Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

hrrrffmm.. rengøringsfirmaer!!
Forfatter: 
Dato:  28-06-2009 10:06

Sidder lige og bliver vildt ophidset over en opringning min mand og jeg lige har fået.

Det er sådan at vi arbejder som tilsynsassistenter (rengøringsfolk) ved noget sommerhus udlejning, hvor vi får tildelt 4-5 huse (ca. 6 timer) hver lørdag som vi skal gøre klar til nye beboere.

Den aller første lørdag vi startede brugte vi aaal for lang tid på at gøre dem rene (6 timer på 3 huse), men tilgengæld var de også bare pæne og vi havde ingen klager

Og så måtte vi jo speede op, og når man gør det, så gør man visse ting "lettere" end andre.. og så fik vi bare lige dommen på det: "Der har været klager på to af jeres huse, så i skal komme og gøre dem ordentlig rene!"

Fair nok tænker vi, for vi syntes heller ikke selv vi havde gjort det ordentligt, men vi havde fået en tid vi skulle holde os indenfor og den overskred vi alligevel med et kvarter. '

Så vi ville gerne komme.MEN da vi fik at vide at vi INTET ville få for det, da det var vores egen skyld, sagde vi nej... er det meget forkert???

Vi er 100% sikre på at vi har gjort det så godt som vi kunne, på den "tilladte" tid. Og at det de klager over var bla. at vi ikke havde vasket gulv!! som absolut var det, vi ikke gik "lettere" over.

Nu er vi også meget rengøringsfreaks, og er virkelig grundige normalt, tiden på husene er ca. 1 time vi må bruge til grundig rengøring af ca. 100-120kvm med spa/sauna/svimmingpool...

Er det os der bare skal spænde ballerne og tage os sammen, eller hva?

MVH

Maria von der Lieth Hyldgaard

Stald Von Der Lieth tilbyder opstaldning

1 plads er ledig til hest i ridning (1/7), SUPER TILBUD 2500,- (da min kunde har brændt mig af)

0
0
Svar på denne tråd

rengøring
Forfatter: 
Dato:  28-06-2009 10:18

6 timer til 4-5 huse er sgu ikke lang tid.