Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

økonomi spørgsmål...
Forfatter: 
Dato:  11-07-2009 23:45

Jeg står og skal flytte i ny lejlighed. Jeg har aldrig før lejet en bolig, hvor el, vand og varme ikke var med i huslejen... Det var altid med i den leje, som var aftalt.

Nu er mit spørgsmål så... hvor meget ligger jeres udgifter til el, vand og varme på om året ca?

Jeg vil også gerne vide om i spare på varmen eller om i lever normalt... desuden om i har vaskemaskine, tørretrombler osv...

www.123hjemmeside.dk/stald-magic

FOLINGS ALARM UDLEJES!!!

0
0
Svar på denne tråd

forbrug
Forfatter: 
Dato:  12-07-2009 03:11

Jeg har aconto varme og vand på 400 kr pr. måned og det passer som regel rimelig godt.

El kan jeg simpelthen ikke huske hvad ligger på måske ca 2000 om året.

Jeg sparer ikke som sådan, men har selvfølgelig ikke radiatoren kørende på fuld tryk når jeg lufter ud og slukker for vandet men jeg bøster tænder osv.

Jeg har både vaskemaskine og tørretumbler

Mangler du en hestepasser i Kolding?

Kender du Marico??

Rød vallak med blis født 18/6 1993, ca. 145 stg, har spat i et bagben.

Solgt til Højen v. Vejle sommeren 2001 derfra muligvis solgt videre til Give.

0
0
Svar på denne tråd

Forbrug
Forfatter: 
Dato:  12-07-2009 07:37

Min lejlighed er på 68 m2 og jeg betaler 6000 kr. om året i varme og 2500 kr. i el.

Jeg har vaskemaskine, men ingen tørretumbler. Og jeg sparer ikke specielt på varme eller el.

Lækker lejlighed med havudsigt og tagterrasse i Bulgarien udlejes

se www.123hjemmeside.dk/bulgarien

Stadig ledige uger i sommeren 2009:-)

0
0
Svar på denne tråd

For mig...
Forfatter: 
Dato:  12-07-2009 11:30

... ER det at leve normalt at jeg sparer på varmen og på el. Jeg er opvokset under energikrisen i 70'erne, så hvis jeg ikke sparer, føler jeg at det er vildt fråds.

Jeg betaler godt 1000 kr om måneden for varme (gennemsnit for hele året) og vist 1100 i kvartalet for el.

£isbeth & Baloo

All our dreams can come true, if we have the courage to pursue them.
(Walt Disney)

Se smukke unikke smykker til salg

0
0
Svar på denne tråd

jeg betaler....
Forfatter: 
Dato:  12-07-2009 11:48

1000 kr for varme/mdl

ca 300 kr for vand/mdl

ca 300 kr for el/mdl

- sagde Heidi

0
0
Svar på denne tråd

Trine ♥Fiona♥
Forfatter: 
Dato:  12-07-2009 13:23

Du kan overhovedet ikke bruge hvad andre betaler, for prisen de enkelte steder er vildt forskellige...

Et hus som i Aalborg koster 5500 at varme op, kan i en oplandsby koste 35.000 kr.

Hvis du skal sammenligne, skal du have det effektive forbrug oplyst, og så selv regne ud, hvad det forbrug vil koste hos dig.

Du kan også gøre det, at du ringer til eks varmeforsyningen, de ved hvad man "plejer" at bruge, hvis man er 1 person og x størrelse bolig.

Om du skal spare, er vel et spørgsmål om økonomi. Min holding er, at jeg nægter at fyre for fuglene, jeg lukker for vandet når jeg ikke decideret bruger det o.l. da det for mig er meget bedre, at give pengene til hjemløse eller andre, hvis jeg har for mange, og ikke bare til vand eller varmeforsyningen.....

Hilsen Vibeke

R.I.P. Freykur, 8 År

R.I.P. Line Vaps, 10 år

Har du overvejet, om det er viden du fortæller om, eller noget du gætter på?

Der er meget meget stor forskel.....

www.mellemhaven.dk

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider