Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

Hvor er verden bare uretfærdig!
Forfatter: 
Dato:  30-06-2009 16:48

Det her er altså bare uretfærdigt.

Vi har lige fundet drømmestedet og flyttede ind i søndags - alting er lidt kaotisk lige nu - men det er faktisk rigtig fedt herude. Vi er meget glade for det - men her er godt nok varmt.

Men altså, vi har lige købt 400 baller hø - af de små, som kommer i aften lige direkte fra marken - og nu ligger jeg her vandret i sengen med en lænd, der er lige netop i dag har bestemt sig for at gøre knuder.

Har været inde mens det har været allervarmest men har ellers gået og puslet ude i stalden det meste af dagen med lidt småting som at feje spindelsvæv ned, flytte nogle gummimåtter og få fejet derunder og i det hele taget bare hygge mig med at have fået de her pragtfulde dyr lige udenfor vinduet.

Men altså.

Så ville jeg lige vaske strigler. De trængte. Jeg bøjer mig ned for at skylle sæben ud og så siger det bare SMAK - AV. Så ligger jeg her til pynt med is på. GENIAL timing.

Heldigvis så er der ikke længere tid til i morgen end jeg kan holde det ud - og så får jeg ringet til min kiropraktor hurtigst muligt. De plejer at være rigtig søde til at finde en tid hurtigt til en, når man laver sådan et nummer.

Og jeg får brug for den her ispose flere steder. Jeg er allergisk overfor nogen typer insektbid og er blevet bidt kan se på min venstre arm. Er jeg også 117 andre steder, men det der er bare stort. Det er på en halv time forvandlet til ca. dobbeltstørrelse. Tør ikke se det om et par timer. ØV!

Se det er bare urefærdigt. Havde ellers håbet på måske at komme til at strigle pruhesten i aften, når vi var færdige med at ordne halm, men det har jeg lagt på hylden til i hvert fald i morgen når jeg har været ved mine kiropraktor - IGEN!

Carpe Diem - siez the day:

"Gather thy rosebuds while ye may

Old times is stil flying

And the same flower that smiles today

tomorrow will be dying"

www.epona.tv

0
0
Svar på denne tråd

sådan er det
Forfatter: 
Dato:  30-06-2009 18:04

Ja skide uretfærdigt og uheldigt.

Men så kan jeg fortælle dig, at du sgu ikke er alene om uheld og uretfærdigheder.

Jeg kunne give dig en megalang liste over ting der går galt her,men gør det ikke, da det helt vil tage brodden fra alt det, du oplever pt.

Men pøj pøj med ryggen og med at få hø ind.

Mvh Stutteri Graven

Smukke Welsh cobs Tilbyder bedækning.

Smukke Welsh cobs sælges . Fra ½ - 4 år .

0
0
Svar på denne tråd

jajwiwo
Forfatter: 
Dato:  30-06-2009 18:05

Åhhh din stakkel....

Termin 25 januar 2010

<3 <3 <3 <3 <3

0
0
Svar på denne tråd

Carpe Diem
Forfatter: 
Dato:  30-06-2009 18:33

det fik du da gjort eftertrykkeligt. Synd at du lige skulle ned i dag, men det ser ud til at blive godt vejr et par dage til, så lad være med at ligge og stresse dig selv vildt op.

Høet har såment kun godt af at ligge og dampe ordentlig af, inden det smides på loftet. Husk såfremt du vil undgå for meget støv, så læg et lag halmballer under/rundt og over høet.

God fornøjelse, når din ryg er god nok igen! Det bliver godt nok noget af en sveder du skal igang med

Venligst Mus

LundebakkegårdHestecenter.dk

• hestebokse udlejes 1700,- / 1900,- pr. md.
  • Salg af B & C tøj
  • Maskinbroderi
  • Dækkenvask
  • Helpension
0
0
Svar på denne tråd

123456
Forfatter: 
Dato:  01-07-2009 08:09

Det blev en sveder... Afgjort.

Mine forældre var der heldigvis til at hjælpe, min far er effektiv - ham på loftet og os 2 med dårlig ryg nedenfor - vi gjorde det i vores tempo og på 3 timer havde 3 mand kørt 400 baller hø ind - se det synes jeg jo ikke var heelt skidt.

Jeg dopede mig selv med et par kodimagnyl ellers havde jeg ikke været i stand til hverken fugl eller fisk.

Min ryg har det ikke ligefrem fatastisk men den har det bedre end den havde da det lige var sket. AV!

Men nu har myggene tilgengæld overfaldet mig og bidt mig synder og sammen - skal lige omkring et apotek og hente noget antihestitamin, så jeg er fri for at ligne end der har været oppe at slås.

Er nemlig sådan lidt små allergisk over for de kryb.

Men jeg håber og tror på min kiroprakor - alias min mirakelmand - har tid til at rykke den lænd på plads igen og gerne i dag. Så kan jeg nemlig gøre mig selv lidt nyttig og gå og pusle lidt ude i stalden - kan ikke lige lave staldarbejde i dag.

Carpe Diem - siez the day:

"Gather thy rosebuds while ye may

Old times is stil flying

And the same flower that smiles today

tomorrow will be dying"

www.epona.tv

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider