Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

en vittighed har denne nat været
Forfatter: 
Dato:  10-07-2009 04:42

hvis man har lidt sort humor.

Min stakkels mand er træt af at køre bil og hans aften/nat er ikke helt gået som planlagt og det er nu ret selvforskyldt.

Han køre poderne fra Hundested til Korsør og får dem smidt på toget til fyn, så langt så godt, turen hjem går så om Lyngby for at bytte bil med mig, den tur går også udemærket, efter en kop kaffe kører han så hjem, og her er det filmen knækker

For tilbage i Hundested kommer han i tanke om at husnøglen jo sidder i det sæt nøgler som han har afleveret til mig i Lyngby Så turen ind går op ad en stige, ind af 1 åbent vindue på førstesalen og så et hop fra karmen, hen over trappen til repoen.... Han kunne have brugt gavlvinduet og sluppet for de 1.5 meter der kunne have givet frit fald til stueplan

Nu skal vores dør låses op med nøgle inde fra også, men han kan ikke få nøglen som sidder indvendig til at virke og mens gode råd er dyre leder han lommerne igennem efter en lighter til at tænde sin smøg med, og hvad finder han nøglerne til bilen som holder i Lyngby og som har hoveddørsnøglen i

Turen må så gå retur til Lyngby så jeg kan komme hjem efter 16 timer på arbejde, jeg kunne have taget toget, men det løser jo ikke problemet med nøglen i Hundested og bilen i Lyngby.

Ind i bilen igen og retur, eller nå ikke, for 10 km hjemme fra møder han 2 betjente som absolut ikke har andet at give sig til kl 2 om natten end at stoppe en bil, blot fordi den køre på vejen. Nu har manden hverken drukket e.l., men skramle skulle have været synet for 3 måneder siden, så gæt - ja der røg pladerne. Nå ja men problemet er jo ikke værrer end at man ringer efter en taxa, ud over der er 1 times ventetid på en taxa i Fredriksværk på den tid af døgnet .

Nå enden på det blev at en venlig kollega som alligevel var på alarm på Shell kørte min kære husbond hjem så han kunne hente lastbilen og få kørt de nøgler til Lyngby. Så kl 5 er han vel hjemme og kan gå i seng.

Så kan han lære det kan han, bilen har ikke skulle synes denne gang, men skrottes, den er gammel og der er flere mangler end fortræffeligheder, men de første 2 måneder mente han at han bare skulle lave den, dvs ny udstødning og katalysator, men vinduerne kan heller ikke rulles ned i det halve af dørene og her på det sidste skal den engang i mellem have med en hammer på starteren for at ville starte, men den køre ellers fint og bremser godt.

For 4 uger siden erkendte han så der må en anden til, den er også fundet men ikke leveret endnu, derfor skulle skramle bare holde en uge mere. Nu er skramle definitivt død og manden en nattesøvn fattigere.

Men kan ikke lade være med at grine af ham og alle hans oplevelser, men kortvarrigt synes han ikke det var sjov da han ringede for at sige pladerne var klippet og jeg bare grinede, men helt ærlig hvad skal man ellers gøre.

Oliver, kat 3 springpony resultater op til la i spring på distriksplan. Dressur lc. Sælges med alt udstyr. Se hans profil her www.heste-nettet.dk/lodge/24790/ hest/176857/.

0
0
Svar på denne tråd

Jamen altså en
Forfatter: 
Dato:  10-07-2009 08:17

køren rundt med børn og nøgler :-)

Komisk ja, men nok en ganske irriterende aften/nat for manden din.

Med venlig hilsen Gitte
- mor til Tera og Lian og ejer af
selveste Jack D, Makron og Joker

• Bates Caprilli 16,5-17" dressur saddel, Eskradron dækken, Full sort trense, Fleece tæppe mm sælges - se præsenta. ...
0
0
Svar på denne tråd

6 tegn
Forfatter: 
Dato:  10-07-2009 08:35

he he ungerne kom i det mindste på det rigtige tog..!

Det gælder ikke om at være verdensmester

- men om at mestre verden!

0
0
Svar på denne tråd

hehiha
Forfatter: 
Dato:  10-07-2009 08:56

Sådan er der bare dage... Stakkels mand!

Hilsen fra

Strit 77

-Ikke noget der ikke kan limes...

-Den der frygter vind og vand er ikke en rigtig handymand!

Bullerklubben

0
0
Svar på denne tråd

He he he....
Forfatter: 
Dato:  10-07-2009 09:07

Må indrømme, at jeg faktisk godt kan forstå, at han ikke lige havde vildt meget humor i nat.... Men ja... Det lyder som et bedre tema til en komedie....

Zamangah

En ven er den, som ved alt om dig og som synes om dig alligevel

(Elbert Hubbar)

Sælges; 6 års dressurhoppe, 4 års kat. 1 vallak, 2 års Oldenborger hingst og Angloaraber hoppeføl.

0
0
Svar på denne tråd

hils ham:o)
Forfatter: 
Dato:  10-07-2009 10:16

mnage gange fra mig, og sig tak for underholdningsværdien

Karina

Minibig wrap 1.slet 2009 sælges.

pris 350 DKK afhentet midtsjælland

0
0
Svar på denne tråd

ja Karina
Forfatter: 
Dato:  10-07-2009 16:20

du som kender ham, kan jo se ham i et elegant hop over trappen, not.. men han klarede det.

Skal siges til udenforstående, han er ikke et nips, men 187 og 125 kg.

Hans humør er godt igen, han slap for opvasken for sove skulle han, det er nemlig hans tur til samme 16 timers nattevagt.

Oliver, kat 3 springpony resultater op til la i spring på distriksplan. Dressur lc. Sælges med alt udstyr. Se hans profil her www.heste-nettet.dk/lodge/24790/ hest/176857/.

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider