Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

fantastiske Andreas Schou i Bjerringbro
Forfatter: 
Dato:  29-06-2009 23:05

GDR (gudenådalens rideklub) i Bjerringbro afholdte i dag og igen i morgen springkursus med Andreas Schou.

Det har været en helt fantastisk eftermiddag og aften, Andreas var udstyret med trådløs microfon, så vi (barriereryttere) alle kunne se, høre og lære, sammen med rytterne.

Han er helt utrolig pædagogisk og ikke mindst tålmodig, med en helt klar mission i hans undervisning.

Ja, selvom jeg er dressurrytter helt ind til benet, så fik jeg alligevel helt lyst til springe !

Glæder mig til at suge mere godt undervisning til mig i morgen

0
0
Svar på denne tråd

overskrift
Forfatter: 
Dato:  29-06-2009 23:20

Kan være jeg kommer og ser lidt imorgen, skal op og hente pony'en.

Hvornår slutter det imorgen? og er der også dressur undervisning, når han er der?

.
Midtjydsk Jagtrideklub
www.jagtridningjylland.dk

Så er der kommet invitationer til:

jagtseminar/terrænspringning i Langå 16/8

Jagt i kompedalen 30/8

0
0
Svar på denne tråd

overskrift2
Forfatter: 
Dato:  29-06-2009 23:26

Det starter kl. 15 med pony hold og kl. 18 er der hestehold indtil kl. 22

Han giver dressurundervisning i opvarmningen og ellers er det springundervisning, men altså med masser af grundridning imellem springene .

Hvem der bare var 15 år yngre, så ville jeg være formand i hans pigefan skare .

0
0
Svar på denne tråd

overskrift
Forfatter: 
Dato:  29-06-2009 23:33

Jeg vidste ikke du var til yngre fyre belinda

Det var mere Preben jeg mente, underviser han imorgen?

Men tror da jeg vil komme lidt tidligere, så jeg kan få set lidt, det er da altid godt med lidt input fra andre undervisere, havde desværre hverken tid eller råd til at tage med, selvom du jo har inviteret et par gange

.
Midtjydsk Jagtrideklub
www.jagtridningjylland.dk

Så er der kommet invitationer til:

jagtseminar/terrænspringning i Langå 16/8

Jagt i kompedalen 30/8

0
0
Svar på denne tråd

Andreas
Forfatter: 
Dato:  29-06-2009 23:46

Ja, må sige det var lærigt både hos tilskuerne og rytter :-)

Også var hesten rolig det emste af tiden i forhold til hvad den nogen gange er, så det er bare super :-)

Og rigtigt godt med den trådløse microfon, så man kan følge med i hvad rytterne gjorde forkert og rigtigt.

Glæder mig allerede til at springe imorgen

0
0
Svar på denne tråd

super dag.
Forfatter: 
Dato:  30-06-2009 00:31

Jeg synes det var vildt fedt idag - både i sadlen og som tilskuer. Der var også en skide god stemning hele dagen og vi hyggede os rigtig meget.

- jeg glæder mig ihvertfald rigtig meget til imorgen!

TEAM KORTOUR

- Hestens elegance, styrke og energi; Din klogskab, vilje og kontrol. Sammen bliver I uovervindelige.

0
0
Svar på denne tråd

Andreas Schou
Forfatter: 
Dato:  30-06-2009 08:36

Hej Renee.

Ja, preben under viser også i dressur idag (tirsdag) samtidig med at Andres underviser

Silke skal have en halv enetime hos Andreas fra kl. 14.30 - 15.00, og hun glæder sig heeeelt vildt - det gør jeg nu også - ses allesammen

Hilsen Pia

Ikke bare mor - men ponymor

0
0
Svar på denne tråd

Andreas Schou
Forfatter: 
Dato:  30-06-2009 10:17

Jeg var også rigtig begejstret for Hr. Schou. Glæder mig rigtig meget til at ride (og kigge) igen idag.

Det bliver en super dag. Jeg tager Carisma med til dressurundervisning ved Preben og rider Couer ved Andreas. 2 super undervisere samme dag- det kan kun blive godt :-)

Vi ses i aften!

Lene

0
0
Svar på denne tråd

Sådan Lene
Forfatter: 
Dato:  30-06-2009 11:50

Det er nemlig den rette indstilling

Knus

Hilsen Pia

0
0
Svar på denne tråd

uh......
Forfatter: 
Dato:  30-06-2009 12:59

jeg håber på at han en dag holder kursus i nærheden af os - Bettepigen skal vist bare "lige" indspringes først :D

(Vi var på 30 cm lodret før hun blev syg :P)

Xoco&Marlee

Nu med 2 pelstotter aka killinger fra august!

0
0
Svar på denne tråd

Andreas
Forfatter: 
Dato:  30-06-2009 23:33

Det har været helt fantastisk dage med andreas, kan kun rose ham for det de 2 dage.

Er super glad for jeg kunne komme med i sidste øjeblik

Skal da helt klart med hvis han kommer igen

0
0
Svar på denne tråd

2 dages undervisning
Forfatter: 
Dato:  30-06-2009 23:45

Så er de 2 undervisningsdage overstået og Andreas skulle være på vej til Amsterdam for at heppe på hans lillebror.

Det har været nogle rigtig gode timer og mit indtryk var at stort set alle var rigtig godt tilfredse.

Jeg fik også rettet på mange af de ting jeg halter med. Han er super til at stille en lidt anderledes bane op, så man bliver tvunget til at tænke og ride, i stedet for bare at sidde dér.

Han er desuden rigtig rar at høre på, ikke noget med at råbe og skrige.

Vil dog lige rette en ros til vores daglige (ugentlige)underviser. Rigtig mange af de ting, Andreas nævnte, er også noget hun har påpeget!

Tak til arrangørene- kæmpe stykke arbejde!

Lene.

0
0
Svar på denne tråd

også ros herfra
Forfatter: 
Dato:  01-07-2009 07:31

Min datter havde ikke mulighed for at deltage i begge dage, og fik derfor en enkelt 1/2 enetime tirsdag.

Det var helt fantastisk hvad Andres formåede at fortælle hende på den korte tid.

Jeg må samtidig tilslutte mig Lene med den store ros til vores faste springunderviser Lotte Engeborg.... en stor del af det hun plejer at sige, blev bekræftet.... hvis du ikke kan ride, så kan din hest ikke springe.

Tak til Belinda for arrangementet og tak til dem der holdt cafeteriavognen åben

Hilsen Pia

0
0
Svar på denne tråd

tihii alle GDR pigerne
Forfatter: 
Dato:  01-07-2009 17:37

Jeg vil sige det modsat Belinda - bare han var 5 år yngre - så havde jeg set om Victoria ikke var noget for ham.

Andreas gjorde det godt den smule jeg så ham - syntes GDR kan være stolte af dette arrangement. Godt gået specielt ovenpå jeres flotte stævne få dage før....

Way to go guys.

Belinda - find du bare flere arrangementer af den slags.

Bettina.....

en stolt formand af Rideklubben Birkensamt

medlem af de altid støttende mødre på langsiden

og medlen af guldponyernes klub

0
0
Svar på denne tråd

overskrift
Forfatter: 
Dato:  02-07-2009 09:22

Andreas er kanon god sikke en ro, der er over ham, og dejlig med sådan en ærlig underviser der ikke pakker tingene ind, men alligevel for det sagt på en pæn måde :-D

Og selv om jeg er westernrytter/skovtursrytter helt igennem, så stod jeg og lyttet til hans undervisnning, med stor interesse :-)

Jeg fik også taget et par enkle billeder

Der er flere billeder her www.tukaer.dk/lost-fast/spring-gdr/ spring-gdr.html :-)

Hilsen

Annette

0
0
Svar på denne tråd

vil så glæde mig
Forfatter: 
Dato:  03-07-2009 08:19

For han gæster sjælland i næste uge hvor jeg skal ride med

karina

Minibig wrap 1.slet 2009 sælges.

pris 350 DKK afhentet midtsjælland

0
0
Svar på denne tråd

hephey
Forfatter: 
Dato:  03-07-2009 19:44

håber virkelig han skal holde kursus i nærheden af hedensted/horsens/vejle et par dage for så skal jeg og mangi klart deltage

Hvorfor har vi ingen problemer med at huske

hver enkel lille detalje af hvad vi har oplevet,

men kan ikke huske hvor mange gange

vi har fortalt det hele til samme person

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider