Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

Engelsk bøf - tilbehør?
Forfatter: 
Dato:  25-07-2009 15:00

Hej

Vi skal rigtig hygge i aften, og har været nede og købe engelske bøffer der er hvidløg/rosmarin-marinede!

Men hvad vil i anbefale af tilbehør? Jeg har planer om nyopgravede asparges-kartofler, men skal der være tzaziki eller bl. salat til? Og sovs? Skal det mon være en krydret bearnaise?

Og hvad med tilberedening? Skal jeg springe ud imellem de hidsige byger der kommer, og smække dem på weberen, eller grillpanden? Eller den alm pande?

Ideer tak!

Lene

KANON HOPPEFØL SÆLGES: SKOVENS RAFAEL/BH AGENT.ERDH I 4 LED PÅ MOR-SIDEN. ÆDEL OG SÆRDELES GODT GÅENDE I ALLE GANGARTER.

0
0
Svar på denne tråd

Jeg ville
Forfatter: 
Dato:  25-07-2009 16:59

Enten grille dem, eller på en god grillpande.

Men marinade hører IKKE til på bøffer.

Tilbehør til sådan et par, er bløde løg, og gerne med nye kartofler til, og en god rødvinssovs som du selv laver.

Og salat er altid lækkert til.

Vi fik bøffer igår med bagte kartofler og tzaziki til, og en skøn salat af hvidkål, honning melon stykker, stykker af en god pære og papaya.

Mail:icewife@gmail.com

Iw/ Icewife

Coda & Tyson

0
0
Svar på denne tråd

rigtig
Forfatter: 
Dato:  25-07-2009 19:20

Til en rigtig engelsk bøf får man bløde løg, skysovs , kartoffeler og agurkesalat.

Men til dine marinerede bøffer ville jeg nok servere noget salat og så nogle kaftoffelbåde ( evt græske kartofler).

Mvh Stutteri Graven

Smukke Welsh cobs Tilbyder bedækning.

Flere smukke Brugs Welsh cobs til Salg , henvendelse på enten TLf eller Mail

Dejligt Enghø sælges minibig eller rundballer

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider