Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

stævne om 3 uger
Forfatter: 
Dato:  19-07-2009 16:57

ja så skal mig og hesten altså, prøve krafter med vors første lille klub stævne det er kun for vors egen klub, og mest fordi der skal være noget at se på til klubben åbenhus, men hold da op der skal trænes, for han forstår ikke helt galop anspring i nu, og vi skal ride en Lc2 med to galop volter men når det kun er for sjov og ikke rigtig noget der betyder noget så bliver det som det bliver.. samme dag skal vi også være med i en kvadrile opvisning som vi har trænet til de sidest mange søndage,, så min 3ugers ferie skal bruges på at ride jeg glæder mig helt vildt.

Alice

0
0
Svar på denne tråd

ja det gør jeg også..
Forfatter: 
Dato:  20-07-2009 09:24

du kan tro det bliver hyggeligt...

vil lige undersøge, om den klasse også er for os " voksne", for så starter jeg også..

VOGNMAND PER CHRISTENSEN

www.heste-nettet.dk/vejviser/ info.php?linkID=3296

20285450

Skal dine dækner vaskes og imprægneres, ja så kan jeg varmt anbefale Jessie fra jystrup/midtsjælland 60836778

0
0
Svar på denne tråd

voksne....
Forfatter: 
Dato:  20-07-2009 09:30

Inger alle må da ride hesteklasser dvs her er ingen udklasning på alder

Karina

0
0
Svar på denne tråd

jamen det er nu ikke...
Forfatter: 
Dato:  20-07-2009 09:45

helt lige nemt at finde ud af vores rideklubs indbydelse til stævne.

sidst de indbød til stævne, var der åbenbart ikke helt styr på hvad og hvem der kunne ride i hvilken klasse.

VOGNMAND PER CHRISTENSEN

www.heste-nettet.dk/vejviser/ info.php?linkID=3296

20285450

Skal dine dækner vaskes og imprægneres, ja så kan jeg varmt anbefale Jessie fra jystrup/midtsjælland 60836778

0
0
Svar på denne tråd

hej Inger
Forfatter: 
Dato:  20-07-2009 11:50

ja som karina skriver så må du godt starte en Lc2 hvis ikke du har vundet noget højer end LB (tro jeg det er) så kom du bare igang med at træne jeg skal ud og købe ridestøvler, for det har jeg ikke brugt i mange år så det bliver sjovt at ride i sådan nogne igen og så skal vi træne galop og nedsidning..

snakket med nogne af de andre fra stalden igår da vi kom hjem fra vors lille tur, og der er vist fler der ville starte de helt lette programmer uden gaolp, så det var måske også en mulighed, hvis det var noget, jeg prøver altså med den Lc2 for det er kun en 20m galop volte til højer og en til venster, og det tro jeg godt marco kan nu..

Alice

0
0
Svar på denne tråd

alice/marco
Forfatter: 
Dato:  20-07-2009 12:27

der er da ingen krav til ridestøvler, jodhpurs+støvelskafter er da tilladt også i dressur

Karina

0
0
Svar på denne tråd

Hej alle sammen
Forfatter: 
Dato:  24-07-2009 11:05

ja ved godt at der ikke er krav om ridestøvler, men det kunne jo være det kunne hjælpe på min dårlige vane med at træke mine ben op jeg er blevet god til at huske de skal ned, men aligevel, og så er mine ridesko ved at være temlig brugte, så et par støvler til kun at ride, ville væet godt, dem jeg har bliver jo brugt til alt staldarbejde og til at ride i, så nogen gange må jeg lige vaske sko, før jeg kan sætte mig på hesten

Alice

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider