Jeg har denne overskønne dejlige store langhåret schæferblanding. 
Han hedder Kino og er 6 år gammel.
Sagen er den at han de sidste 8-10 dage har været noget vag.
Så kontakted dyrlægen. Og det viste sig han havde maveinfluenza.
Så den stod på 2 dage faste og så 3 dage på havregrød. Og hvis ikke maven var iorden derefter så sku han til Dr. Dyr og ha en sprøjte. 
Maveinfluenzaen betød at hans afførring har været ligeså tynd som tis og at han brækked sån noget meget ulækkert snask op som lugtede noget så forfærdelig (puha siger jeg bare
)
Nu er dagene med havregrøden overstået og jeg har endnu ikke set ham have afførring så håber da på det bedste. Men jeg ved selvfølgelig ingenting før der kommer noget.
Brækperioden er ovre - HELDIGVIS!!
Men nu virker Kino bare såååååå træt og dvask.
Orker ingenting rigtigt. Var han også før han blev syg... Plus han er blevet noget så tynd.
Og fælder enormt meget! 
Han plejer at være såååå aktiv og elsker at lege. Han plejer at være typen der springer ud af sengen om morgenen
men nu blir han bare liggende. 
Ville I mene at hans væremåde har relation til sygdommen? Det er jo ikke til at vide hvor lang tid han har gået og været vag. Hunde skjuler det jo gerne... Og selvom jeg kender ham meget godt så er det jo ikk sikkert han ville vise det. 
Eller kan det være fordi han er ved at være gammel? Han er jo en meget stor hund (ca 48 cm høj og vejer ca 50 kg). Ved ikke hvor gammel hunde normalt bliver... 
Hvor stor er/var din hund og hvor gammel er/blev den og hvordan er/var den?
Jeg vil helst tro på at det "bare" er sygdommen men har mistanke til at det er det nok ikke da der også var noget før.
Men har I erfaringer med at Dr.Dyr kan fortælle det? 
Undskyld de mange spørgsmål men er jo så glad for min skønne vovse.
Og han MÅ ikke blive gammel!!!