Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

Jamen så godmorgen HN
Forfatter: 
Dato:  02-07-2009 06:35

Sikke en dag igen idag

Herhjemme i Karise er varmen næsten allerede ulidelig, men jeg er så heldig at have to teresser, så der er altid mulighed for at søge ind i skyggen.

Min og ungernes ferie er startet og hvor er det bare fedt!!

Lige nu sover ungerne, manden er lige kørt på arbejde, hunden ligger og kigger på mig - han forventer nok at jeg lige om lidt, giver ham en ordentlig nussetur

Jeg tror vi skal på jordbærtur idag og så skal der nok pjaskes med vand, det meste af dagen.

Kan I alle have en fantastisk dag

Pia

Siger god sommer til alle :-))

0
0
Svar på denne tråd

Godmorgen
Forfatter: 
Dato:  02-07-2009 06:46

Jasper..

Det lyder til at du skal have en super dag med ungerne..

Og det håber jeg du får :)

Selv skal jeg ud og morgenfodre, spænde for og lære vores nye ridepige hvordan det fungere med pony og vogn, på ridetur med en veninde og se om alt hegnet er færdigt..

Det har det bare at være, først stod jeg og ordnede det 3 timer i knaldene sol, og fik en odentlig forbrænding, og igår passe det med at lige at halvdelen af hegnet var pillet at stolper, så begyndte det at styrte ned.. Hestene stod stadig på folden så kunne ikke gå fra det :) Typisk

Mvh. Pernille og Darup's Denver.

Brino saks.. Må du hvile i fred stærke basse.

Følle på vej :)

0
0
Svar på denne tråd

uhhhh ha da
Forfatter: 
Dato:  02-07-2009 06:48

hvor lyder det bare helt syde-sol-agtigt.. Man kan næsten dufte morgen krydderbollerne på risteren og the'n ..

Bliver jo slet ikke jaloux eller noget.. Jeg har en time og 15 min tilbage af min nattevagt (jeg er vågen nattevagt 12timer af gangen) og så er det ellers hjem i seng.. øv.. men står op igen kl 12 det er simpelthen for lækkert vejr til at sove hele dagen.. det gjorde jeg igår og ikke på vilkår det sker i dag når jeg ikke har nattevagt i aften..

Ønsker jer alle en dejlig dag

Team Le Mans

0
0
Svar på denne tråd

Skønt vejr
Forfatter: 
Dato:  02-07-2009 07:22

Datteren sover og manden er kørt på arbejde

Om lidt vil jeg ringe til smeden, gå ud og fodre katte og fjerne klatter i løsdriften

I går fik hesten dens årlige bad, i dag er det hundenes tur

Godmorgen

0
0
Svar på denne tråd

tørrevejr
Forfatter: 
Dato:  02-07-2009 07:51

Ja, det er med at nyde det gode vejr mens vi har det, i næste uge har jeg fødselsdag og jeg har åbenbart været slem.... De har i hvert fald lovet køligt vejr og regn. Så er det jo godt jeg ikke skal holde gardenparty...

Så jeg skal vaske tøj (surprise), decinficere og klippe hesteben, vente på smeden, vaske en hale, rydde op i stalden og måske få klippet en hæk eller to. Argh, og jeg har ikke plukket jordbær i 3 dage, jeg frygter hvad det har udviklet sig til... Er løbet tør for saftflasker!

Krikkerne glæder sig til varmen er ovre, de er helt til rotterne.

:Pia

0
0
Svar på denne tråd

Vi skal.....
Forfatter: 
Dato:  02-07-2009 08:05

Jeg er på arbejde, som desværre er indendørs, også her er det allerede mega varmt - MEN VI MÅ IKKE KLAGE

Vi skal køre hø ind i dag i eftermiddag så det bliver nok dejligt hårdt og varmt.

Først skal jeg dog med kollegaerne ned på en cafe efter arbejde og ønske dem der går af på ferie en god sommerferie.

"Dyr er ikke et legetøj, men et ansvar. DIT ansvar!"

SILLE FOREVER !!
0
0
Svar på denne tråd

halløj'
Forfatter: 
Dato:  02-07-2009 08:29

Selv go dag !

Her er der også ferie - Ungerne nyder det så det er helt perfekt.

Vejret er jo bare skønt.

Stald Østergård

oestergaard.upfront.it/Forside

Bedækning Tilbydes V/ OX Hingsten Falkhan Expresso.

Mvh Christina.

Clip on hair extension sælges. / pb for mere info.

0
0
Svar på denne tråd

Nå - nu begynder ungerne at
Forfatter: 
Dato:  02-07-2009 08:31

vågne op

Og den store har tilbudt at køre til bageren(hvis jeg gav basser ), så om lidt vil jeg dække bord udenfor i skyggen.

Så nu har han sat hår og har tjekket ud, at han er lækker nok til at bevæge sig ud i samfundet

Pia

0
0
Svar på denne tråd

Her.....
Forfatter: 
Dato:  02-07-2009 08:38

Godmorgen, og god dag til alle herfra

Her er manden på job, anden sidste dag før ferien... dog lidt underligt med det kommende dårlige vejr, det kan jeg ikke forstå, for vi har jo snart ferie

Jeg skal ud og tænde min vaskemaskine, har været på tur i en uge, så der er top på kurven, husket skal lige sådan - pudses lidt af

Andre selvbyggere ved nok, hvordan der kan komme til at se ud, ak ja - men vi hygger os med det...

Så bør græsset vel også slås efter 1 uge, men det er mandens opgave...

Nyder livet, kan næsten dufte kaffen, det blødkogte æg og ostemaden

Hilsen Vibeke

R.I.P. Freykur, 8 År

R.I.P. Line Vaps, 10 år

At finde livets vej, er ikke det ringeste som kan ske....

www.mellemhaven.dk

0
0
Svar på denne tråd

Godmorgen....
Forfatter: 
Dato:  02-07-2009 09:08

...til endnu en fantastisk dag. Her er der stille og mildt, men lidt skyet. Men det er faktisk helt rart. Kan dog forstå på vejrudsigten at vi får 26 grader op af dagen, så mon ikke solen snart bryder gennem skyerne.

Jeg bliver snart hentet af en af staldkammeraterne. Så skal jeg hjem til hende med min hund og vores hunde skal hilse på hinanden, da hun skal passe ham senere på måneden når jeg skal til DM i dressur og på sommerlejr med DV.

Vi skal bla. ned og gå ved vandet og sikkert også have en deeejlig stor is. hehe

I aften skal jeg ud og øve dressurprogrammer til weekendens stævne :-)

FGod dag til alle jer :-)

* Mette og Ophelia *

"Livet er for kort til at prøve at lægge en stritman ned!"

... Og hvem sagde, at prinsesser ikke kan have punkerhår?

0
0
Svar på denne tråd

Skuffet !
Forfatter: 
Dato:  02-07-2009 09:51

Jeg stod op - halv 10 ca - og der er overskyet og tåget ! Hvad er nu det ? Jeg havde fået indtryk af at det skulle blive ultra super varmt - og så er der overskyet :O Nøøj jeg er skuffet ..

Nå men dagen skal gå stille og roligt - jeg skal til psykolog og ud til hesten - og ride for min mor - det er jeg godt nok nervøs for :s

Jeg kan aldrig ride når hun kigger .. Men nu må vi se - Jenivi er jo en sød unghest ..

0
0
Svar på denne tråd

Godmorgen
Forfatter: 
Dato:  02-07-2009 10:03

Godmorgen til alle, her i sommervarmen :-)

Herhjemme er manden taget på job for et par timer siden. Jeg har sovet på sofaen idag pga varmen og mandens snorken.

Hundene er vågnet op og lige nu ligger Nova og bjæffer af Luna, der har taget hendes kødben. De er bare så herlige sammen de to!

Men pyhhh hvor er det varmt! Igår aftes tog vi ud til vandet og kølede kroppen af og nøj hvor var det lækkert, men den afkøling varede ikke længe.

Idag skal jeg cykle ud til Pokki for Dåsen er til doktoren. Men det gør nu ikke så meget i det vejr her :-)

Nu vil jeg få mig en kop formiddagskaffe :-)

God dag til jer alle!

Tina et Unikum - ikke et plagiat

TinaU.dk

INsektmedlem- nu med kogalskab!

Skal du med til HN Træf 2009?

0
0
Svar på denne tråd

godmorgen
Forfatter: 
Dato:  02-07-2009 10:07

Godmorgen alle sammen :-)

Ja så kom jeg ud af fjerene men jeg har også været vågen 100 gange i nat, pga af den dumme ryg :-(

Nå men kæresten er lokket til at hente rundstykker, og så skal vi rigtig hygge i haven med morgenmad og sol.

Jeg skal have lavet en masse arbejde og forberedelse til vores sommerlejr. Nu når jeg har brækket ryggen skal der laves køkkenhold. Samtidig skal alle indkøbslister være klar til dem der skal købe ind, når jeg nu ikke kan komme med. Så er der en masse andet kedelig planlægning :-( Men måske je gemmer en del til i aften, så jeg kan komme lidt ud i have og ligge.

Ellers vil jeg gerne ud til en gårdbutik og købe friske ærter, jordbær og kartofler, så nu må jeg se om kæresten vil køre mig, det tror jeg nu nok han vil ;-)

Jeg vil hellere være en god original - end en dårligt kopi

0
0
Svar på denne tråd

Morgen
Forfatter: 
Dato:  02-07-2009 10:53

er det jo ikke længere, så godformiddag her fra mig.

Ungernes ferie startede i fredags, så mine "fri" formiddage er væk for de næste 6 ugers tid men det er nu også dejligt nok.

Jeg har 4 nattevagter ventende forude før mine 4 ugers ferie starter mandag morgen kl. 7.15.

Indtil videre er dagen gået med at fodre, lukke hestene ud, ordne stalden og et par maskiner vasketøj med sengetøj er sat over.

Ungerne og jeg skal en tur ned i Slagelse senere og ha købt et par gaver, og lige ha lavet et par opmålinger i den store knægts nyerhvervede lejlighed som han flytter ind i om 14 dage.

Men ellers tror jeg bare at vi skal slappe af i haven og måske cykler vi en tur ned til stranden og dypper os i det svalende vand.

Jeg elsker sommer og varme

Og Pia nu når vi begge har ferie, så kunne det da være at vi skulle drikke en kop kaffe/the en dag samt fortære noget hjemmebag

Pernille

Team CoDa ox - Endurance

Leder du efter din nye bedste ve, så prøv at se her:

www.heste-nettet.dk/markedspladsen/ hest/vis/50223

0
0
Svar på denne tråd

Så er der endelig ved at
Forfatter: 
Dato:  02-07-2009 22:05

blive nogenlunde køligt

Pernille - Hvordan kan man andet end at sige...........det er en aftale

Jeg er har massere af tid i uge 28, for der er manden på arbejde og vores unger på Bornholm med deres mormor og morfar

Håber at I alle fik en super dag

Pia

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider