skal aldrig sige nej til fristelse, man ved jo aldrig om den kommer igen" Garfield
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Kylling |
|
|
stegt med lidt honning, friskspinat og godt med tzatiki. MÅM.
Sagde Janne - der undrer sig over at hårdere tøjleføring kan retfærdiggøres med at hesten skal yde mere
Sælges: Lædergjord med maveplade - 110 cm - Send PB -
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| øhhh...hvad er |
pjevsen ☻Tjigalo☻ |
31-07-2009 19:45 |
|
falafel egentlig??? Alt slags salat og minideller sættes i høj kurs her...
"en hest skal passes mindst lige så godt på som du passer på dig selv"
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| pitabrød |
|
|
årh det er lang tid siden jeg har fået pita-brød. nu ved jeg hvad der skal på bordet når jeg fylder år næste gang  pitabrød!:P men min blandning består af: godt med salat agurk majs ærter tun- hvis ikke så pinjekerner salat dressing el. en smule ketchup
mvh. ida Rosenborg dressage vi gir' den gas!
nu med Sambuca ¤BNSLLS¤
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| 2 favoritter her |
Skovsvamp ☻Vestfyn☻ |
31-07-2009 19:53 |
|
Med hvidløgsdressing og agurk i skiver... eller med tsatsiki..  Falafel er kikærte-frikadeller! Uha... de er uundværlige, når man lever vegetarisk/vegansk eller bare næsten vegetarisk. De smager MUMS! Hvis ikke falafel i pita'en: Så hummus med oliven, grillede peberfrugter, cherrytomater i både og agurk i stænger... 
Nu forhåbentlig meget snart med Mims og Platon (formerly known as Charlie) i "baghaven" ... hurra for fundablokke og beton i stride baner!!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Pitabrød |
|
|
Mmmm gerne et stort, hjemmebagt pitabrød lavet på ciabattamel (staves?), masser af salat og så kebab, falaffel og hvidløgsdressing. Mums!
Tid til kærlighed, tid til kærtegn.. Tid til at dele, tid til at sige farvel... Farvel min elskede, tak for tiden.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Favoritfyld... |
|
|
... Feta 
Mvh. Kathrine Jensen
Nu som sygeplejestuderende i Næstved
|