Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

Brug for lidt skæld ud
Forfatter: 
Dato:  08-07-2009 19:19

Er der ikke lige nogen der gidder at give mig et los eller en opsang det trænger jeg til?

Det er for dårligt at jeg får redet så lidt .

Damgaard

0
0
Svar på denne tråd

nææææ det får du ikke
Forfatter: 
Dato:  08-07-2009 19:22

det er hesten sikkert glad for i den varme :)

sød og kærlig selskabshest søger godt hjem :)

0
0
Svar på denne tråd

Damgaard
Forfatter: 
Dato:  08-07-2009 19:29

Ja hvis det stod til hende ville hun sikkert gerne altid have ferie

Men nu var det ikke varmt her. Faktisk var det lidt blæsende.

Jeg er blevet for doven er jeg

Damgaard

0
0
Svar på denne tråd

Virkelig :-) :-)
Forfatter: 
Dato:  08-07-2009 20:02

Give dig med gælde et spark, dog skal du så lige hoppe på et fly og komme her ned..

Men så giver jeg også frokost ved Genevesøen...

Husk lige nogle pakker kohberg..Tak.

Illum !!

.

Realistisk kyniker og livsglad livsnyder..

0
0
Svar på denne tråd

Næh, det vil jeg ikke
Forfatter: 
Dato:  08-07-2009 20:07

Min han holder selv sommerferie og kommer kun ud at ride tur når jeg har lyst og overskud til det. Ellers går han alle døgnets 24 timer sammen med sine gode venner ude på fold.

Så længe han trives fint med det, gider jeg ikke have dårig samvittighed.

Jeg har netop valgt en hest som ham, for så ved jeg at han kan stå og der ikke vil være problemer at tage ham ud på en lille skridttur ;)

Camilse

De rigtige beslutninger er altid de svære beslutninger at tage.

De svære beslutninger er altid de vigtige at tage.

De vigtige beslutninger er altid de rigtige at tage.

Lukas, jeg savner dig

Camilse.dk ...

0
0
Svar på denne tråd

Damgaard
Forfatter: 
Dato:  08-07-2009 20:21

illum: Sådan en frokost kunne jeg da godt bruge, dog er det lidt for langt

Jeg går kun til ridning om sommeren, da jeg ridder udendørs, så min dovenskab dur altså ikke rigtig når man skal øve til næste gang, jeg får det bare ikke gjort, det er da for dårligt, jeg ved det jo godt.

Damgaard

0
0
Svar på denne tråd

Damgaard!
Forfatter: 
Dato:  08-07-2009 20:24

Kan du så komme op på hesten og afsted!!!!

Hjalp det?!?

Jeg kender det godt, nogen dage gider man bare ikke, men når jeg har det sådan trækker jeg alligevel i tøjet og når man så er i gang kan man slet ikke forstå hvorfor man ikke lige gad

Jeg har fået redet 2 heste i dag trods regn og blæst - det er ingen undskyldning

Hilsen Linda og alle hestene på Ryvejlund

Nu med ny pruhest - Knapstrupperen Ballyhoo

Se vores hjemmeside på: www.ryvejlund.dk

- og følg med i bloggen

0
0
Svar på denne tråd

Damgaard
Forfatter: 
Dato:  08-07-2009 20:29

Ja det gør det, du ser meget gal ud

Ja det er rigtigt når man først er kommet afted kører det hele bare af sig selv

Damgaard

0
0
Svar på denne tråd

overskrift
Forfatter: 
Dato:  08-07-2009 20:30

Hvornår har du sidst lavet noget sjovt med din hest?

Prøv at lave noget helt nyt

For mig skal ridning være sjovt

Hej fra

Irene

www.ladylama.dk

0
0
Svar på denne tråd

Damgaard
Forfatter: 
Dato:  08-07-2009 20:34

Ja det var jo måske en tanke.

Måske skulle vi prøve med lidt kavaletti i dressuren det er faktisk meget meget længe siden vi har gjort det.

Andre tips modtages gerne

Tak for den nye indgangsvinkel

Damgaard

0
0
Svar på denne tråd

Op på hesten
Forfatter: 
Dato:  08-07-2009 21:07

Der er kun en ting at gøre: op på hesten! afsted!!

Kender det godt, men den bedste kur for mig er en tur i det blå. Især hvis man kan finde en strand eller en god galopsti. Var det ikke noget?

Eller lidt tempospring? eller en god gang ponygames med slalom, stafet osv. - det er nok sjovest, hvis I er flere

0
0
Svar på denne tråd

Damgard
Forfatter: 
Dato:  08-07-2009 21:14

Nu er hun lidt varm i hovedet så, jeg må samtidig lige passe lidt på at det ikke bliver for vildt , jeg er også ved at være for gammel til det.

Men så absolut gode foreslag.

Måske skulle vi som du siger ud i det blå på en helt anden ridesti (længere ude) end vi plejer, jeg ved faktisk hvor der skulle ligge en.

Damgaard

0
0
Svar på denne tråd

overskrift
Forfatter: 
Dato:  09-07-2009 11:47

Det kan også motivere mig lidt, hvis jeg køber en ny ting til ridningen: Sdelunderlag, tøjler eler andet som er rart at ride med.

Lige for tiden er det sadeltaskerne jeg prøver at få til at du, så jeg har kaffe og vand med på tur

Hej fra

Irene

www.ladylama.dk

0
0
Svar på denne tråd

dybt misundelig..
Forfatter: 
Dato:  09-07-2009 12:17

Hvis jeg var dig, ville jeg nyde at jeg overhovedet havde et sted at ride.. Jeg er strandet herude på landet med min hyp, og ingen ridestier eller bane :-( Og ingen penge til at få ham opstaldet andre steder..

Du burde skamme dig, gjorde du ;-)

Hilsen Marlene ;-)

Ridebane søges til lån nær Kærbæk, Ansager :-)

0
0
Svar på denne tråd

Damgaard
Forfatter: 
Dato:  09-07-2009 17:12

Ja jeg må da have nogle sadeltsker

Et nyt underlag ville heller ikke være af vejen, dem kan man ikke få for mange af.

korsgaard : Ja jeg ved det, jeg har det godt i forhold til mange andre.

Jeg skammer mig

Det er da træls for dig at du er strandet når du faktisk godt vil..... Øv hvor surt

Damgaard

0
0
Svar på denne tråd

Kom af sted...
Forfatter: 
Dato:  09-07-2009 18:22

Jeg kender godt følelsen at at man ikke lige orker det. Men når man som mig står til at snart miste sin elskede hest på kun 3 år, så vil man give ALT for bare en enkelt ridetur.

Så når du er doven, så tænk på mig der ikke en gang har fået 10 ture min lille hest, inden jeg må sende hende over regnbuebroen.

Hilsen Benedicte

SÅ BLEV DEN GED VIST BARBERET

Dejlig cremello quarter hoppe sælges

http://wisemice.dk/salg.html

0
0
Svar på denne tråd

Damgaard
Forfatter: 
Dato:  09-07-2009 20:53

Benedicte ♥Bella♥

Hvor forfærdeligt at tænke på, så kan jeg nok mærke at jeg ikke sætter nok pris på hvad jeg har. Hvis jeg mistede min hest ville jeg være sønderknust.

Føler med dig, det skrækkeligt at miste sin hest.

Hvad er der galt med den?

Damgaard

0
0
Svar på denne tråd

kom af sted!!
Forfatter: 
Dato:  09-07-2009 21:39

synes også du bare skulle komme afsted ;) Min hest står skadet, og det er langvarigt, så jeg ville hjertens gerne ride.. så tag lige en ekstra tur for mig også!!

benedicte: det gør mig ondt med din hest!

0
0
Svar på denne tråd

Når jeg ikke
Forfatter: 
Dato:  09-07-2009 21:46

Når jeg ikke rigtig gider at ride, plejer jeg at ride ud i naturen (elsker jeg) Her øver jeg så lidt dressur ude i skoven f.eks. Nogle gange rider jeg over høje bakker i både skridt og trav (selvfølgelig med en del forbehold, tjekker altid om der er huller på en evt. udvalgt bakke plus om det sikkert at trave) Engang imellem leger jeg springrytter (dette er dog uden den store succes) Ellers rider jeg bare sammen med en ghod veninde, det gør det også sjovere...

Hende med fjordlingen

0
0
Svar på denne tråd

Damgaard
Forfatter: 
Dato:  09-07-2009 22:04

Jeg har været til ridning idag, men det er jo lige med at ride ud over det også, det går så ikke lige så godt for tiden.

Jeg har aftalt med min søster at tage ud at ride i morgen. Og det SKAL jeg bare. BASTA.

Anjen: Tur-dressur er noteret

Profi ♥Camiro Champ M: Det er da vel nok træls,med en skade. Må se om jeg ikke lige kan tage den ekstra tur for dig også

Damgaard

0
0
Svar på denne tråd

god tur ;)
Forfatter: 
Dato:  09-07-2009 22:24

God tur til jer så ;) Og hvis du kører sur i det, så sender du bare hesten til mig hihi ;)

Ej ridning skulle jo helst være sjovt, har du gjort dig nogle tanker om hvorfor du ikke orker tage afsted? har du nogen at ride med? gode rideforhold? står du i stampe med træningen, eller er der et eller andet du synes kunne være sjovt at lære din hest?

når jeg rider min hest, prøver jeg på at have en rød tråd med min ridning, og sætter mig nogle små mål som vi gerne skal nå..

Håber du finder motivationen og lysten til at arbejde med din hest igen!

Og om ikke andet er det da god motion.. jeg må kan ihvertfald godt mærke jeg ikke rider i øjeblikket ;)

0
0
Svar på denne tråd

Damgaard
Forfatter: 
Dato:  09-07-2009 22:54

Jeg tror at vi er kørt lidt fast i dressuren, det er nok hovedpuktet.

Og så plejer jeg at skulle longere hende før ridnig så hun ikke er for "vågen" hvis man kan sige det sådan,

( også anstengende at skulle gøre ) nogle gange trænger jeg bare til bare at komme op og så afsted uden at behøve at tænke på ditten og datten først.

Ligesom ved min første hest hende kunne man gøre alt ved, bare op og afsted, fis og ballade.

Men give min nuværende fra mig fordi at hun er en lidt besværlig dame ALDRIG. Nu har jeg haft hende i 6 år og jo hun er speciel må jeg sige, men jeg elsker hende over alt og vi kender hinanden rigtig godt.

Damgaard

0
0
Svar på denne tråd

Damgaard
Forfatter: 
Dato:  09-07-2009 23:20

Bella står med skader på gaffelbåndet og hovsenebenet på begge forben. Hun skal til tjek igen d 27/7 hvor jeg for vores begge skyld håber at de vil skrive papirene så hun kan få fred.

Det er ikke sjovt at have en hest der konstant har ondt, og som ikke har udsigter til at blive ridehest.

Hilsen Benedicte

SÅ BLEV DEN GED VIST BARBERET

Dejlig cremello quarter hoppe sælges

http://wisemice.dk/salg.html

0
0
Svar på denne tråd

Damgaard
Forfatter: 
Dato:  10-07-2009 00:21

Afviger lige lidt fra det med at skælde ud - det er jeg ikke god til. Til gengæld er jeg ret nysgerrig (jeg ynder, at kalde det "interesseret i mine omgivelser" ) og bliver da lige nød til at høre dig om, hvorfor du kun rider om sommeren?

0
0
Svar på denne tråd

Damgaard
Forfatter: 
Dato:  10-07-2009 09:29

Benedicte: Nej det lydder skam ikke godt Men det er bedre at den ikke har ondt mere. Jeg er ked af det på dine vegne.

Elena: Jeg går til undervisning om sommeren, da det er udendørs undervisning. Den er opstaldet hos min søster, som selv har en lille stald. Jeg ridder også om vinteren, der ridder jeg bare mest tur.

Damgaard

0
0
Svar på denne tråd

Ahhhhhhh
Forfatter: 
Dato:  10-07-2009 14:41

så forstår jeg. Tak for svar .

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider