Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

Min hund har fået fred
Forfatter: 
Dato:  25-06-2009 17:29

Min højt elskede hund er lagt til at sove i dag. Gud hvor gør det ondt og hvor er det hårdt. Er helt drænet for tårer. Fortæl mig at det går over med tiden!

Hun havde en skade i nakken som gjorde at hun måtte miste livet i en alder af bare 2 år.

Øv hvor jeg tuder Kan slet ikke bære det.

Nu med en prinsesse i maven - termin 1 september :)

Med solstråle hilsen stine

0
0
Svar på denne tråd

trøstekrammer
Forfatter: 
Dato:  25-06-2009 18:18

det er altid hårdt at tage afsked med en man holder af, men det går over og som man siger:

I hjertet gemt, men ikke glemt...men inden skal man af med en masse tårer.

Hilsen

Lizzi

0
0
Svar på denne tråd

Man lærer at....
Forfatter: 
Dato:  25-06-2009 18:42

leve med det.. Vi mistede en hund iår, da han rev korsbåndet over i det venstre bagben da han legede i vandet...

Jeg er altid blevet opdraget med at mister man et dyr, "erstattes" det med et andet.. så 2 dage efter kørete vi til skive og hentede vores nye hund..

Hun hjalp os rigtig meget med at komme videre

MVH

Maria von der Lieth Hyldgaard

Stald Von Der Lieth tilbyder opstaldning

1 plads er ledig til hest i ridning (1/7), SUPER TILBUD 2500,- (da min kunde har brændt mig af)

0
0
Svar på denne tråd

puha...
Forfatter: 
Dato:  25-06-2009 19:18

det gør sindsyg ondt!! jeg mistede for halvandet år siden min meget elsket hund på kun 1 år og 10 måneder!! det var så hårdt! (aflivet pga. dårlige hofter). Det kom bare så pludseligt og det var helt forfærdenlig!!

det har taget mig RIGTIG lang tid at komme over det!! virkelig! det har gjort ondt hver evig eneste dag!
da jeg mistede ham troede jeg ikke at jeg overlevede.

men her er jeg så idag - og tænk engang - jeg lever!! og jeg har gode dage, jeg er i stand til at være lykkelig!

så du skal nok "komme over det", men det gør rigtig ondt!!

føler virkelig med dig!

trøstekrammer herfra!

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider