For et stykke tid siden skete der nogle begivenheder i vores familie, som gjorde at min mand og jeg traf et valg... Et valg vi ikke havde lyst til, men samtidig var nød til at gøre for at være tro mod os selv. Valget betød at vi var nødsaget til at fravælge en tæt del af familien, da vi ikke endnu en gang ville stå til måls for deres opførelse...
I week-enden spurgte de så om vi var sure på dem - og nej, det er vi ikke, men vi er kede af det og skuffede... De fik ikke noget direkte svar, men min mand og jeg skrev sammen en mail til dem, hvor vi fik forklaret hvordan vi følte os behandlet, og så tingene. Ikke nogen sure miner, men face-2-face kunne vi ikke, da det gør for ondt endnu...
Der er altid 2 sider af en sag, og de har nu svaret på mailen, at de er kede af at vi har følt det sådan, og at de gerne vil snakke om tingene over aftensmad... Dejligt at de åbner op, men samtidig tror jeg ikke at min mand er helt klar på denne konfrontation... Det er ham der er såret mest, og han "slikker fortsat sine sår".
Jeg er bare i vildrede om, hvordan vi lige tackler næste skridt... Vi vil gerne snakke om tingene med dem, men samtidig er vi ikk helt klar - kan vi tillade os at sige dette, uden at skubbe dem yderlig væk?
Er det bedre at mødes på neutral grund uden børn, så der er fred og ro til at snakke? De har 3 børn, og vi har en - så der er gang i butikken, når de er samlet...
*suk* - jeg hader den slags gnider i familien... men vi måtte bare sige fra nu, sætte en grænse i sandet og ikke bare sidde stiltiende og acceptere det...