|
|
| hvad hedder jobbe og maries prins?? |
|
|
er der nogen som ved det? vi kan nemlig ikke lige se tv i disse dage..
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| Var det ikke |
|
|
Var det ikke noget med Henrik Karl ? Alain
Venlig hilsen
M
Hestetrailer udlejes (7000 Fredericia) - se mere på min præsentation
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| hvaaaaa |
|
|
er det så prins henrik juinior?? det hedder knægtens bedstefar sgu da... øøøhhhh ja sølle barn må man nok sige.. tak til dig plethest
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| Jamen.. |
|
|
Marie ser jo sikkert ualmindeligt meget op til sin svigerfar. Han er jo også fransk. Så selvfølgelig skal barnet at opkaldes efter ham. Henrik er da et meget almindeligt navn.
Venlig hilsen
M
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| jojo navnet er smukt |
|
|
det hedder min egen skønne mand da  men det må da være mega mærkeligt for farfar og kalde sit barnebarn sit eget navn.. det er da også trist når de to første knægte så hedder noget helt anderledes...
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Ja det med match |
|
|
Ja okay. Navnet klinger måske ikke så godt med Nicolaj og Felix. Men det gør Christian og Isabella da heller ikke.
Venlig hilsen
M
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Navne... |
|
|
Jeg synes jo det er Felix der falder helt uden for. Nikolaj og Henrik klinger da udemærket sammen. Felix er i mine ører ikke et drengenavn, men mere et KATTEnavn. 
Mvh Charlotte Züchten heißt: Denken in Generationen!
Bedækning tilbydes ved H-S Janus WMH 120 DV- og WM-Ungheste sælges
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| lidt kedeligt |
|
|
navn. Men kongeligt er det da. Det er da mere end hvad man kan sige om nicolai eller felix som er navnet på en populær fræk hankat fra 20'erne og 30'erne.
# Nvmb€r S!x # I'm not a number, I'm a free man!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Det..... |
| Forfatter:  |
Vibs 1 |
| Dato:  |
26-07-2009 19:14 |
|
Det er da for at hjælpe Henrik senior til at blive kong Henrik, for at der kan kendes forskel 
Hilsen Vibeke
R.I.P. Freykur, 8 År R.I.P. Line Vaps, 10 år
Så er lille kalv kommet ud til mor, og vi krydser fingere for, at de sammen kan hjælpe hende videre....
www.mellemhaven.dk
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| stakkels |
|
|
.. stakkels dreng. Jeg havde håbet på de havde fundet et navn der var lidt mere up-to-date. Kan forholde mig til Nikolaj, Christian og Isabella. Det er da mere "normalt" i disse tider.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| 123456 |
| Forfatter:  |
EmilieBA |
| Dato:  |
26-07-2009 19:22 |
|
Jeg forstår ikke at man kan kigge på en sød lille baby og tænke: "Nej, hvor er du altså bare skøn, dejlig og nutte - Du er da vist en lille Henrik hva?"
Hvis man kan kalde sin anden søn for Felix, så kan man også godt tillade sig at kalde sin tredje søn for noget andet end Henrik 
Ja, jeg synes det er hæsligt..
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Synes.... |
|
|
De holder traditionen - jeg er også opkaldt efter min mormor - ligesom mange andre er opkaldt efter efter deres bedsteforældre Den lille nye Henrik skal jo ikke være konge - så synes egentlig de holder det danske kongehus tradition med hensyn til navne up to date på den måde det forventes - uanset om man kan lide navnet eller ej Det ville da heller ikke undre mig om den næste førstefødte prinsesse kom til at hedde Ingrid eller Margrethe
Hilsen Betty
Tæl ikke dagene - Lad dagene tælle
Gitte bog nr 4 og 7 købes Diverse bortgives - se præsentation
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| overskrift |
|
|
ja det nok Alexandra der bestemte navnene i sin tid ligesom det nok er Marie der fik det sidste ´denne gang...
En gang st. hippolyt, altid st. hippolyt.... Nu uden min dejlig norske skovkat Tornado... Kørt ned den 13 maj 2007.... Elsker dig verdens dejligste kat....
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Synd for de store |
|
|
Jeg er ikke nogen kongehus freak. Men jeg syntes det er synd for de andre unger at deres bror skal have et "familie" navn når de ikke har det.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
|
|