Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

For fan... - dankort pist væk!
Forfatter: 
Dato:  04-07-2009 15:17

Ja, ja - jeg ved jo godt at man ikke skal tage ud og shoppe når man keder sig lidt, men det gjorde jeg så alligevel (blev enig med mig selv om at de måtte have det køligere i Aalborg Storcenter end her på matriklen)

Efter et lille smut i Bilka, vil jeg lige tjekke om jeg havde mit H&M-kort med - det havde jeg - til gengæld var mit dankort som jeg lige havde brugt pist væk !

Panikken meldte sig lynhurtigt og effektivt, mig hen og få skidtet spærret, fise rundt i div. informationer og efterlyse det, gennemrode tasken osv. VÆK var det bare!

Ikke andet at gøre end at daffe hjem med 75 kr. på lommen til mandag engang ...godt jeg ikke havde planer om en bytur i aften!

Så lige nu er jeg LIDT spændt på hvor mange fjernsyn jeg har finansieret inden jeg opdagede at det var væk...nogen der kender reglerne for misbrug af kort? Jeg mener hvem der hæfter og hvor meget?

Trine (Faxa)

0
0
Svar på denne tråd

Mener du
Forfatter: 
Dato:  04-07-2009 15:25

selv skal hæfte for noget af det, men kunne det ikke tænkes at du har glemt det i en butik, som du lige har glemt du har været i?

En glad hest er en naturhest!!!

0
0
Svar på denne tråd

Man kan...
Forfatter: 
Dato:  04-07-2009 15:29

vel ikke hæve på dit kort, hvis man ikke har pin-koden?

Hilsen Helle - Mimi

0
0
Svar på denne tråd

Jubiii...
Forfatter: 
Dato:  04-07-2009 15:32

...nu har jeg lige haft en meget venlig mand i røret - han havde fundet mit kort på gangarealet lige uden for Bilka, men ville ikke lige aflevere det "til hvem som helst"

Så mandag ville han putte det i en kuvert til mig - PYYYYHA!!!

Minusset er så bare, at jeg jo først bagefter kom i tanke om min gode opdragelse! For det er vel ikke for meget at sende en buket blomster til ham (og konen)? Problemet er bare at han viser sig at have hemmeligt telefonnummer - og en Erik Jensen fra Nordjylland er altså ikke nem at slå op ...Nogen der kender nogen der kan hitte en adresse selvom de har hemmeligt nummer (gerne besked over PB ) Det virker så "noller" at ringe til ham og bede om en adresse synes jeg

Trine (Faxa)

0
0
Svar på denne tråd

Du kan
Forfatter: 
Dato:  04-07-2009 15:38

da sagtens ringe og bede om hans adresse, så du kan sende en erkendtlighed!

Ellers vent til du har modtaget brevet, kan jo være, at han har sat afsenderadressen på.

Heldigt at du fik det igen og at det var en ærlig mand der fandt det!

En glad hest er en naturhest!!!

0
0
Svar på denne tråd

kgdlpø
Forfatter: 
Dato:  04-07-2009 15:45

Nåh ja - jo mon ikke han skriver afsenderadresse på? Han var ihvertfald vældig obs på at det skulle pakkes godt ind så man ikke kunne se hvad det var.

Hermed en STOOOOOR krammer til alle ærlige folk ude i den danske sommer

Mht. at hæve uden pin-kode, så nej normalt kan man ikke, men det KUNNE jo have været et fjog der havde afluret koden som havde det. Kunne jo ikke liiiige huske om jeg havde glemt det i maskinen, så muligheden var jo til stede

Trine (Faxa)

0
0
Svar på denne tråd

undre mig lidt....
Forfatter: 
Dato:  05-07-2009 06:06

Har du dit telefon nr. påklisteret dit dankort ? Jeg tænker på, hvordan kunne manden finde frem til dig ? Og hvorfor aftaler I ikke bare at mødes i dag ?, så du kan få dit kort, og du kunne tage blomster og chokolade med til manden.

Venlig hilsen Hanne

0
0
Svar på denne tråd

Hanne...
Forfatter: 
Dato:  05-07-2009 08:52

Jeg har heldigvis tilsyneladende både en læselig underskrift og et sjældent efternavn, så han havde bare "krakket" mig

Jeg tilbød også at jeg kunne kigge forbi i dag efter det så de ikke havde bøvlet med at få det sendt, men der var de desværre ikke hjemme.

By the way - kan man ophæve spærringen igen, eller skal der et helt nyt kort til?

Trine (Faxa)

0
0
Svar på denne tråd

Triiinee
Forfatter: 
Dato:  05-07-2009 10:55

Ejj æv Trine... Men så sparede du da de penge ;-)

Skøøøønt med ærlige mennesker, og hvor pænt han gad at sende det direkte, så går det lidt hurtigere.

Han lyder fornuftig, så der er garenteret retur adresse.

Da Ole i en julebrandert havde mistet sit dankort og vi fik det lukket, (så tlf var optaget da kammerat ringede for at fortælle han havde det) der var det banken som åbnede det igen. Så du skal ikke have nyt.

"Det tar lang tid, at få en gammel ven"

Trakehner FAN :)

Indehaver af de skønne helsøskende

Petia af Wolhøjgaard (07) og Perikon Runehøj (08)

0
0
Svar på denne tråd

Dejligt ....
Forfatter: 
Dato:  05-07-2009 11:32

det blev fundet :)

Mht. kortet skal der nyt til :) Når det er lukket/meldt mistet så (mener jeg) ikke at det kan aktiveres igen - de har nok allerede fået afmeldt det og bestilt et nyt :) Og så duer det gamle ikke mere..

Men hey - det er tanken der tæller - så til ham der fandt det :D

..Sandra

www.PlialiusFoto.dk
Seriøs Hobbyfotograf

0
0
Svar på denne tråd

Skal - skal ikke
Forfatter: 
Dato:  05-07-2009 22:56

He he - jeg kan se der er lidt uenighed om man skal have nyt

Jeg kan godt huske en lettere muggen Asferg der fortalte om Ole´s lille upser - men hey, når man er fuld så sker sådan noget jo bare (eller for NOGEN gør det - han har da ikke forlist det siden...vel?)

Jeg er også bare lykkelig for at det er fundet, og svedte også helt tran da jeg kom i tanke om at jeg jo egentlig ikke nødvendigvis havde savnet det før engang mandag - og for pokker hvor der kunne have været en der havde fået lavet storindkøb via nettet imens !!! Der skal jo ikke bruges nogen koder - hvilket jeg egentlig ikke forstår ikke kan indføres?

Ihvertfald håber jeg inderligt at den ærlige finder har skrevet afsender på så jeg kan få sendt en erkendtlighed til ham.

Forresten så skal Storcenterets information altså ikke just have tak for deres service . En venlig medarbejder fandt godtnok fluks "spærrenummeret" til mig - men ikke tale om, at jeg kunne få lov til at låne telefonen! Eddertræls når ens telefon ligger ude i bilen som holdt 7½ km. væk (overdrivelse fremmer - det FØLTES sådan når man har travlt )

Trine (Faxa)

0
0
Svar på denne tråd

123456
Forfatter: 
Dato:  06-07-2009 14:56

Banken kan godt åbne kortet, men jeg ville da klart bede om et nyt i stedet. Når kortet har været ude af din varetægt så længe, kan det sagtens ha' været i hænderne på nogle uærlige mennesker før det havnede i hænderne på et ærligt. :-)

Og de er i gang med at skærpe sikkerheden ved køb af ting på nettet. Bl.a. med at man skal et smut over ens webbank, før man kan betale med sit kort. Men det er der også mange der er utilfredse med, da de mener det er besværligt. Men man gør hvad man kan :-)

0
0
Svar på denne tråd

Nett16...
Forfatter: 
Dato:  06-07-2009 15:47

...kortet var kun "ude og flyve" i max. 15 minutter før det blev spærret - men selvfølgelig kan der være nogen der har skrevet numrene af, det havde jeg faktisk ikke tænkt over før nu

Tror bare pænt jeg daffer i banken og beder om et nyt!

Trine (Faxa)

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider