Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

Forsikringsspørgsmål
Forfatter: 
Dato:  19-07-2009 19:05

Dumme mig har mistet mit kamera på vores ferie på fyn.

Men men... hvor???? Vi har gået alt igennem, spurgt alt og alle om de har set det.

Jeg plejer at have styr på den slags, men ulykken sker jo for alle. Det var ikke et dyrt kamera men alligevel penge 1200 ialt når alt i kameratasken regnes med incl tasken. Det er for os en sjat penge vi ikke bare hiver frem.

Det eneste jeg har som beviser det er en Canon kasse men ingen kvittering (ja flot eftersom kamera er fra i år).

Spørgsmålet er så om ens forsikring kan dække over noget uden kvitteringer til camera, støvfritaske, 2 memerycard og oplader samt tilhørende batterier????

Kameraet kan være stjålet men egentlig lige så godt tabt.....

Suk Jeg var så glad for det camera og hvor er det surt at miste i ferien.

Den farligste af vore fordomme er at tro,

at vi ikke har nogen.

0
0
Svar på denne tråd

Det er meget sjældent...
Forfatter: 
Dato:  19-07-2009 20:02

... at forsikringen dækker noget man selv har smidt væk.

Hvis det er stjålet, skal det politianmeldes og forsikringen skal have en kopi af anmeldelsen. Men hvad man selv taber eller ødelægger er ikke dækket af en almindelig indboforsikring. Egen (og egne børns) klodsethed eller glemsomhed er ikke noget man normalt får dækket.

Hvis i har købt en ekstra forsikring med da i købte kameraet kan det være at den dækker.

Men øv hvor er det ærgerligt når man mister noget man er glad for.

Jeg har ledt og ledt efter et ur jeg tabte på en ridetur. Jeg ved PRÆCIS hvor jeg har redet og det er en strækning på under en kilometer. Men uret er VÆK. I dag er der blevet slået græs på det meste af ruten, og uret er ikke fundet. Desværre tror jeg det blev tabt på det lille stykke vej jeg red, og at de cyklister jeg (på lang afstand) så køre der, da jeg red tilbage for at lede, måske har fundet det. Og de kan jo ikke vide om det har ligget der i 5 minutter eller flere dage, så hvis de har fundet det, har de jo nok bare taget det.

Men ærgerligt er det - jeg var glad for det ur, og det var et jeg havde fået som gave :-(

£isbeth & Baloo

All our dreams can come true, if we have the courage to pursue them.
(Walt Disney)

Se smukke unikke smykker til salg

0
0
Svar på denne tråd

Bummelum
Forfatter: 
Dato:  20-07-2009 11:32

Øv at i har mistet jeres kamera :(

Men tvivler godt nok på i får forsikringen til at betale, medmindre det er tyveri.

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider