Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

Er bare SÅ skuffet
Forfatter: 
Dato:  29-07-2009 17:09

Jeg har i lang tid haft min lejlighed til salg. Den var ærligt indrømmet, et praktisk køb. Lå midt i byen tæt på transport, job osv....men jeg dur altså ikke til lejlighed. Vil hellere bo lidt uden for byen, tættere på hesten og gerne et sted med lidt have til

Nu er der så begyndt at komme lidt gang i salget igen og det kan jeg jo kun glæde mig over og i fredags ringede mægleren for at fortælle at min lejlighed skulle fremvises idag kl. 15.30.....

Nu er jeg ikke typen der roder (særlig meget ) så frem med kost og spand og så fik den ellers alt hvad den ku` trække! Købte sågar nye miniplanter til spisebordet!

Men ak....mægleren ringede så idag og sagde, at fremvisningen er aflyst...dem der havde bestilt fremvisningen har købt en anden lejlighed.

Øvøvøvøv altså hvem var så klog at sige at tålmodighed er en dyd?

Hilsen Dorthe

led mig ikke i fristelse..............jeg kan selv finde vejen!

0
0
Svar på denne tråd

Ork, jeg har prøvet værre!
Forfatter: 
Dato:  29-07-2009 17:20

Jeg havde (for nogen år siden) sat min lejlighed til salg her på HN. En anden HN'er ringer og er ret interesseret, da den havde en super beliggenhed for hende, så vi aftaler en dag for fremvisning.

Jeg rydder grundigt og og smider kattene i hver deres transportkasse, så alt kunne stå åbent. Jeg venter i 1½ time. Ingen dukker op...

Jeg ringer til hende og hun har glemt det! Ok, det kan også knibe med min hukommelse, så fair nok. Vi aftaler en ny dag :-)

Jeg rydder op igen og kattene i transportkasser og ud på svalegangen.

Jeg venter i en halv time. Ingen dukker op... Jeg ringer til hende og hun har glemt det igen, men er hos sine forældre et kvarters gang væk, så hun vil skynde sig afsted!

Jeg venter en lille time. Ingen dukker op...

Kattene lukkes ud og jeg forlader lejligheden. Jeg hørte aldrig fra hende igen.

Er det lige at spilde folks tid?!

5-års, talentfuld Carano/Schwedengruss-vallak lges!

***NU MED TRAV, GALOP og LØSSPRINGNINGSVIDEO***

Ny facebookgruppe for større sikkerhed til hest i trafikken!

www.facebook.com/group.php

0
0
Svar på denne tråd

Camilla - en rigtig
Forfatter: 
Dato:  29-07-2009 17:41

god ny bedste veninde! Sikken da en idiot..

M.v.h. Gitte
- mor til Tera og Lian og ejer af
Jack D, Makron og Joker

Rideudstyr m.v. sælges - se præs. og giv et bud, skal bare væk.

0
0
Svar på denne tråd

Øv Camilla
Forfatter: 
Dato:  29-07-2009 17:59

det er bare så surt! Det havde jeg nok osse fået sure opstød over

Min lejlighed har stået til salg halvandet år. Satte den til salg da finanskrisen for alvor startede.

Selvfølgelig har der været flere at se på den og jeg har udvist tålmodighed som en

Men nu er jeg altså klar til at komme videre og bliver derfor lidt depri når jeg føler at min tid bliver spildt

led mig ikke i fristelse..............jeg kan selv finde vejen!

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider