Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

helt ærligt!
Forfatter: 
Dato:  01-07-2009 08:00

Her sidder jeg stilfærdigt med morgenkaffen og tænker "jeg må hellere se på vejrudsigten" - inden jeg når dette kigger jeg ud og så står det ned i stænger! Kigger på nedbørsradar, joda, der er en lille plet LIGE over os og ellers ikke i resten af landet.

Who cares tænker I?

Jo, altså, i går vaskede jeg tøj. Meget tøj. Det hænger på snorene udenfor endnu! Og jeg ved godt at hvis jeg lader det tørre fra dyngsurt og dryppende, så kommer det til at lugte af gammel gymnastiktaske.... (gad vide hvor lang min striktrøje er blevet i mellemtiden)

Så jeg skal åbenbart bruge dagen på at centrifugere tøj x 4 og slæbe op på førstesalen for at tørre indendørs. Jeg har da virkelig heller ikke andet at tage mig til...

Og nej, der var altså ikke nogen der havde nævnt noget om så meget som en dråbe denne uge! Men mine blåbær er sikkert glade.

:Pia - nu skrupfornærmet.

0
0
Svar på denne tråd

Spontant
Forfatter: 
Dato:  01-07-2009 08:04

Opstående byger, kan ingen oplyse op...de er som skrevet spontane...

Illum !!

.

Realistisk kyniker og livsglad livsnyder..

0
0
Svar på denne tråd

spontant
Forfatter: 
Dato:  01-07-2009 08:07

Ja, det var også bare en gang spontan hyggebrok, da ingen andre var til stede ud over katten som sover ;-)

Sgu og fanden altså. Jeg hader den der husmortjans. Jeg kunne jo have taget det ind da jeg gik forbi i går kl. 23. "Men det hænger jo fint her til i morgen med den hedebølge vi har".

:Pia

0
0
Svar på denne tråd

Haha :b
Forfatter: 
Dato:  01-07-2009 08:34

Det er ellers sådan noget der altid sker for mig - øv øv for dig :P

God fornøjelse - så vil jeg tage i Djurssommerland og hygge mig med min lillebror - i solskinnet :D

0
0
Svar på denne tråd

Beviser jo at
Forfatter: 
Dato:  01-07-2009 08:38

En husmors job ikke er over kl. 23 :-)

Illum !!

.

Realistisk kyniker og livsglad livsnyder..

0
0
Svar på denne tråd

fornøjelse
Forfatter: 
Dato:  01-07-2009 08:39

Ja bare træd i det. Jeg synes godt nok vejret skulle tage og være spontant et andet sted end lige hen over mit trætte hovede, det er en kæmpe ting når jeg kan sætte en sort streg hen over en opgave, og nu kan jeg så skrive den på igen og sætte fx. ridning længere ned på listen endnu en gang.

:Pia med de endeløse todo-lister og en krop der falder fra hinanden.

0
0
Svar på denne tråd

halløjs
Forfatter: 
Dato:  01-07-2009 09:45

HAHA ej det jo ik sjovt... :-)

Jeg lavede samme nummer i aftes 3 maskiner udenfor og "gad ikk ta det med en 23.3o da jeg kom fra stalden.

HELDIGVIS skinner solen, og det siger 24,5 g her lige nu... så mit har ingen skade lidt.

;-)

Stald Østergård

oestergaard.upfront.it/Forside

Bedækning Tilbydes V/ OX Hingsten Falkhan Expresso.

Mvh Christina.

Clip on hair extension sælges. / pb for mere info.

0
0
Svar på denne tråd

solskin
Forfatter: 
Dato:  01-07-2009 09:51

Jaja, i det mindste behøver jeg ikke vandet haven i dag. Jeg har bl.a. et omplantet birketræ ude på marken som skal fodres hver dag hele sommeren for at overleve intakt.

Snakkede ellers med min mor om i går at jeg burde se at få luget ukrudt inden det bliver dårligt vejr næste uge, for så eksploderer det. Men vi blev enige om, at det ville være en umulig opgave når jorden var som beton.

Det er den så ikke mere, så jeg har lige x mange m2 der skal hakkes oveni min liste!

:Pia

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider