Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

MinStald.dk
Forfatter: 
Dato:  23-07-2009 11:15

Hej!

Jeg har lige fået en forespørgsel fra et medlem i klubben, som gerne vil benytte et billede af en elevhest fra klubbens hjemmeside til www.minstald.dk.

Nogle erfaringer eller kendskab til siden?

Hun skriver, at hun vil angive klubben som havende copyright, men altså - er det nødvendigt/bliver det set?

Jeg er slet ikke inde i den her verden, men kan det gøre noget?

Kristina

Stævnejakker sort eller rød i str. 34 + 36 (dame) og 48 + 50 (herre) sælges kr. 100,-/stk. Skriv mail for billeder og nærmere info.

Mangler du en dommer i dist. 9 eller Sjælland - så send en mail.

0
0
Svar på denne tråd

Jeg får dem jævnligt...
Forfatter: 
Dato:  23-07-2009 11:20

Det er sådan en standardforespørgsel, som de sender ud.

Jeg lader bare være med at svare på dem nu. Det blev lidt kedeligt efter de første ti henvendelser om nøjagtigt det samme...

5-års, talentfuld Carano/Schwedengruss-vallak lges!

***NU MED TRAV, GALOP og LØSSPRINGNINGSVIDEO***

Ny facebookgruppe for større sikkerhed til hest i trafikken!

www.facebook.com/group.php

0
0
Svar på denne tråd

overskrift
Forfatter: 
Dato:  23-07-2009 11:25

Sådan som jeg har forstået det, så er det en side hvor børn kan passe en hest eller flere på nettet, de skal så bruge billeder af den hest som de passer.

Billedet bliver vist som profil billed på deres hest.

For det meste, så plejer de bare at stjæle billeder inde fra feks hestegalleriet og bruge til deres net hest.

Hilsen Gitte

Sønderkærgaard

Bedækning tilbydes ved fjordhingsten

Ågerupgårds Samba

http://www.soenderkaergaard.dk

Vi mangler god stabil arbejdskraft se mere på min side.

Flere heste sælges

0
0
Svar på denne tråd

Kendt nok..
Forfatter: 
Dato:  23-07-2009 12:48

Camilla: Ja, men som rideklub har man et ansvar for at besvare medlemmernes henvendelser, selvom det slet ikke er det, jeg spørger om ;)

Gitte: Jeg har også luret på konceptet og kommet frem til det samme. Men hende her stjæler netop intet, og derfor vil jeg faktisk gerne give hende lov. Jeg kan bare ikke helt gennemskue konsekvenserne.

Dette er et medlem af klubben som på sødeste vis beder om lov til at bruge billedet af sin yndlings elev-hest.

Det, jeg spørger om er, om der er noget skadeligt i det for nogen?

Kristina

Stævnejakker sort eller rød i str. 34 + 36 (dame) og 48 + 50 (herre) sælges kr. 100,-/stk. Skriv mail for billeder og nærmere info.

Mangler du en dommer i dist. 9 eller Sjælland - så send en mail.

0
0
Svar på denne tråd

Umildbart
Forfatter: 
Dato:  23-07-2009 13:13

Kan jeg ikke se noget problem i det - hvis hun har fået lov så må hun gerne bruge det - og andre må stadig ikke :)

Men jeg synes i skal sætte et copyright mærke på selve billedet :) Så er man næsten sikker :)

Jeg kan ikke se nogle problemer med det .. Grunden til mange siger nej er nok at de ikke synes deres hest skal spredes ud på en side og så videre ..

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider