Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

 Brugbare links om vanrøgt?
Forfatter: 
Dato:  12-06-2009 06:57

Jeg har nu i nat (dag i Bruxell), indledt en dialog med min gamle partifælle Dan Jørgensen, genvalgt ep medlem for socialdemokraterne, om dyrevelfærd i forhold til kæledyr/brugsdyr....


I den forbindelse vil jeg få brug for at linke til ham om tilfælde af vanrøgt i dk.

Ikke de sager der har været i medierne, dem kender han jo,

men tilfælde der ikke er blevet taget seriøst/håndhævet af "ordensmagten" og sager hvor dyreværns orginisationer ikke er blevet taget seriøst og/eller har stået magtesløse.

Det gælder sager om alle dyr, heste, geder, køer, hunde, katte....


Så hvis i kender noget til noget så gi et prej!

Jeg vil, hvis derer noget at komme efter starte en tråd, hvor seriøse henvendelser, som må postes til Dan J, så kan plottes ind....


Sagen er at det skal være noget han kan forholde sig til, eventuelt vil han have brug for yderligere kontakt, så Dan og jeg frabeder os på forhånd vage "anmeldelser" og sympati tilkendegivelser i en eventuel tråd kaldet "links til dan"

0
0
Svar på denne tråd
 
 Fedt at du gør noget
Forfatter: 
Dato:  12-06-2009 19:44

Super fedt tiltag. Ville ønske at ingen kunne komme med sager til dig, men det ved vi jo desværre alle at der er mere end nok at komme efter!


Håber han kan gøre noget ved det, og glæder mig til at høre mere om det!



Rider undervisning ved Susan Kjærgård og er STOLT af det


>>>Kursus med Susan Kjærgård i Aalborg.

Se præsentation for mere info<<<

0
0
Svar på denne tråd
 
 Link til vanrøgt
Forfatter: 
Dato:  12-06-2009 23:58

Kan det næsten blive mere oplagt...


www.heste-nettet.dk/forum/1/1932503/ 1932503/


0
0
Svar på denne tråd
 
 Vanrøgt
Forfatter: 
Dato:  19-06-2009 13:25

Charlotte ovenstående link TOTAL OPLAGT & yderst seriøst.

Læs den...

En perfekt beskrivelse af sagen

men tilfælde der ikke er blevet taget seriøst/håndhævet af "ordensmagten" og sager hvor dyreværns orginisationer ikke er blevet taget seriøst og/eller har stået magtesløse.


Så så husk nu vi må ikke skælde dyrenes beskyttelse og hestens værn ud fordi lovgivningen er så vag.

Hvem pokker må vi SÅ skælde ud???

EROS FOREVER - glem ham ikke!!!!

0
0
Svar på denne tråd
 
 Link til vanrøgt
Forfatter: 
Dato:  23-06-2009 19:40

Ja jeg håber inderligt det ender med et dyrepoliti - gerne med økonomisk støtte fra private.

I så fald er der vel nok nogle dyreværnsorganisationer der bliver overflødige & folks bidrag kan med lethed overgå til dette spec. udd. politikorps.


Så så husk nu vi må ikke skælde dyrenes beskyttelse og hestens værn ud fordi lovgivningen er så vag.

Hvem pokker må vi SÅ skælde ud???

EROS FOREVER - glem ham ikke!!!!

0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på dette indlæg (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider