Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

EFTERLYSNING Vestskoven
Forfatter: 
Dato:  27-07-2009 13:04

Her til morgen panikkede min pony (som er under tilkørsel), da en fugl gløj op i hovedet på den. Vognen er fundet, men ponyen er stadig løs. Jeg beder jer derfor holde godt øje efter hende. Hun er 115-120 i stg., brun og ret kraftig. Ponyen har seletøj på.

Hvis I ser hende, kontakt mig da venligst på tlf 50822788. Jeg kan kun kontaktes over telefonen, da jeg selvfølgelig er ude at lede.

På forhånd tak

Tanja

0
0
Svar på denne tråd

glemte helt
Forfatter: 
Dato:  27-07-2009 13:12

Ponyen står ved Hede Enge normalt, men det er ikke til at sige hvor den er efter tre timer.

0
0
Svar på denne tråd

Jeg har sendt en sms...
Forfatter: 
Dato:  27-07-2009 13:51

... til alle pigerne fra vores stald tæt ved Vestskoven og jeg håber, at de sender den videre til andre stalde i området.

5-års, talentfuld Carano/Schwedengruss-vallak lges!

***NU MED TRAV, GALOP og LØSSPRINGNINGSVIDEO***

Ny facebookgruppe for større sikkerhed til hest i trafikken!

www.facebook.com/group.php

0
0
Svar på denne tråd

Ponyen er fundet
Forfatter: 
Dato:  27-07-2009 18:30

Har talt med Tanja og hun havde lige fundet ponyen, så den er kommet hjem igen i god behold.

Det er rart når det ender godt

Med venlig hilse

heste-nettet.dk

Jan Rasmussen

0
0
Svar på denne tråd

Ja, hun er hjemme igen
Forfatter: 
Dato:  27-07-2009 18:35

Efter 7½ times søgning lykkedes det at finde en træt og lettere forslået pony, der ellers er ved godt mod :)

Mange tak til alle der har holdt udkig efter hende, det var en stor lettelse at vide, der var hjælp at hente!

MVH.

Tanja

0
0
Svar på denne tråd

hold da op
Forfatter: 
Dato:  27-07-2009 20:30

Hold da op - jeg ledte også efter hende da jeg var i skoven med Prince idag - hvor dukkede hun op henne?

Hilsen Mette som elsker sin dejlige pony Prince SÅ højt!! ;-D
Mor til Malou 29. maj 2007
0
0
Svar på denne tråd

Hestholm
Forfatter: 
Dato:  27-07-2009 20:59

Hun var løbet helt ud til kolonihaverne i Ballerup, og da hun ikke kunne finde hjem, lagde hun sig ned i et højt buskads. Så det har været en lang dag, og er bare glad for at have hende godt hjemme igen :)

Hilsen Tanja

0
0
Svar på denne tråd

uhada!
Forfatter: 
Dato:  27-07-2009 21:37

hvor har jeg tænkt på jer i dag. Godt du fandt hende!

Er rigtig ked af at jeg ikke kunne hjælpe med eftersøgningen, men det var lidt svært når jeg havde datteren med og ikke en gang havde en cykel.

(og min datter var også svært bekymret for om der skulle ligge en ræv på lur, for at æde ponyen, hehe)

Stakkels lille pony der blev så træt at hun måtte lægge sig ned oven på strabadserne, godt hun er vel hjemme igen! Det må godt nok også have været nervepirrende for jer; SÅ mange timer, pyha!

Venlig hilsen Sarah.

-og go´glædelig sommer!

0
0
Svar på denne tråd

Sakra :)
Forfatter: 
Dato:  28-07-2009 08:16

Ja, det er aldrig til at vide med de ræve :P

Og ja, stakkels lille pony. Det var ret tilfældigt at min far så hendes spor lige dér, og da han råbte på min mor blev hun skræmt ud af sit skjul.. Og så må hun jo have genkendt noget, for fem minutter senere traskede hun ind på gårdspladsen (vi stod klar med hestene, nu hun var blevet set, det var hurtigst). Hun gik bare hen hvor jeg plejer at parkere hende, og ventede på jeg skulle pille selen af hende :)

Var lige ved at tude da jeg så hende igen!

Mange tak til jer alle, midt i fortvivlelsen over ikke at kunne finde hende, var det en stor hjælp, at vide andre holdt udkig.

MVH.

Tanja

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider