Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

den flyvende tackling :D
Forfatter: 
Dato:  29-07-2009 00:41

jeps mor her er jo gået i konditions træning så frem med løbeskoene tænkte jeg den anden dag.

plagen blev hentet ind for hun elsker og komme med på mine ture og afsted det gik i rask trav :D

jeg jorde afsted med kræet efter mig i små glade buk ( altså hesten :) og pludselig får vi klaret det så fint at hendes bagben kommer ind foran mig der laver det perfekte rullefald oven på den hårde tackling, ruller rundt og op på benene igen..... og som den voksende person man er løber man jo videre for ingen har set noget :D efterfulgt af en meget forbløffet hest der ikke fatter hva mor her lavede på jorden så hun tog da lige en tot græs imens hun gloede :D

resultat øm røv, blå mærker på knæende og asfalt eksem på albuen, hvorfor gør sådan noget først ondt et par dage efter :D

vi har løbet siden uden skader vil jeg lige tilføje

ps hesten skete der selvfølgelig ikke noget med :D

dejlig stor hoppeplag sælges pt 155 forventet 166, født maj 08.

gang over middel. send pb for mere info

0
0
Svar på denne tråd

ej for søren da
Forfatter: 
Dato:  29-07-2009 07:02

ja undskyld men jeg tillader mig lige ta grine rigtig højt

for pokker hvor må det bare ha set drøn godt ud selvom jeg gerne havde set det var dig der tog den i små glade buk

Team Le Mans

0
0
Svar på denne tråd

dadada...
Forfatter: 
Dato:  29-07-2009 08:34

Ha ha ha ja lidt dum til grin kan man sku altid blive

Jeg faldt igår over sådan en foldboldstations vandingsmaskine som vi have stående i gårdspladsen!!!

Jeg ville træde let og elegant hend over den, men så var der sådan en lille jerndims som stak ud, som mine bukser så sad fast i, jeg faldt prøvede selvfølgelig på at komme hurtig på benene igen (for ingen skulle jo se det) men bukserne hang stadigvæk fast, så jeg faldt så en gang til, denne gang bare så jeg liiige blev liddende lidt, for det gjorde godt nok bare ondt, lige over min hæl på foden, er alt hud skrabt af, så det gør pænt ondt at have strømber på

Er livet ikke skønt, at leve for at være til ;-)

0
0
Svar på denne tråd

jknvoidfvbod
Forfatter: 
Dato:  30-07-2009 13:58

helenagagt : hehe det er helt tilladt og grine gør jeg skam i nu :)

laiseee hehe @!#$ det må ha set sjovt ud :D

0
0
Svar på denne tråd

Bombur
Forfatter: 
Dato:  30-07-2009 14:47

Det stunt må du da kunne optræde med. Har sikkert set smaddergodt ud.

Har selv prøvet midt på stortorvet i Hundige Storcenter at træde på en skrællet banen (selve bananen ikke skrællen) med det forreste ben, som bare kørte derudaf til jeg sad i hug på det modsatte knæ. Og det eneste jeg tænkte var: bare der ikke var nogen som så det, bare der ikke var nogen som så det.

0
0
Svar på denne tråd

ifdjvoiudhvio
Forfatter: 
Dato:  31-07-2009 00:23

hehe det er sjovt som man som barn gerne vil have folk ser man slår sig :) men som voksen ligger man nærmest og griner med lårbensbrud for at ingen skal da se mig tude :D

0
0
Svar på denne tråd

høhøhøhøhø
Forfatter: 
Dato:  31-07-2009 13:40

undskyld - men jeg sidder og griner endnu - kan lige se hyppens forundring, og dig der flyver igennem luften i bedste tegneserie stil :-D

Karina82

STUD BASK

Counting all the assholes in the room...

And i'm definetly not alone

Nu med skimmel princesse kandidat

0
0
Svar på denne tråd

karina82
Forfatter: 
Dato:  31-07-2009 14:20

hehe ja og så stiller hun sig til og æde :) hvilket jeg vel skal se fra den lyse side eftersom hun kun er 1 år og ligeså godt kunne have losset mig en i krydderen :)

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider