Jeg er i vildrede, den ene dag er jeg afklaret og den næste dag det modsatte?!
Det drejer sig om den sødeste frækkeste lille DV hoppe jeg købte januar 2008, hun er nu 2 år og 2 måneder. Hun blev købt med henblik på at blive ifolet april/maj 2010, måske et år senere hvis hun ikke var klar. Hun skulle være mit lille hygge-projekt 
Sagen er nu den at jeg havde doktor dyr ude til min vallak, og så kunne han da lige se på min hoppe nu han var der.
Hun var en lille smule indfodet ved køb, mange mente/mener det ville rette sig. Men det har det altså ikke- nu er de blevet værre trods de er under "kontrol" fra smed mv. Og ikke nok med det er hun ved at udvikle Pip-has på bagbenene, og hendes bagknæ er hævede
Dyrlægen siger hun ingen smerter har, og mener hun vil have et godt liv på fold- skovturs hest.
(Mener at det er en muse-rede eller vand-spat bag)
Øvvv hvor er jeg ked af det- jeg vil ikke avle videre på den slags, og jeg vil være ked af at sælge hende til selskab...
Det skal siges at hun skal i røngten snarest, for at fastslå hvad der er galt med hendes bagben.
Hvad ville i gøre i mit sted...?
Vi bor på egen gård, men det koster alligevel penge hver månede at have hende. Den ene dag vil jeg gerne ofre dem på hende, og dagen efter vil jeg ikke. Men at give en lille hest på blot 2 år fred... Årh det gør ondt helt ind i marven, men så må jeg opgive min drøm foreløbig om at blive heste avler.. Det er jeg næsten villig til..
Puha det gør sku ondt på mig. Håber i vil komme med nogen indput i en ok tone.