Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

Her i denne varme, trænger vi til gys!
Forfatter: 
Dato:  03-07-2009 22:47

Jeg syntes vi trænger til noget koldt der kan løbe os frysende ned ad nakken!

Hvad bedre er, end ægte (eller uægte :P) spøgelseshistorier og overnaturlige eller ikke forklarlige hændelser!

Jeg kan desværre kun bidrage med en "UFO" oplevelse:

Det var en meget mørk vinteraften.

Klokken var cirka 19 og jeg skulle cykle ned til en veninde - i forvejen er jeg ikke vildt pjattet med mørke, meen man er jo på cykel og man er vel hurtig, eller noget.

Nå men 1½ min efter jeg er taget hjemmefra, så kommer der bare et KÆMPE lysglimt på himlen, det varer brøkdelen af et sekund, er næsten væk før man ser det.

Der var intet at se/høre/mærke/føle efterfølgende, andet end en lettere panikslagen meget hurtigt cyklende pige.

*gys*

Hvad det var er endnu uvist. Det er vel 10 år siden nu.

......

Kom og bidrag med hvad du har oplevet/har hørt andre har oplevet.

Kom med GYS og chok og tankevækkende oplevelser!

Tell that someone that you love
Just what you're thinking of
If tomorrow never comes

~Garth Brooks~

0
0
Svar på denne tråd

123456
Forfatter: 
Dato:  03-07-2009 22:56

Jeg tror ikke på spøgelser, hvilket så gør det endnu mere uhyggeligt, når man så møde et.

En nat ca. ved midnatstid vågnede jeg og skulle ha' et glas vand.

På vej ud i køkkenet ser jeg hende så: Den grå dame!!!

Det er så skræmmende en oplevelse. Hun var helt grå, strittende hår, indsunkne øje, hærget ansigt, og kun en klud om sig........

Så opdagede jeg det var mit spejl og gik i seng igen

VH Pernille

Livet er for kort til at undgå Pernille:-D

0
0
Svar på denne tråd

fffffffffffffffffff
Forfatter: 
Dato:  03-07-2009 22:57

Jeg har os en UFO oplevelse, har aldrig rigtig turde fortælle det til nogen den gang, men jeg undrede mig.

Jeg var vel omkring 12 år gammel og var sammen med min dengang bedste veninde Malene hjemme hos min far.

Klokken var 2 om natten og vi holdte noget hygge hjemme hos hendes forældre. Mig og Malene havde den gang en hemmelig hule som vi ville tag ud i om natten (de boede i en samling-gårds). Så så vi over mod et stort fællesarial (med legeplads osv). Der lyste noget grønt op dernede fra og der var metal skær i luften os.

Det var så underligt, så uhyggeligt.. Så urealistisk. Så vi holdte det inde i os selv og har aldrig fortalt det til nogen.

Det var faktisk lidt ligesom om at der var parkerede nogle UFO maskiner på den store græsmark og man derfor ku se grønt lys stå oppe dernede fra og se sådan nogle lidt rundere metal dimser holde der.

Jeg glemmer det aldrig..

KØBES Sommer Magnus dressursadel, 16' 5 tomme, brugt, men
i god stand, sort.. NY MODEL
- med korte puder bagtil. Billede skal ses inden køb, mail
bronto@webspeed.dk

0
0
Svar på denne tråd

fffffffffffff
Forfatter: 
Dato:  03-07-2009 23:00

HAHAH praxis det kan jeg sku godt forstå du gjorde :P

Det tror jeg os jeg ville have gjort hvis jeg så mig selv sådan om natten :-@

KØBES Sommer Magnus dressursadel, 16' 5 tomme, brugt, men
i god stand, sort.. NY MODEL
- med korte puder bagtil. Billede skal ses inden køb, mail
bronto@webspeed.dk

0
0
Svar på denne tråd

123456
Forfatter: 
Dato:  03-07-2009 23:01

Kender I det når drømme er så livagtige, at man er sikker på at det er virkelighed??

Det oplevede jeg en nat.

Jeg drømte, at jeg blev skudt i hovedet på klods hold. Jeg vågnede med et sæt, og det var bare så livsgtig, så jeg MÅTTE ud til spejlet og checke.

Og ganske rigtig: Jeg havde et stort hul lige midt i ansigtet......

Så lukkede jeg munden og gik i seng igen

VH Pernille

Livet er for kort til at undgå Pernille:-D

0
0
Svar på denne tråd

pernille
Forfatter: 
Dato:  03-07-2009 23:12

hahahhahahahaaa, fantastiske oplevelser - rene gys!!!

Sandra - spoookie!

Tell that someone that you love
Just what you're thinking of
If tomorrow never comes

~Garth Brooks~

0
0
Svar på denne tråd

Den grå dame...
Forfatter: 
Dato:  03-07-2009 23:14

Ej haha Den var go.

Grå dame... mit eget spejl... åååååh

Nej, jeg har aldrig mødt et spøgelse, og det håber jeg ved Gud heller aldrig, at jeg kommer til.

Min niece derimod, har set en sort mand. Hun blev så bange, gik helt i panik, pegede og sagde sort mand sort mand.

Da de så endelig fik en clairvoiant (staves??) derud viste det sig, at det var min søsters svigerfar, som var kommet, for at passe på sine børnebørn (han døde for 5 år siden deromkring)

Der er meget mere til historien, men DAMN nu sidder jeg jo og skræmmer mig selv, og jeg er alene hjemme... gyyyyys!!!

Skrev hende den tykke, som er blevet mor...

Alle mennesker er født lige dumme

- nogen får bare mere ud af det end andre

0
0
Svar på denne tråd

Jeg så
Forfatter: 
Dato:  04-07-2009 15:11

den anden dag en dokumentar om film instruktøren Manoj Night Shyamalan og om hans liv. Det var en anderledes dokumentar, som mente at hans film var baseret på hans eget liv (Signs, the village, sixth sense, Lady in the water osv)

I de optagelser filmer de på et tidspunkt ind i et rum, hvor der er noget i spejlet, og de gårind og tjekker rummet og der er ingenting derinde. Den ene bliver ved med at sige: Jeg så noget herinde.

Projektet bliver nedlagt, fordi M.N.S. føler sig krænket, men tages op igen. Da de så får tjekket filmen, så har de fået et spøgelse på film i spejlet!!! Nøj hvor blev jeg bange. Jeg er godt klar over at det kan være fake, men er i vilde jeg lettede i stolen, da jeg så det. Jeg kan bestemt anbefale folk som godt kan ldie gys at se den dokumentar film.

Sagde Janne - der undrer sig over at hårdere tøjleføring kan retfærdiggøres med at hesten skal yde mere

Sælges:

Lædergjord med maveplade - 110 cm

- Send PB -

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider