|
|
| britney i parken |
|
|
Hejsa andre der skal til britney koncert?? Det bliver så fedt. glæder mig vildt meget til at se hendes show mvh cille
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| jaaaaaa |
|
|
også mig !!!
Glæder mig også !
Håber hun fyrer den af til et fedt show! hilsen Mette
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| 123456 |
|
|
Yes, jeg har fået fribilletter dertil, og efterfølgende afterparty Tror det bliver et mega show! Mvh Mie
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| æv nej |
|
|
Ville rigtig gerne med, men synes ikke lige pengene er til det.. Er egentlig ikke den store fan af hendes musik, men kender da de fleste og tror hun laver et fedt show. Rigtig go' koncert til jer alle 
Mangler du en hestepasser i Kolding? Kender du Marico?? Rød vallak med blis født 18/6 1993, ca. 145 stg, har spat i et bagben. Solgt til Højen v. Vejle sommeren 2001 derfra muligvis solgt videre til Give.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| overskrift |
|
|
nogen af mine kollegaer skal... ville os rigtig gerne selv men har bare ikke pengene lige nu...
En gang st. hippolyt, altid st. hippolyt.... Nu uden min dejlig norske skovkat Tornado... Kørt ned den 13 maj 2007.... Elsker dig verdens dejligste kat....
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Jeps... |
|
|
Jeg skal med... Bliver sjovt at høre de gamle sange og se sceneshowet, som jeg har storeforventninger til 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Britney |
|
|
JAAAAAAAAAAA !!!!!!!!! Jeg skal derind med 3 andre skrup-skøre Britney-tøser!!!! Tror det bliver mega fedt... Så rigtig god fornøjelse til alle jer der skal derind 
Oldenborg til salg:
Direkte fra avler: www.lundehoj.dk Der sælges ud - føl-hopper, føl, ungheste, ridehest - Ring og giv et seriøst bud nu!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| 123456 |
|
|
Heej.
Jeg har hørt at der stadig er billetter til salg, hvad har I givet for jeres??
H i l s e n e r Mie med Melonia N & Føllebølle
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Jeg har lige |
|
|
i dag sat mig på en billet, en siddeplada billet 400,- kostede oprindeligt 600,- så det er jo billigt nok  Skal derind med en veninde og hendes mand, desværre skal de stå på plænen, men der kunne jeg ikke få billet til, ikke i den sektion ihvertfald... så kunne jeg ligeså godt tage en siddeplads istedet for. Vi skal så ind og spise dejlig mad først og så må vi snakke om koncerten på vej hjem i bilen. kunne ikke få fri fra arb. ja det fik jeg så i dag, og så skulle det gå stærkt med at finde en billet 
Springrytter der efter alvorligt uheld, nu rider dressur, på sin skønne springhest Calle.
Nykåret Klubmester i Dressur
Tjek min hjemmeside: www.123hjemmeside.dk/maren
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| koncert |
| Forfatter:  |
Xarana |
| Dato:  |
11-07-2009 08:07 |
|
Så absolut NEJ - hun burde fise hjem og tage sig af sig selv og sin familie fremfor at drøne verdenen rundt og tjene penge. Hun er kun lige kommet ovenpå og har sågar haft mistet sine børn, så kan jeg slet ikke forholde mig til at hun bare skrider på verdens turne.
Alt indenfor Glarmester arbejde udføres Energiruder-spejle-ridehusspejle- forsikringsskader-brusevæggeedører alufacadereGlasas salg- 10% rabat på alt glas i Februar http://www.AP-glas.dk
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| xxxxxxxxxx |
Fam Ruus |
11-07-2009 08:26 |
|
Xarana: Hendes x-man Kevin er med på tour'en og dermed er børnene også med.. Og hendes arbejde er jo et arbejde som alle andres...
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| dfgffdg |
|
|
ØV... JEg er bare så dyb misundelig på alle som skal ind og se hende... jeg ville bare SÅ gerne... Men har bare på ingen måde råd, og slet ikke lige nu med 2 kæmpe dyrlægeregniger  Ih i er heldige... skriv og fortæl hvordan det var please...
Mvh Pia med de gule stjerner:
Sole's Anemone Brødsgaards Leander
og låneponyen Annasmindes Sylvester
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| koncert |
Xarana |
11-07-2009 09:56 |
|
Fam Ruus: Jamen det skal da nok gøre ungernes hverdag og liv langt mere stabilt og afstressende  Når man får børn påtager man sig et ansvar, som er et ansvar der kommer allerførst i rækken fremfor succes og penge, og penge er jo ikke ligefrem en mangelvare i hendes kredse. Så uanset om man slæber ungerne med eller ej, kan man ikke komme udenom at hun burde have skabt en smule balance og stabilitet både for sig selv og børnene inden hun farede ud og førte sig frem igen. Nej, "super mor" titlen får hun sgu aldrig.
Alt indenfor Glarmester arbejde udføres Energiruder-spejle-ridehusspejle- forsikringsskader-brusevæggeedører alufacadereGlasas salg- 10% rabat på alt glas i Februar http://www.AP-glas.dk
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Jamen dog.. |
|
|
SNYD! jeg ville så gerne.. Men desværre, det blev ikke denne gang 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| britney spears i parken |
|
|
nej det skal jeg ikke, da damens musik ikke lige er min kop the.
mvh. ida Rosenborg dressage vi gir' den gas!
nu med Sambuca ¤BNSLLS¤
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Jeg var!!!! |
|
|
ER lige kommet hjem efter noget af en tur hjem fra Parken  Men det var vildt, fedt og alt andet end live-sang. Men det vidste men jo godt Men sikke et show!! Ja, jeg var ikke skuffet  ... måske kun lige over, at hun ikke sluttede af med "Oops I did it again" 
Karen ~ Burberry ~ "Don´t cry because it´s over - smile because it happened!" .: Trakehner - Der Tradition verbunden. Die Zukunft im Blick. :. 3-års pinto/fuldblodsvallak sælges - kan ses på præs.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| hejhej |
|
|
Jeg må sige at jeg var skuffet. Jeg vidste godt det ikke var live, men konen kunne da i det mindste bare gøre et forsøg på at mime til sine egne tekster. Der hvor vi stod var lyden også utrolig dårlig, så vi kunne desværre næsten ikke genkende sangene. Sceneshowet var der til gengæld bestemt IKKE noget at klage over 
"If you can dream it, you can do it!" Walt Disney
Hedebo's Lakaj - den smukkeste stjerne på himlen!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| dårlig koncert |
|
|
@!#$ koncert..var mega skuffet. og kender flere der var skuffet. hvor var alle de gamle sange henne af```???og total dårlig opvarmning, en dulle dj der spillede musik i en halv time vil jeg tro. derefter en halv times pause , og så en masse artister der optrådte en halv time, før frk spears endelig gik på. og leverede et show med total dårlig lyd.............
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| koncert |
|
|
Tænk at du kan være bekendt at tage penge for at folk skal se hende mime til sangene. Kan hun overhovedt synge??? jeg kan godt li mange af hendes sange, men jeg syntes ikke man skal holde så store koncerter, hvis man ikke kan synge selv.
Jeg vil hellere være en god original - end en dårligt kopi
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Britney |
|
|
Kørte godt nok også hjem med en flad fornemmelse... Dårlig playback og hun formåede slet ikke at inddrage publikum, så jeg synes ikke stemningen var specielt god. 600 kr. for en "cirkusbillet" er for mange penge til min smag!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| koncert |
|
|
Der skulle stå "de" ikke "du" 
Jeg vil hellere være en god original - end en dårligt kopi
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Kunne ikke se... |
|
|
Min datter og jeg var der også. Med vores 166 cm, lykkedes det os ikke at finde et sted hvorfra vi reelt kunne se scenen, vi kunne selvfølgelig se storskærmene, men det gav en noget flad stemning blandt pulikum der hvor vi stod. Og som andre skriver, så var det et show - ikke en koncert, hun kom slet ikke i kontakt med publikum. Det er muligt at oplevelsen havde været bedre med siddepladser hvor udsynet var bedre. Vi tager ihvertfald ikke afsted en anden gang. Mange hilsner Trine
TIL SALG: CREMELLOER: Hoppeplag efter Shulay Goldfever Hingsteføl efter Shulay Gold Rush PALOMINOER: Hoppeføl efter Shulay Gold Rush Hingsteføl med helt nye engelske blodlinier Hoppe - 1'er pony 6 år
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Elendig koncert |
Nebi |
12-07-2009 11:52 |
|
Jeg var også i Parken i går og havde siddepladser. Var der kl. 19 og showet skulle gå i luften kl. 20. Hørte fra en ved siden af, at hun plejede at være godt forsinket, så jeg tænkte ok måske en 1/2 time, dvs. kl. 20.30. Efter DJ-dullen havde stået og hoppet lidt op og ned, kom hun stadigvæk ikke på. Endelig skete der noget...der kom nedtællingsur op på storskærmen...juhuu...nu kun 25 min. til!!!! De 25 min. gik og scenen blev forvandlet til et cirkus med artister, der også liige kunne trække tiden lidt mere ud. Jeg blev sgu mere og mere pist over, at hun ikke kom på, da jeg sad rigtig dårlig uden nogen som helst mulighed for at kunne bevæge mig. Jeg ventede dog tålmodigt, for det ville da helt sikker blive godt, når hun kom på. Efter at have siddet der i 2 1/2 time, kom der en person ind på scenen, som jeg tror, var hende. Jeg kunne selvfølgelig se hende på storskærmen, men det kunne have været hvem som helst, der stod og gnubbede sig op af diverse pæle og hegn dernede! Lyden var ELENDIG!! Det var ren støj, og man kunne næsten ikke høre hendes stemme. Bvadrr... 
❉ Regina ❉ __________________________ "Den, der spørger, er kun dum en gang. Den, der ikke spørger, er dum hele livet". ___________________________
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Hihihihihihihih |
|
|
Folk havde vel ikke HELT seriøst regnet med at hun sang bare en 3 del af det live? Too bad! Det ku' jeg godt ha' fortalt Jer
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| koncerten |
|
|
Sjovt så forskelligt koncerten bliver oplevet på. jeg tog derind med min datter, ikke for at opleve en koncert, men for at opleve et show, hvor min forventninger blev indfriet. Jeg er sikker på at en sang blev sunget live, det lød nemlig helt anderledes end de andre sange (der hvor hun sad i "gyngen"). Ang. lyden mener jeg på et tidspunkt at have læst at parken ikke er det bedste sted, noget med akustikken. Vi sad på siddepladser, det valgte jeg bevist for at kunne se noget, der var godt udsyn til scenen, men svært alligevel at se noget på lang afstand. Showet skulle starte ca. kl. 21 hvilket det også gjorde, selvfølig var der artister med, det hører jo med til den forestilling hun skulle levere, se bare hvad koncerten hed. At hun ikke spillede mange af de gammel sange er for mig en selvfølge, det jo trods alt en koncert som kommer i forbindelse med den seneste cd.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Sangene... |
|
|
Jeg har så hendes Cirkus-cd og kunne stadig ikke genkende ret mange af numrene  Jeg deler helt klart kritikken med de mange andre her i tråden. Lyden i Parken er MEGET bedre end det vi hørte igår. Hverken George Michael eller Robbie Williams havde problemer med lyden, men det lyder måske anderledes når det bare er båndet musik fra en højtaler og ikke en mikrofon der kører på sin helt egen frekvens, som ved live optræden. Og jo, det var da helt klart en fed sceneoptræden fra hendes dansere og artister, uden tvivl! Jeg forventer nok bare lidt mere kontakt til publikum end der var igår. Ellers kunne jeg snildt have nøjes med at købe en live-dvd fra hendes koncert og blæst op på plasma-tv´et med endnu bedre lydkvalitet end det man hørte igår. Men selskabet var bestemt ikke dårligt, selvom det nok havde været hyggeligere at bruge tiden i Kbh´s gader end i Parken  Men jeg er nok bare bedre vant 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Bum bum |
|
|
Jeg er helt enig med Helle! Parken er langt fra det bedste sted at høre musik - det har det aldrig været. Men det er det største  Jeg er også ret sikker på hun sang "Everytime" live - det lød i hvertfald sådan. Som je skrev i nat var jeg slet ikke i tvivl om at det ville være playback og et enormt sceneshow! Det er hun kendt for, sådan har det altid været  Jeg havde en super aften! Men for engangs skyld tror jeg ikke at vore pladser på første parket var de bedste Men der var stemning og det er noget nær det vigtigste for mig! Jeg synes hun var cool!!! Og hvor så hun da godt ud!!
Karen ~ Burberry ~ "Don´t cry because it´s over - smile because it happened!" .: Trakehner - Der Tradition verbunden. Die Zukunft im Blick. :. 3-års pinto/fuldblodsvallak sælges - kan ses på præs.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Lyden.. |
|
|
er generelt meget dårlig i parken. Det har det været de gange jeg har været i parken for at høre musik. Forstår ikke at de enten gør noget ved det eller helt holder op med at arrangere koncerter i parken.
Ingen kender dagen før solen går ned......
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
|
|