Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

dårlig samvittighed
Forfatter: 
Dato:  09-07-2009 23:01

jeg har mega meget dårlig samvittig hed.jeg købte en plag for 1mrd siden men har nu fortrudt

hun er så dejlig og sød og er megea lærenem,men hun bliver imellem 165-168 høj.og jeg er nu ponyrytter.men ville så gerne op i stor hest.jeg har nu indset at det kommer jeg jo nok aldrig op i den højde.

ja jeg ved godt at det skulle jeg nok havde tænkt på noget før men jeg vil jo så gerne,men jeg ved inderst inde at jeg ikke kommer til at ride hest,igen......kun pony

er jeg virkelig en dårlig ejer?

da jeg nu har sat hende tilsag eller bytte.

jeg følger virkelig at jeg er en dårlig heste ejer.... det er rigtig øv...

jeg ved ikke rigtig hvad jeg vil med dette indlæg men skulle bare af med det

hilsen

annika

barockpinto hoppeplag på 1år sælges eller byttes med pony

0
0
Svar på denne tråd

Damgaard
Forfatter: 
Dato:  09-07-2009 23:03

Forstår ikke hvorfor du lader dig skræmme af højden, det siger da ikke noget om SELVE hesten.

Damgaard

0
0
Svar på denne tråd

hejsa..
Forfatter: 
Dato:  09-07-2009 23:11

nej det siger ikke noget om heste..men højden skrammer mig altså alivel..jeg ved ikke hvorfor jeg har det såen,men følger mig bedre til på en pony der er ikke så langt ned til jorden,jeg er sq blevet en kylling med årene

0
0
Svar på denne tråd

Damgaard
Forfatter: 
Dato:  09-07-2009 23:14

Det er jeg sikker på at du vænner dig til, hvis du da vil.

Det er da værre at ride på en møg uopdragen pony end en kæmpe stor rar hest.

Damgaard

0
0
Svar på denne tråd

vbbbnbbbbbbbb
Forfatter: 
Dato:  09-07-2009 23:19

Var meget "hys" over at skulle op på en kæmpe hest, har nemlig været bange for at ride.. Og den her hest, på 1.65 ham stoler jeg bare så meget på!! Har redet på ham 4 gange(eller deromkring) og har galopperet på ham 2 af gangene, han er den dejligeste hest jeg kender..

Og jeg er ellers meget pony menneske..

Jeg elsker din bløde mule, krikke.

WWW.FOTOUDFORDRING.TK

0
0
Svar på denne tråd

hejsa...
Forfatter: 
Dato:  09-07-2009 23:27

det vil jeg meget gerne.altså væne mig til at ride de store igen.jeg har prøvet og gå til ridning på en rideskole men det gik ikke så godt...

det lyder da bare godt at du har haft en positiv oplevelse med en hest

0
0
Svar på denne tråd

en beholder
Forfatter: 
Dato:  10-07-2009 09:18

Jeg synes du skal beholde hende hvis hun har et temperament som passer dig.

Nu er hun jo "lille" og du vil nærmest ikke mærke at hun vokser -du vil ikke pludselig være en hest på 170 som du skal kastes op på.

I vil nærmest "vokse sammen" og når hun så er blevet stor så kender du hende ud og ind og er meget mere tryg ved at komme op på hende.

Hvis du giver hende en god opdragelse og lærer hende at intet er farligt så er det en "nem" sag når du først skal op!

Hilsen fra

Strit 77

-Ikke noget der ikke kan limes...

-Den der frygter vind og vand er ikke en rigtig handymand!

Bullerklubben

0
0
Svar på denne tråd

Bare rolig
Forfatter: 
Dato:  10-07-2009 10:17

Jeg tror ikke du skal være nervøs, jeg har en hest på 180 som flere ponyryttere har redet på og følt sig lige så tryg på som på deres 1' og 2' ponyer. Vent og se, og se hvordan du føler for hesten i stedet for at stille højden foran dig som et skræmmebillede.

Hilsen Lene

Basse

198? - 15/09/08.

Nu med "Mini-Kæmpen" Cargo B - Fordi luften er bedre heroppe!

Kentaur Medea, 17½", Fit 2, sort, sælges. Sdr. Jylland. Skriv for pris.

0
0
Svar på denne tråd

bumbumbum
Forfatter: 
Dato:  10-07-2009 12:43

Halløjsa :)

Du kan gøre to ting.

Et: vente lidt og se tiden an. Føllet vokser og du har lang tid til og vænne dig til at hun vokser inden du skal op på hende. Plus du så kender hende :)

To: Indser at du forbliver ponyrytter (hvilket jeg synes er fint) da du har det bedst med det og tager konsekvensen af det (som du jo næsten har gjort) og sælg føllet. Den dårlige samvittighed skal du ikke have. Føllet får med garanti et godt hjem og du køber en sød pony som passer til dig og som du er tryg ved. Så er alle glade :)

Jeg synes at begge løsninger kan fungere. Du kan jo også som en evt 3´er se tiden lidt an og hvis mavefornemmelsen ikke ændre sig så sælg hende om et år eller to.

Pøj pøj med føllet og fremtidsplanerne :)

Just do it !

Love my Monse boy :)

Rest in peace Matador. You will always be with me :)

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider