hvis man har lidt sort humor.
Min stakkels mand er træt af at køre bil og hans aften/nat er ikke helt gået som planlagt og det er nu ret selvforskyldt.
Han køre poderne fra Hundested til Korsør og får dem smidt på toget til fyn, så langt så godt, turen hjem går så om Lyngby for at bytte bil med mig, den tur går også udemærket, efter en kop kaffe kører han så hjem, og her er det filmen knækker 
For tilbage i Hundested kommer han i tanke om at husnøglen jo sidder i det sæt nøgler som han har afleveret til mig i Lyngby
Så turen ind går op ad en stige, ind af 1 åbent vindue på førstesalen og så et hop fra karmen, hen over trappen til repoen.... Han kunne have brugt gavlvinduet og sluppet for de 1.5 meter der kunne have givet frit fald til stueplan 
Nu skal vores dør låses op med nøgle inde fra også, men han kan ikke få nøglen som sidder indvendig til at virke og mens gode råd er dyre leder han lommerne igennem efter en lighter til at tænde sin smøg med, og hvad finder han
nøglerne til bilen som holder i Lyngby og som har hoveddørsnøglen i 
Turen må så gå retur til Lyngby så jeg kan komme hjem efter 16 timer på arbejde, jeg kunne have taget toget, men det løser jo ikke problemet med nøglen i Hundested og bilen i Lyngby.
Ind i bilen igen og retur, eller nå ikke, for 10 km hjemme fra møder han 2 betjente som absolut ikke har andet at give sig til kl 2 om natten end at stoppe en bil, blot fordi den køre på vejen. Nu har manden hverken drukket e.l., men skramle skulle have været synet for 3 måneder siden, så gæt - ja der røg pladerne. Nå ja men problemet er jo ikke værrer end at man ringer efter en taxa, ud over der er 1 times ventetid på en taxa i Fredriksværk på den tid af døgnet
.
Nå enden på det blev at en venlig kollega som alligevel var på alarm på Shell kørte min kære husbond hjem så han kunne hente lastbilen og få kørt de nøgler til Lyngby. Så kl 5 er han vel hjemme og kan gå i seng.
Så kan han lære det kan han, bilen har ikke skulle synes denne gang, men skrottes, den er gammel og der er flere mangler end fortræffeligheder, men de første 2 måneder mente han at han bare skulle lave den, dvs ny udstødning og katalysator, men vinduerne kan heller ikke rulles ned i det halve af dørene og her på det sidste skal den engang i mellem have med en hammer på starteren for at ville starte, men den køre ellers fint og bremser godt.
For 4 uger siden erkendte han så der må en anden til, den er også fundet men ikke leveret endnu, derfor skulle skramle bare holde en uge mere. Nu er skramle definitivt død og manden en nattesøvn fattigere.
Men kan ikke lade være med at grine af ham og alle hans oplevelser, men kortvarrigt synes han ikke det var sjov da han ringede for at sige pladerne var klippet og jeg bare grinede, men helt ærlig hvad skal man ellers gøre.