Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

Praletråd- hun er så dygtig!!
Forfatter: 
Dato:  30-06-2009 10:20

I går kveld ringede hun der eier rideskolen hvor begge mine heste står til sommerarbejde.

Hun skyndet seg at sige at der ikke var noget galt, og at det ikke var derfor hun ringte, men for at spørge om Bettina godt måtte gå på græsfold med de andre heste.

Det sa jeg selvsagt ja til: Hun skal da ha lov at være hest, og at gå i en stor flok med 50 heste er en sund og god erfaring for hende.

Så kom det riktigt gode: Hun er så sød, siger damen. Hun er rigtig flink ved de dygtige ryttere der skal lære seg at blive beridere. Nu går hun stabilt på tøjlen i alle gangarte, har stabil galopp til begge sider og går gode sjenkelvigninger.

Hvad!! på en uge! jeg er rigtigt imponert. Hun kunde fra før veksle mellom alle gangarte, og gå sån der på tøjlen.

Men måske det er normalt og jeg bare er en rigtig stolt mor?

Det spiller i grund ingen rolle, jeg er så glad for at hun får lære seg.

Nå, bare lidt pral herfra...

0
0
Svar på denne tråd

Også skal
Forfatter: 
Dato:  30-06-2009 10:24

jeg bare sette inn en tråd til noget andre siger:

kurs5.piczo.com/?g=50424257&cr=7

0
0
Svar på denne tråd

Dejligt :)
Forfatter: 
Dato:  30-06-2009 13:45

Dejligt at være stolt af sit "barn"

Held og lykke fremover med udviklingen

"Dyr er ikke et legetøj, men et ansvar. DIT ansvar!"

SILLE FOREVER !!
0
0
Svar på denne tråd

overskrift
Forfatter: 
Dato:  30-06-2009 20:36

Det er rigtig skøn læsning!!!!!!!!!!!!!!

Kan godt forstå du er stolt!!!!!!!!!!!!!!

Mvh Connie

Kan pupper have kogalskab

Eller er det kun INsekter?

Never argue with an idiot

they drag you down to their level

and then beat you with experience

0
0
Svar på denne tråd

Det lyder godt!
Forfatter: 
Dato:  30-06-2009 21:02

Til lykke!

Og bare de så ikke presser for meget, fordi hun kan, men du kender dem jo, så det gør de nok heller ikke.

Nå undskyld, hvis jeg nu kom til at skrive, hvad der først kom mig i hu. Det var IKKE meningen at blande malurt i bægeret. Sjovt at man i linket kan læse, at de erfarne ryttere skal ride, sådan er- eller VAR det ikke i min ridetid. Der kunne man sagtens sætte en ikke-så-erfaren op på en unghest. (jeg har selv været der- desværre).

Skønt at hoppen er god i hovedet, når nu moderen er lidt for alternativ til dit brug.

Til lykke! (Y) (Y) (Y)

Mvh
xtiny

*** The truth is out there- but the lies are in your head***

0
0
Svar på denne tråd

Tillykke
Forfatter: 
Dato:  30-06-2009 22:07

Jeg kan sagtens forstå dig. Når man ser dem udvikle sig og specielt når det sker så smertefrit, bliver man pokkers stolt og glad og vil gerne hele verden skal vide det.

Hun ser nu også meget tilforladelig ud på det link

0
0
Svar på denne tråd

Tak, alle sammen
Forfatter: 
Dato:  30-06-2009 22:21

For at I deler min glæde.

Ja, hun ser da tilforlatelig ud. Det bildet tog jeg da hun var et drøjt år, og hun var RIGTIGT nyskerrig på kameraet. Hun tror hun er et menneske

Xtiny: Du heller ingen malurt nogen steder! Jeg er selvsagt meget obs, men i årenes løb har jeg fåt megen respekt for Marit Delebekk og hennes måde at håndtere heste: Det begynte da jeg så at hun tog ut heste fra helt vanlige ridetimer bare fordi de virkede lidt trætte, eller ikke rigtigt på humør. Og det har bare vokset efter som jeg har set NÅR hun har aflivet sine gamle (20-30 år) heste, og hvorfor. Så længe de hadde det godt så fik de være med, selv om de måske ikke orket så meget længre.Når de var trætte eller syge, så slapp de for det længre. Og også når jeg har sett hvordan hun har jobbet med Flæbe og faktisk hjulpet også meg at håndtere hende fornuftigt. Uden at ta betalt.

Det her samarbejde er SÅ god: Hun får låne heste, jeg får sommerferie, hestene lærer seg nye øvelser og har en spennende og udviklende sommer, flere unge piger finner ud hvilke herlige hester jeg har, og Marit får mulighed til at tilbyde noget ekstra til sine dygtige beriderelever. Vi bliver alle glade!

Jeg glæder meg rigtigt til at ride Bettina igen....

0
0
Svar på denne tråd

Så kom der
Forfatter: 
Dato:  01-07-2009 08:46

email med bilde af tøsen: Hun nyder oppmerksomheden og ælsker at blive børstet i timevis:

Tak til Marie for det søde foto.

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider