Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

kan man leve af frugt?
Forfatter: 
Dato:  12-07-2009 18:10

hej

tænkte på (aner det menmlig ikke), men kan man leve af frugt. altså kun spise frugt, ikke brød, stivelse og protein?

Vil man kunne tabe sig hvis man nu feks spiser 10 stk frugt om dagen, og så ikke noget andet?

man drikker vand og the, ikke noget med kalorier i.

0
0
Svar på denne tråd

Ja men det
Forfatter: 
Dato:  12-07-2009 18:15

Gå ud over muskelmassen...især hvis man intet fedt har på kroppen....

Kroppen skal bruge Kabs. for at forbrænde....

Illum !!

.

Realistisk kyniker og livsglad livsnyder..

0
0
Svar på denne tråd

det kan ikke være sundt
Forfatter: 
Dato:  12-07-2009 18:17

-Jeg tror man ville få meget "tynd" mave...

Hilsen fra

Strit 77

-Ikke noget der ikke kan limes...

-Den der frygter vind og vand er ikke en rigtig handymand!

Bullerklubben

0
0
Svar på denne tråd

Nej ikke
Forfatter: 
Dato:  12-07-2009 18:18

Nødvendigvis, for der findes frugt med en del fiber i...

Illum !!

.

0
0
Svar på denne tråd

Så en udsendelse.
Forfatter: 
Dato:  12-07-2009 18:26

I forgårs hvor en masse test personer i 20 dage kun fik frugt og rå grønsager.

De havde alle i starten forhøjet kolesterol, forhøjet blodtryk og nogle for meget sukker i blodet. var alle overvægtige osv.

Da de 20 dage var gået uden kunstig sukker og fedt stof, havde sænket kolesterilen med 22% fået normalt blodtryk og normal sukker indhold i blodet.

De havde slanket sig og så i det hele taget sunder ud.

Så frugt og grønsager og masser af vand, i en periode gør ingen skade ihvertfald..

Senere skal man sørge, for også at få protein fra mager kød.

og naturlige fedt stoffer fra bla nødder naturlige olier. osv.

Satis temporis mihi est

( Jeg har tid nok)

.

0
0
Svar på denne tråd

lalala (:
Forfatter: 
Dato:  12-07-2009 18:54

Så lige "Supersize vs. Superskinny" på tv3 - godt program i øvrigt En af deltagerne levede kun af frugt og lidt ris/fisk og ellers ikke rigtigt noget. Det gik udover hendes muskelmasse, som Illum pointerer. Det så forfærdeligt ud.

Astrid P

- og Præsthøjens Nico-Light.

0
0
Svar på denne tråd

Charlotte
Forfatter: 
Dato:  12-07-2009 18:57

Jeg må ærligt indrømme at dine to indlæg skræmmer mig en smule.. Lyder som om kost, vægt og motion optager for meget af din tid.

På nu på dig selv for søren!

0
0
Svar på denne tråd

kan man leve af frugt?
Forfatter: 
Dato:  12-07-2009 18:57

Nej, det kan man ikke.

- Som Illum er inde på, så får kroppen ikke nok af et stof (som jeg ikke lige kan huske hvad er) og derfor begynder kroppen at tære på musklerne.

Og med din "mad-historie" tror jeg absolut ikke det vil være sundt for dig :-)

Man skal også passe på med frugt, fordi der er meget frugtsukker - så al for meget frugt er faktisk også usundt.

0
0
Svar på denne tråd

123456
Forfatter: 
Dato:  12-07-2009 19:40

Hvorfor i alverden leve KUN af frugt???

"Noget meget smart, klogt, filosofisk eller yderst morsomt"

Hvor er PRINS VALIANT?
Rød, 17 årig vallak, 138 stg.
Der er billede i præsentation.
0
0
Svar på denne tråd

Hvis du søger på
Forfatter: 
Dato:  12-07-2009 19:43

Skribentens navn, kommer der måske en forklaring du kan gå ud fra..

Illum !!

.

0
0
Svar på denne tråd

Charlotte at spørgsmålene kommer .....
Forfatter: 
Dato:  12-07-2009 20:14

..... fra dig, får godt nok mine alarmklokker til at ringe højt og larmende

Mvh. Gammelnok

0
0
Svar på denne tråd

Charlotte...
Forfatter: 
Dato:  12-07-2009 20:19

prøv nu lige. For pokker altså. Er det sjovt at være bæltefikseret? At have fast vagt? Nej vel, og du er vel stadig indlagt?

Stop, stop nu for pokker da. Hvis ikke for din egen skyld så for din fars.

Tag dig nu sammen og stop med det der...

Hilsen Helle - Mimi

0
0
Svar på denne tråd

Nej, du kan ikke.
Forfatter: 
Dato:  12-07-2009 22:04

En af mine kollegers datter spiste en overgang utroligt meget frugt. Hun tog på af det. Forklaring: frugtsukker.

Og nej, Chalotte... du kan IKKE leve af frugt. Du SKAL følge din kostplan for ellers bliver du indlagt igen. Og er det 25 æbler og bananer værd? Næppe.

HUSK NU PÅ, at utallige undersøgelser viser, at "mænnerne" hellere vil have en pige, der har lidt til "gården og gaden" ;-) Der er ingen, der er interesseret i et cykelstativ - dette har jeg endda fra en ven, der fortalte om en utroligt tynd eks-kæreste. Han kunne slet ikke holde det ud :-(

Du er nået SÅ LANGT! Lad være med at ligge under for fikse idéer og kostkontroller. Det var det, der bragte dig i fedtefadet i første omgang

5-års, talentfuld Carano/Schwedengruss-vallak lges!

***NU MED TRAV, GALOP og LØSSPRINGNINGSVIDEO***

Ny facebookgruppe for større sikkerhed til hest i trafikken!

www.facebook.com/group.php

0
0
Svar på denne tråd

godt skrevet
Forfatter: 
Dato:  12-07-2009 22:09

Camilla (Felur), jeg er rørende enig!

0
0
Svar på denne tråd

nej...
Forfatter: 
Dato:  12-07-2009 22:26

Nej, man kan ikke leve kun af frugt og samtidig være sund. Frugt er sundt, inden tvivl om det, men frugt indeholder trods deres høje indhold af vitaminer IKKE alt det din krop har brug for for at kunne fungere. Protein er bl.a. én af de ting du ville styre udenom ved udelukkende at spise frugt. Og en diæt uden protein er ikke holdbart. Protein er nemlig byggestenene til din krop, og uden protein vil din krop langsomt dengenerer. Det vil gå ud over både dit fysiske og psykiske helbred

Frugt-kure, suppe-kure osv hjælper ikke af den simple årsag at så snart man begynder at spise mere normalt igen, griber kroppen alt den næring den kan få efter en periode med "udrensning" (læs: udsultning). Hurtige vægtab er ikke sunde. Varige og sunde vægttab skabes ved at lægge sin livsstil om over en længere periode...

- velox

"An American Monkey after getting drunk on Brandy would never touch it again, and thus is much wiser than most men" (Charles Darwin)

0
0
Svar på denne tråd

Til dels
Forfatter: 
Dato:  12-07-2009 23:06

Det kan man med modifikationer.

Flest grøntsager (mange kostfibre og vitaminer)

Mange bønner, linser, kikærter (proteiner)

Frugt (kostfibre og vitaminer)

Nødder (fedt og vitaminer)

Olie (hørfrø, oliven, mandel)

+kalktabletter da det kan være svært at få gennem mælkefri kost.

Jeg spiser sådan 5 ud af 7 dage

0
0
Svar på denne tråd

Nu ved jeg ikke
Forfatter: 
Dato:  13-07-2009 00:23

noget om trådsarters historie - men har dog selv tænkt det samme, efter at have set det samme program som hun henviser til..

Nu skal det jo lige siges, som hun også nævner længere nede, at det ikke KUN var frugt de spiste, men også grøntsager... og vist nok også nogle nødder og lidt andet i den boldgade... :)

Men jeg studsede da også over det da jeg så programmet... tænkte at det ku da ikke passe at man kunne leve af frugt, grønt, nødder og ik så forfærdeligt meget andet... men i og med at det var en kost ekspert der havde arrangeret det der, tja så må det vel være sundt nok .. ? :)

0
0
Svar på denne tråd

Med til det program flere
Forfatter: 
Dato:  13-07-2009 08:35

nævner skal det vel også siges at det helst skulle være fem kilo frugt og grønt der skulle fortæres dagligt. Og der var tale om en individuel sammensat pakke til hver person, så de fik hvad de skulle have.

Men hvem af os har den nødvendige viden til det?

Og hvem af os kan ærlig talt tage os sammen til at spise et helt bundt rå forårsløg?

Camilse

De rigtige beslutninger er altid de svære beslutninger at tage.

De svære beslutninger er altid de vigtige at tage.

De vigtige beslutninger er altid de rigtige at tage.

Lukas, jeg savner dig

Camilse.dk ...

0
0
Svar på denne tråd

feder....
Forfatter: 
Dato:  13-07-2009 08:38

I en lang periode spiste jeg rigtig meget frugt.

Det gav god energi, men tilgengæld og en masse ekstra på sidebenene.

Så spis varieret.....

Løsdrift tilbydes til ponyer ved Fårevejle

Se min præsentation

0
0
Svar på denne tråd

vegetar
Forfatter: 
Dato:  13-07-2009 08:49

vegetarer lever jo sådan som finken83 beskriver det. mine svigerforældre har levet sådan i de 12 år jeg har kendt dem og de er da ikke magre, men svigermor er også meget bevidst om at sætte det sammen så de får hvad de skal bruge. hun laver nødde frikadeller og bruger bønner og linser til alt mulig... og det smager s**de godt ;-)

jeg har ikke fulgt med i trådstarters historie, så mit svar er baseret på tråden som helhed.

frugt alene ville jeg ikke turde gå igang med. grønsager alene var en anden snak, netop fordi der er mindre sukker og de findes med gode fibre og proteiner. og også olier (eks advocado, oliven osv.)

hilsen NICOLE

gud har fået en ny lille engel

Noah

F. 27-5-09

t. 27-5-09

altid i mit hjerte

"AT TILGIVE, BETYDER IKKE AT GLEMME,
DET BETYDER AT GIVE SLIP PÅ SMERTEN"

0
0
Svar på denne tråd

En sund kost....
Forfatter: 
Dato:  13-07-2009 10:00

er afbalanceret og varieret.

Kun at spise fra EN fødevaregruppe er der ikke meget variation over. Det er svært at få dækket behovet for alle vitaminer og mineraler ved en så ensidig kost.

Iøvrigt kan jeg, ud fra andre indlæg, se, at der vist er en alvorlig baggrund for at du stiller dette spørgsmål.

og den "baggrund" håber jeg du får hjælp til at bearbejde. For ellers slipper du aldrig ud af mad-fikseringen...

Opstaldning søges fra efteråret i 7080-området, til sød islænderhoppe . Helst et sted, hvor der er andre islænder-folk. Kan du hjælpe? Skriv venligst PB. Mange tak :)

0
0
Svar på denne tråd

En sund kost...
Forfatter: 
Dato:  13-07-2009 10:12

... Skal være varieret.

Netop i din situation er jeg sikker på at du er tilknyttet nogle kostvejledere der prøver at lære dit hvad du har brug for at spise for at være sund og rask. Lyt til dem - de er uddannede inden for feltet og kender DIG ogdit aktivitetsniveau og dit helbred.

Netop i din situation er jeg sikker på at du har brug for mere næring end mange af os, da din krop ganske givet er svækket og skadet efter mange års sygdom.

Kæmp for ikke at komme tilbage i bæltefikseringen - hold fast i din glæde over at være kommet hjem til din far, over at du snart vil komme helt væk fra hospitalet og i at du er ved at blive rask.

Men det at blive rask kræver at du HVER dag spiser en fornuftig kost og ikke overmotionerer. Du KAN gøre det - det er jeg sikker på! Men det er ganske givet en hård kamp - tag den en dag ad gangen og en mundfuld ad gangen.

£isbeth & Baloo

All our dreams can come true, if we have the courage to pursue them.
(Walt Disney)

Se smukke unikke smykker til salg

0
0
Svar på denne tråd

hejhej
Forfatter: 
Dato:  13-07-2009 12:36

Du skal spise utrolig meget hvis din krop skal overleve frugt og grønt spiseriet..

Jeg har prøvet at lave en metabolisk vægtberegning af mig selv for at finde ud af hvor mange gulerødder jeg skulle spise pr. dag ved absolut vedligehold, så jeg IKKE tabte mig..

Svaret blev 10 KG!!!

Nej tak, skal ikke tygge mig igennem 10 kg gulerødder.

Tror nu nok magert kød såsom fisk og kylling er med til at gøre en person sund og frisk.

Christine
"Ridderinden af den brune hest"

0
0
Svar på denne tråd

De siger at
Forfatter: 
Dato:  13-07-2009 21:06

hvis man spiser for meget frugt, så kan man risikere at det binder fedtet, så det kun sætter sig på maven!

NEDERN!

0
0
Svar på denne tråd

vitaminer
Forfatter: 
Dato:  13-07-2009 23:19

Hej trådstarter

Kroppen kan ikke nøjes med fødevare var en bestemt fødevaregruppe, i dette tilfælde frugt. Selvom frugt er rig på en masse vitaminer, vil kroppen komme i underskud af livsvigtige vitaminer og mineraler fra andre fødevaregrupper. Allw vitaminer og mineraler er vigtige for vores krop, for at vores celler kan fungere. Ved at spise varieret frugt og grønt får man de vandopløselige vitaminer. Men ved at undlade f.eks. kød og fisk, er det rigtigt, som nogen påpeger, så kommer kroppen til at mangle en del af det som herinde nævnes som byggestene.(F.eks. zelen, kobber m.f.)Altså livsvigtig næring af forskellig betydning i vore celler. Man kan ikke hurtigt beskrive, hvad det betyder for kroppen at mangle de livsvigtige vitaminer og mineraler, andet end at over tid, vil cellerne i kroppen mangle "byggesten" til at leve. Kroppen vil først bruge rerserverne herefter vil cellerne begynde at dø.

For en kort periode betyder det ikke så meget, hvis man lever "usundt" ved kun at spise fra en fødevaregruppe (for nogen frugt, for andre fedt/sukker,) Men over tid vil kroppen reagere på de livsvigtige mangler. Man skal dog huske, at man kan give kroppen uoprettelige skader, hvis man over tid eller i flere omgange spiser uvarieret. Derudover vil jeg råde til, at man får kyndig vejledning, hvis man ønsker ønsker at udlade en fødevaregruppe i ens kost! Det kan sagtens lade sig gøre, men det man udelukker skal erstattes med noget andet, for at det er sundt for kroppen. (f.eks. at leve som vegetar eller veganer)

Jeg har lige fundet noget let-forståeligt fra en opgave jeg en gang har skevet om de fedtopløselige vitaminer, for at forstå betydningen af, hvor vigtige de er for kroppen.

"De fedtopløselige vitaminer optages fra kosten sammen med fedt og omfatter vitamin A, D, E og K. Vitaminer i det hele taget kan ikke syntetiseres i kroppen og må derfor tilføres via kosten, da det er nødvendig i små mængder for de humane stofskifteprocessers normale forløb. Vitaminerne har forskellige funktioner i livsprocessen grundet vitaminets kemiske struktur, og et vitamin kan derfor ikke erstatte et andet. Fedtopløselige vitaminer ophobes i fedtvævet i kroppen, hvorfra der kan opstå en form for forgiftning ved overdreven indtagelse af fedtopløselige vitaminer. De vandopløselige vitaminer udskilles med det samme, hvis kroppen ikke har behov for dem. Derfor skal man dagligt indtage vandopløselige vitaminer.[1]"

Håber det kunne være til hjælp med at forstå hvor vigtigt det er at spise varieret. I hvert fald hvis man vil leve længe og uden diverse følgesygdomme..

Venlig hilsen Dorthe

[1] Lyhne 2006. Opslag; vitaminer

JEG SKAL VÆRE MOR:)

0
0
Svar på denne tråd

Nej man kan ikke
Forfatter: 
Dato:  14-07-2009 08:36

Man vil komme til at mangle B-vitaminer- som godtnok ikke er fedtopløselige, men findes i mælk, brød og indmad.

Det kan godt være- at to kilo frugt svarer til 100 gram fyldt chokolade- men man kan absolut ikke kun leve af frugt.

Vores nærmeste slægtninge chimpanserne spiser kød, samler-jægersamfund supplerer fedtholdige frø, stivelseseholdigplanteføde med kød. Det er så magert vildtkød.

Kan du lide fisk? For fisk er supersundt- og fås i fedtfattige udgaver.

Hvis man ikke kan lide fisk (jeg er ikke vild med det) så kan man spise 1 håndfuld nødder/kerner dagligt. (Kerner= solsikkefrø eller fx græskarkerner) Nødder= valnødder, hasselnødder, mandler- paranød mm.

Men nej, ingen kan leve af frugt- man kan OVERLEVE- men det er ikke det samme.

Pøj Pøj Silotte- pas nu godt på dig selv! (Y) (Y) (Y)

Mvh
xtiny

*** The truth is out there- but the lies are in your head***

0
0
Svar på denne tråd

inden i nu allesammen
Forfatter: 
Dato:  14-07-2009 17:04

...kører rundt i min fortid.

jeg spurgte fordi jeg overvejede at tabe mig. men er stadig indlagt, og de sørger for jeg spiser det der bliver serveret. har bare ingen appetit. får noget medicin der fjerner appetit og giver kvalme. det eneste jeg sådan rigtig kan spise er frugt og slik. meget usundt ja.

men spurgte til det, for at vide om man kan leve af frugt, i hvert fald for en periode.

0
0
Svar på denne tråd

bhvwdsgjvjhvfregv
Forfatter: 
Dato:  14-07-2009 17:07

Du bliver frygtelig fejlernæret og det går ud over din krop senere i livet.

NUMSEFISKEN
Med Equito's Litote
Et smil er en nem måde at forbedre sit udseende på

0
0
Svar på denne tråd

Køre rundt
Forfatter: 
Dato:  14-07-2009 17:27

I din sygdom!!!! ved du hvad du skulle hente hjælp fra dem der er omkring dig som ved ganske meget om foder til fx. dig...

Fortæl dem du har kvalme og de kan måske hjælpe dig...

De er ikke rask, nej og nix ikke når de stadig er indlagt.

Vi bakker dig gerne op, men tro ikke at vi er dumme..

Illum !!

.

0
0
Svar på denne tråd

Søde Charlotte..
Forfatter: 
Dato:  14-07-2009 17:39

Du er jo netop indlagt for at TAGE på..

Du kører rundt i din egen lille verden hvor du bilder dig selv ind du er tyk..

Det er ikke sundt for dig, og hvad er du du vil opnå..?

Du DØR af det her, hvis ikke du begynder at få tanker om ikke at skulle tabe sig..

Og nej.. DU kan ikke leve af frugt alene.. Du bliver fejlernæret..

Livet er vidunderligt set gennem sprækken mellem dynen og madrassen

0
0
Svar på denne tråd

Men du...
Forfatter: 
Dato:  14-07-2009 17:49

er nødt til at undertrykke den trang til at tabe dig. Og det helst inden den slår dig ihjel.

Du er indlagt fordi du har brug for hjælp, blandt andet til at spise, det er du nødt til at indse.

Der er altså ikke ret langt fra hvor du er nu, til du igen ender i fiksering og så videre.

Prøv om ikke du kan nå at vende den denne gang.

Hilsen Helle - Mimi

0
0
Svar på denne tråd

123456
Forfatter: 
Dato:  14-07-2009 18:08

Illum:

- velox

"An American Monkey after getting drunk on Brandy would never touch it again, and thus is much wiser than most men" (Charles Darwin)

0
0
Svar på denne tråd

Smuk smuk pige!!!
Forfatter: 
Dato:  14-07-2009 21:39

Jeg har lige tjkket dig ud på billederne på din præsentation.

Du er en meget smuk pige!!!

Fortæl "dem" der hvor du er indlagt hvordan du har det med maden i øjeblikket -hvis du ikke siger noget kan de jo ikke hjælpe dig og det er NU du skal hjælpes til at få styr på dig selv og især på kosten.

Hilsen fra

Strit 77

-Ikke noget der ikke kan limes...

-Den der frygter vind og vand er ikke en rigtig handymand!

Bullerklubben

0
0
Svar på denne tråd

Bghntrdgdnfd
Forfatter: 
Dato:  14-07-2009 22:13

Nej, det kan du ikke...

Og man kan slet ikke tabe sig af at spise meget frugt! Frugtsukker og alm. sukker er det samme, den eneste grund til at frugten er sundere er, at der er masser af fibre i.

Mvh. Cecilia

- Med terroristerne og problembarnet

If you wanna make the world a better place, take a look at you self, and then make a change! - Michael Jackson

0
0
Svar på denne tråd

fisk vs nødder
Forfatter: 
Dato:  14-07-2009 22:29

Hej igen..

Lige for at rette på em misforståelse længere op, så kan man desværre ikke bytte fisk ud med diverse nødder. (Gid det dog var så vel.. - jeg bryder mig heller ikke meget om fisk) Man kan heller ikke udelukke fedt i ens kost, selom man er på kur. Der er nogle fedtstoffer som kroppen simpelthen har brug for. Svaret kommer nedenfor.

Kroppen har brug for to essentielle fedtsyrer nemlig n-3 og n-6. Betegnelsen gengiver fedtsyrens opbygning. Essentiel betyder at fedtsyren er livsvigtig for ens krop. Nødder, planteolier osv. er rig på n-6. Fisk er rig på n-3 (og en masse andet godt som vi har svært ved at få fra andre fødevarer f.eks. d-vitamin, og zelen) Begge fedtsyrer konkurrer om de samme enzymer i kroppen, og derfor er det vigtigt at man har en balance mellem disse fedtsyrer. Man kan derfor IKKE bytte fisk ud med nødder og planteolier.

Når n-3 og n-6 fedtsyre reagerer med ilt i kroppen, får man en række forskellige hormonlignende stoffer med fællesbetegnelsen eicosanoider. Eicosanoiderne påvirker glatmuskulatur, blodtryk, blodkoagulation, hormoner og enzymer, og derved forebygger det hjerte-kar-sygdomme. Man kan derved udlede, at ved at have ballance mellem sit indtag af n-3 og n-6 fedtsyrer, så forbygger kroppen selv f.eks. blodpropper osv. Helt uden medicin!! Det er da smart.. Desværre er eicosanoider kortlevende, og man er derfor nød til jævnligt at tilfører kroppen lidt fisk. (mindst to gange i ugen!)

Ved ikke om nogen læser mine "kloge-åge" - indlæg, men jeg synes selv det er spændende:)

Hilsen Dorthe

JEG SKAL VÆRE MOR:)

0
0
Svar på denne tråd

overskrift...
Forfatter: 
Dato:  14-07-2009 22:48

Når du døjer med kvalme, så prøv om du kan få fat i nogle "Seeband armbånd" - de går ind og trykker på et akkupressur (staves?) punkt i armen, og virker ret kvalmestillende.

Jeg har været rigtig glade for mine!

De kan fåes på apoteket og koster ca. 120,-

Jeg har ikke været i din situation, men jeg har haft ret meget kvalme pga medicin.

Men som de andre skriver - snak med dem der skal hjælpe dig, det er det de er der for.

Hilsen Nina

Capri søger part

6710 Esbjerg

www.heste-nettet.dk/markedspladsen/ hest/vis/222166/2/

0
0
Svar på denne tråd

nu bliver jeg
Forfatter: 
Dato:  15-07-2009 13:42

ja nu blier jeg altså ret irriteret. jeg er ikke indlgat pga min vægt eller spisning. jeg har holdt en normaltvægt (58kg) siden oktober.

jeg lever sundt. mine negle og hår viser i hvert fald ikke nogle tegn på skade.

så inden i tror jeg er ved at hoppe tilbage i anoereksien, så tro på mig når jeg siger det ikke er spisningen der er gal igen.

0
0
Svar på denne tråd

Åh kære Charlotte
Forfatter: 
Dato:  15-07-2009 13:59

der er ingen her der vil dig det ondt, tværtimod.

Men hvad skal man tænke når du skriver sådan en sætning her:

jeg spurgte fordi jeg overvejede at tabe mig. men er stadig indlagt, og de sørger for jeg spiser det der bliver serveret.

og så skriver du nu til sidst:

jeg har holdt en normaltvægt (58kg) siden oktober.

Og når spørgsmålet om man kan leve på frugt alene kommer fra dig, jamen så bliver folk bekymrede- og helt ærligt, med det du skriver tror jeg det er med rette.

Når dine tanker kredser om at du vil tabe dig og dyrke en masse motion- ja så synes jeg det er svært ikke at tænke at du er inde i en negativ udkvikling.

Og det vil jeg ikke undskylde for at tænke, for jeg er virkelig bekymret for dig..

Hvad vil der ske når du skal udskrives og der ikke er nogen til at sørge for at du spiser? Hvor hårdt vil du presse din krop med motion?

Og som Illum ganske rigtigt skriver kan man få kvalmestillende medicin, fik jeg selv under kemobehandling.

Jeg håber på det bedste for dig.

Hvad havde du egentlig forventet folk skulle sige/tænke til denne tråd? Bare nysgerrig...

0
0
Svar på denne tråd

123456789
Forfatter: 
Dato:  15-07-2009 14:01

hej charlotte

Kan godt forstå du bliver irriteret. Men folk bliver nok bare bekymret.. Lad vær med at spise frugt alene.. Spis små måltider i løbet af dagen og gerne meget fiber.. Så skal det nok gå..

58kg er en fin vægt. Men vi ved jo alle at folk med spiseforstyreser let falder tilbage..

Hilsen Annette

Mor til banditten Noah og ejer af den franske bulldog fluffy

LÆKKER ANDELSBOLIG/RÆKKEHUS SÆLGES I AALBORG

Se mere på: WWW.FRIHAUGE.DK

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider