Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

amatør fotograf eller ?
Forfatter: 
Dato:  22-06-2009 21:20

hejsa

min kæreste er selvstændig men har ikke noget at køre med i weekenderne så han vil vil gerne have en neben gechift... han elsker at tage billeder og video og så slog en ide ned i os... han kunne da udvide firmaet til os at tage billeder til stævner og lign. i weekenderne.... men er der noget salg i det...? jeg ved godt som amatør fotograf kan man ikke tage det helt vilde i pris og man skal være dygtig... men han/vi har udstyret til det og han vil jo gerne have en neben gechift....

hva siger i... skal han "go for it" eller ej.... hvis det ikke går så er det ikke verdens undergang for han lever jo af sit firma i dag.... han vil bare ud og møde mennesker og lave noget af det han elsker...

mange af de billeder jeg har af min palomino har han taget...

www.hestegalleri.dk/html/ gal_visbil.asp?ID=17689

En gang st. hippolyt, altid st. hippolyt....

Nu uden min dejlig norske skovkat Tornado... Kørt ned den 13 maj 2007....

Elsker dig verdens dejligste kat....

0
0
Svar på denne tråd

dfghjk
Forfatter: 
Dato:  22-06-2009 21:25

Har ingen erfaring, men hvis det er det han vil, så go for it!!

WWW.FOTOUDFORDRING.TK

0
0
Svar på denne tråd

fotograf
Forfatter: 
Dato:  22-06-2009 21:50

Jeg har ingen erfaring selv, men har da set hvad visse amatørfotografer herinde er i stand til at fremtrylle, og de er eddermaeme gode!!

Så et eller andet sted mister han jo ikke rigtig noget ved at forsøge?? jeg mener hvis I allerede har udstyr osv....

Vil kunderne ikke købe hans billeder, er der jo ingen business, så hvis I ikke får noget i klemme økonomisk, skal han da bare kaste sig ud i det, og se om der er nogen der vil købe.

Held og lykke til ham.

mvh Trine - mor til Mads 200506 - og venter nr. 2 d. 7/7-09.

Opsøg gerne dem der leder efter sandheden, men sørg for, at undgå dem der har fundet den....

Don´t let a fool kiss you
....or a kiss fool you

: ...

0
0
Svar på denne tråd

overskrift
Forfatter: 
Dato:  22-06-2009 21:56

jamen vi har alt udstyr til det... og han kæmper med hjemmesiden lige nu.... og nej vi har ingen ting og midste på det økonomisk....

0
0
Svar på denne tråd

Udfra de
Forfatter: 
Dato:  22-06-2009 21:57

billeder du viser frem, vil jeg mene der skal en del arbejde til før de er salgsbare.

Camilse

De rigtige beslutninger er altid de svære beslutninger at tage.

De svære beslutninger er altid de vigtige at tage.

De vigtige beslutninger er altid de rigtige at tage.

Lukas, jeg savner dig

Camilse.dk ...

0
0
Svar på denne tråd

Med de billeder
Forfatter: 
Dato:  22-06-2009 22:06

Med de billeder du viser i linket, så skal der vist meget mere arbejde med kameraet til inden der kommer kunder til :)

Ikke at de er decideret dårlige, de er bare ikke billeder der ligner noget der er kunder til.

mvh PiaR
quantum in me fuit

Svar venligst i tråden og ikke via besked

www.piar.dk

Lej en grill

0
0
Svar på denne tråd

Hmmnnee
Forfatter: 
Dato:  22-06-2009 22:11

Som Robsen skriver så er der en hel del virkelig gode på "markedet" såe ud over at konkurancen er benhård, såe drejer det sig jo ikke "bare" om at tage et skarpt foto af hesten...men at tage det i det helt rigtige sek. og i den rigtige vinkel, lys mv. (og det varierer fra race til race hvad ejerne ser som et Super foto...såe det er svært såfremt at man ikke virkelig er inde i det...)

Meen prøv da..;o)

Mvh.

OX Fuldblodsaraberheste m. Unik Top Multichampion afstamning!

Bedækninger tilbydes!

Mvh. The Arabian Stud dk. anno 2009

0
0
Svar på denne tråd

overskrift
Forfatter: 
Dato:  22-06-2009 22:55

Hvis de billeder er taget med "det udstyr i har til det" - så ville jeg ikke helt satse på den store forretning.

Billederne er ok gode - men skal jeg betale for fotos, så skal de være noget bedre end dem, der vises i tråden her!

Mvh Connie

Kan pupper have kogalskab

Eller er det kun INsekter?

Never argue with an idiot

they drag you down to their level

and then beat you with experience

0
0
Svar på denne tråd

overskrift
Forfatter: 
Dato:  23-06-2009 00:02

de billeder er fra da vi lige fik kameraet... jeg vil bare ikke ligge billeder ind af mig selv når jeg vejer 20 kg mere end hvad jeg gjorde dengang... jeg er rigitg flov over min vægt.... derfor var det lige det eneste jeg kunne vise frem.... han er blevet bedre til det med billederne og har fået meget ros rundt omkring.... men den eneste måde man bliver bedre er vel og komme ud... jeg ville bare høre om der er marked for det....

0
0
Svar på denne tråd

Øve sig...
Forfatter: 
Dato:  23-06-2009 10:41

Tag da afsted til nogle stævner og øv jer!

Jeg var til stævne i weekenden og henvendte mig til en gut med et kæmpe kamera.

Jeg ville lige høre om han var stævnefotograf. Han var en amatørfotograf der var ved at øve sig, jeg måtte få billederne hvis bare han fik til porto.

Det er en fin måde at starte på. Hvis billederne er gode får han hurtigt bygget en kundekreds op, men er de ikke gode har jeg kun mistet en 10'er

Hilsen Linda og alle hestene på Ryvejlund

Nu med ny pruhest - Knapstrupperen Ballyhoo

Se vores hjemmeside på: www.ryvejlund.dk

- og følg med i bloggen

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider