Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

Ferie til 2 unge piger.
Forfatter: 
Dato:  24-06-2009 19:06

Hej ænder :)

Min veninde og jeg har besluttet os for, at vi skal en uge sydpå sammen her i ferien.

Da det nu er første gang vi begge skal afsted alene, så skulle det gerne være et sted der er nogenlunde turistvenligt.

Er der nogen der kan anbefale et sted som er "to tøser på 18 år alene" venligt ?

Sagde Maria.

0
0
Svar på denne tråd

Bummelum
Forfatter: 
Dato:  24-06-2009 19:28

Hvad er jeres formål med turen?

0
0
Svar på denne tråd

eeeeeeee
Forfatter: 
Dato:  24-06-2009 19:32

Cypern kan helt klart anbefales hvis man kan holde den høje luftfugtighed ud der er om aftenen. :D

Men der er rigtig lækkert og fine diskoteker osv ;D

Min mening !

Lev med den , eller lad være ! ;)

0
0
Svar på denne tråd

bum bum bum
Forfatter: 
Dato:  24-06-2009 19:34

min veninde og jeg tog i 2006 en uge til Golden Sands i Bulgarien, vi valgte at tage på afbudsrejse fremfor ungrejs, og rejste derfor med spies.

Vi gav 1499,- hver inkl. fly, 4stjernet hotel, morgenmad og hotellet lå 200m. oppe ad en sidegade til hovedgaden -(festgaden) så det passede fint med at vi ikke lagde mærke til bylivet når vi ikke ville.

Jeg synes det var en super ferie, det var skønt at feste og møde en masse nye mennesker..

hvis ikke det skal være sådan en typisk ungdoms rejse er Chania på Kreta en rigtig hyggelig by..

og Mallorca går man vidt heller aldrig gal med??

det kan anbefales at finde en afbudsrejse! og så måske tage det derefter, hvor i skal hen??

Jeg ville IKKE tage til tyrkiet som 18årig pige som skal på ferie alene 1.gang..

-Stephanie

Med den bedste Bandit :)

Sælges:

*Bates Caprilli Precieux

Sort 17" med uld

www.hestegalleri.dk/html/ mar_vis.asp?MarID=275285

Købes:

* Albion SLK 1" WIDE

*Regndækken str. 145 uden fyld

0
0
Svar på denne tråd

13456789
Forfatter: 
Dato:  24-06-2009 19:35

Alanya i Tyrkiet. Billigt og lækkert Og der kan man sikkert finde en rigtig fin billig afbudsrejse :-)

- HeidiZ

Aldrig at tale om sig selv er en meget raffineret form for hykleri.

F. Nietzsche

0
0
Svar på denne tråd

123456
Forfatter: 
Dato:  24-06-2009 19:43

Vi har helt klart tænkt os at tage en afbudsrejse, det er dumt ikke at spare pengene

Formålet er vel at komme et sted hen hvor vi kan ligge ved en pool hele dagen og dase den af, men også en tur ud i nattelivet på et tidspunkt :) det skal ikke være noget vildt og voldsomt ligesom de der ungrejs rejser - der må også gerne være lidt spændende kultur osv.

Jeg ville foretrække et EU land, fremfor tyrkiet og alle øst-landende da jeg er blevet en lille smule terrorforskrækket

Sagde Maria.

0
0
Svar på denne tråd

bum bum bum
Forfatter: 
Dato:  24-06-2009 19:52

Chanie på Kreta så :)

smuk smuk by og dejlig ø! Man kan komme på en masse ture ud at se en masse ting, og der er et hav af forskellige slags bådture også :)

www.synaj.com/kreta/chania/ chania_kreta.gif

kom.aau.dk/~oumer/mobwac2007/ bannermobiwac_ok2.jpg

www.nye-afbudsrejser.dk/ billige_afbudsrejser_til_kreta.html

-Stephanie

Sælges:

*Bates Caprilli Precieux

Sort 17" med uld

Købes:

* Albion SLK 1" WIDE

0
0
Svar på denne tråd

qwhqwrpeqyh
Forfatter: 
Dato:  24-06-2009 19:59

-Stephanie

Sælges:

*Bates Caprilli Precieux

Sort 17" med uld

Købes:

* Albion SLK 1" WIDE

0
0
Svar på denne tråd

123456
Forfatter: 
Dato:  24-06-2009 20:12

Jeg er lige kommet hjem fra Cypern. Det vil jeg gerne anbefale. der er plads til både afslapning, byture og ting man kan se på.

Ellers er Kreta også virkelig fantastisk

Sascha, Sani Cheval og IA Halimah Bint Ibriiz ox

Fotografering tilbydes. Se min hjemmeside:

http://sh-foto.dk/

0
0
Svar på denne tråd

123456
Forfatter: 
Dato:  24-06-2009 20:21

Jeg var på Rhodos forrige år, og jeg syntes det er fantastisk.

Så det bliver nok noget græsk. Har altid gerne ville se Kreta :)

Sagde Maria.

0
0
Svar på denne tråd

1234567
Forfatter: 
Dato:  24-06-2009 22:34

I skal bare regne med, at det er ret dyrt på både kreta og Cypern. Jeg ville altså ikke tøve med at tage til Tyrkiet, desuden er det ikke kun muslimer som er terrorister, bare tænk på ETA i spanien.

- HeidiZ

F. Nietzsche

0
0
Svar på denne tråd

Corfu, Dassia
Forfatter: 
Dato:  25-06-2009 16:13

Dassia er en dejlig by på Corfu. Der er et passende antal barer og diskoteker til aften/nattelivet og dejligt om dagen ved stranden og/eller poolen.

I Dassia holder restauratørerne et øje med unge mennesker, så der ikke er nogen som bliver ladt i stikken, hvis de nu f.eks. har fået lidt for meget alkohol inden for vesten. Der er altså en rar stemning og I behøver ikke være bange for overfald og lignende.

Min datter på 21 og hendes veninde skal derned for 3. gang.

(og vi har også været der som familie).

De bedste hilsner,
Lotte K. :-)
0
0
Svar på denne tråd

Italien
Forfatter: 
Dato:  25-06-2009 16:15

Min 19 - årig datter tager til Gardasøen på tirsdag

0
0
Svar på denne tråd

123456
Forfatter: 
Dato:  25-06-2009 16:19

Italien er et rigtigt lækkert sted, det ville også have været mit første valg hvis ikke jeg havde været der sidste år :)

Sagde Maria.

0
0
Svar på denne tråd

Trala...
Forfatter: 
Dato:  25-06-2009 18:15

Jeg og min veninde var på kreta forrige år - heldigvis sammen med hendes moster og onkel.

Jeg siger heldigvis, fordi der var en græker der "forfulgte" mig.

Han sad ude ved poolen (foran vores altan) HVER aften, og stirrede op på mig.

Hver dag sad han ved poolen, og stirrede på mig, når vi solede os, og badede.

Den ene gang vi skulle ud og spise, fulgte han efter - satte sig på samme restaurant, bestilte ingenting, sad der bare, og rejste sig så og fulgte efter, da vi gik igen.

Jeg prøvede at forklare ham at jeg ikke ville have noget med ham at gøre, men lige lidt hjalp det.

Så i de 10 dage, ud af de 14 vi var der, var det måske ikke så hyggeligt, som det burde have været.

Derfor ville jeg aldrig tage 2 18 årige afsted alene.

Men kan i tackle sådan en situation, så vil jeg alligevel anbefale kreta - det er et dejligt sted

Hvis du gør noget rigtigt, at de forkerte grunde - så er det stadig forkert.

0
0
Svar på denne tråd

Rhodos...
Forfatter: 
Dato:  25-06-2009 18:34

Min kæreste og jeg var på Rhodos sidste år, og det var virkelig en dejlig ferie! Der er masser af oplevelser, og det er utrolig simpelt at finde rundt, plus der går busser til alt, nemt og billigt!

I kan komme på et væld af bådture rundt til de forskellige strande, og et smut til tyrkiet.. bådture er virkelig et hit i varmen! og der ér VARMT! både dag og nat.. men man vænner sig til det ;)

Mht nattelivet var der godt gang i den, men det var også til at sove hvis man ville det..

Kreta har jeg også været, der boede vi ved stranden i Agia marina tæt på Chania, det var også en god ferie, men da vi var der med svigerfamilien var det mest hyggetur, og vi fik ikke set noget til nattelivet... På kreta synes jeg det var svært at finde rundt, men jeg er heller ingen ørn til det.. og vi smed rigtig mange penge efter de arrangerede ture, hvor vi på Rhodos selv kunne finde rundt og sparede en masse på den måde.

0
0
Svar på denne tråd

Ferie...
Forfatter: 
Dato:  25-06-2009 19:03

Vi var i Tyrkiet for 12 år siden. Der mødste vi 2 danske piger der spurgte om de måtte følges med os ud og spise da de ikke kunne være i fred. Ellers et dejligt ferieland - Alanya er en skøn by.

På Kos var de slet slet ikke så slemme til at hive ind i butikker som i Tyrkiet, så måske en græsk ø.

Katrine

0
0
Svar på denne tråd

123456789
Forfatter: 
Dato:  25-06-2009 22:54

OneHeartOnly: Føj hvor ubehageligt at have sådan en efter sig. Kontaktede i ikke politiet?

Fordi man har haft en dårlig oplevelse på stedet, så behøves det jo ikke at være sådan det er generelt :-)

Min veninde og jeg var i Alanya forrige år, det var en skøn ferie. Og selv om vi begge er lyshåret skandinavier, så følte jeg nu ikke, at vi fik så meget mere opmærksomhed end andre. Vi gik da komplimenter, men det er jo altid velkomment :-)

- HeidiZ

F. Nietzsche

0
0
Svar på denne tråd

Rumænien
Forfatter: 
Dato:  25-06-2009 23:11

Vi var i Rumænien for et par år siden. Stedet hedder Mamaia og er sådan et område, hvor der kun er turister. Det er et sikkert og beskyttet sted med meget politi.

Det er fint, hvis man vil dase på stranden og lidt ud i nattelivet.

Vi var på mange ture væk fra Mamaia (som altså kun er et turiststed), og Rumænien byder på mange spændende oplevelser.

Det var desuden helt utroligt billigt!

mvh Stine

Araber og pinto araber

http://www.sk-farm.dk

- nu også med shettere!

Livet er ikke lutter lagkage - det er også en dans på roser

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider