Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

Varm udestue
Forfatter: 
Dato:  01-07-2009 09:16

Hej

Min udestue er varmere end en sauna , der er mindst 50 grader om eftermiddagen når vi kommer hjem, og det gør også at huset bliver meget varmt.

Nu har jeg sat mørklægningsrullegardiner for vinduerne, men er der nogen som har forslag til hvad man gør for at "lukke solen" ude fra selve taget, som er noget dobbelt "trapez-agtigt" noget?

Forslag modtages

Mange hilnser

Trine

TIL SALG:
CREMELLOER:

Hoppeplag efter Shulay Goldfever

Hingsteføl efter Shulay Gold Rush

PALOMINOER:

Hoppeføl efter Shulay Gold Rush

Hingsteføl med helt nye engelske blodlinier

Hoppe - 1'er pony 6 år

0
0
Svar på denne tråd

sdfghjk
Forfatter: 
Dato:  01-07-2009 09:24

Kan man ikke sætte døren lidt på krog??

På min altan dør(eller vores...) er der sådan en lille krog/et lille hak som man lige kan sætte den i så der ikke er sauna her i lejligheden.

WWW.FOTOUDFORDRING.TK

0
0
Svar på denne tråd

en bekendt
Forfatter: 
Dato:  01-07-2009 09:41

havde ligesom gardiner i luftet: De hang som "røvballe" gardiner bare vandret og ikke lodret, håber det er til at forstå.. Dette fungerede findt for de. Oven i havde de en dør ind til resten af huset, som de selvfølgelig lukkede af..

Vores egen hvor vi bor nu, er vi så heldig at de som byggede huset, har sat rigtig tag og isolering på. Så selvom den sagtens kan blive meget varm, så er det så slet ikek så varmt som jeres er. Vi trækker selvfølgelig også gardinerne til, når vi husker det.

Kentaur Artemis bom 2, 17,5 tommer, sort sælges, skriv besked eller send SMS

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider