Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

 Lejebolig?
Forfatter: 
Dato:  20-06-2009 16:08

Ja... Vi kigger jo meget på bolig for tiden, da vi gerne vil på landet, men vi kan ikke lige finde det helt rigtige.


Så vi tænkte at man måske kunne leje sig ind i et lille hus på landet eller bare et hus for den sags skyld.


Kender i nogle gode sider her på nette hvor man kan kigge? :)

Vi vil gerne blive i/omkring Aalborg.

0
0
Svar på denne tråd
 
 Hos.......
Forfatter: 
Dato:  20-06-2009 16:31

Hos os, som bor nord for Limfjorden, da er der jævnligt nogle steder til leje i de små husstands omdelte aviser...

Der er nok hver 3 uge steder hvor der kan være hest, altså i gennemsnit....


Jeg ved godt, at du bor syd for, men måske i kan finde noget i jeres lokale, eller fra det område, i gerne vil bo i....


Hilsen Vibeke



R.I.P. Freykur, 8 År

R.I.P. Line Vaps, 10 år



At finde livets vej, er ikke det ringeste som kan ske....



www.mellemhaven.dk


0
0
Svar på denne tråd
 
 123456
Forfatter: 
Dato:  20-06-2009 16:38

Det er okay at det bliver et stykke væk fra hvor vi er nu... Og man behøver ikke at kunne have hest der.. Men er da helt sikkert et plus :p


Har aldrig tænkt på at kigge i de små aviser O_o Hvor dum kan man være? *Griner*

Tusind tak :D

0
0
Svar på denne tråd
 
 123456
Forfatter: 
Dato:  20-06-2009 16:56

Vi satte en annonce i den lokale avis, den var i om onsdagen, og om fredagen var min mand og datter ude at se på det, søndag ringede vi til manden, og sagde at vi gerne ville leje det. Så det ville jeg da prøve at gøre, der står massere af tomme stuehuse rundt omkring. Held og lykke


Mvh

Gitte


I vore dage opdrager man ikke sine børn

Man financierer dem!

Medlem af Bullerklubben, på Facebook!


0
0
Svar på denne tråd
 
 123456
Forfatter: 
Dato:  20-06-2009 16:58

Tusind tak! Håber at vi finder noget til en ordentlig pris... Har ikke så mange penge at gøre med, men ja - Man kan jo altid håbe!

Trives ikke så godt her hvor vi bor nu.

0
0
Svar på denne tråd
 
 123456
Forfatter: 
Dato:  20-06-2009 17:06

Mange gange sidder man ret billigt på landet, da det er jorden landmanden er interesset i, og ikke huset, derfor er det jo en indtægt, hvis man kan få lejet ud.



I vore dage opdrager man ikke sine børn

Man financierer dem!

Medlem af Bullerklubben, på Facebook!


0
0
Svar på denne tråd
 
 123456
Forfatter: 
Dato:  20-06-2009 17:12

Ja - Det har min kæreste og jeg også snakket om... Det er bare svært at finde disse landmand *Griner*

Men en annonce i avisen var en super god idé! Ved du hvad det ca. koster?


Og nogen idé om hvad vi skal forvente at betale i husleje? Vi søger ikke det helt store... Bare lidt fred og ro i dejlige omgivelser.

0
0
Svar på denne tråd
 
 123456
Forfatter: 
Dato:  20-06-2009 17:29

Jeg ved ikke hvad en annonce koster, 300-400 alt efter hvor meget man skriver.

Vi skal give 6000,- om måneden, så har vi stuehuset, garage og stald til vores heste + al den fold vi kan tænke os. Jeg har en veninde, som også lejer gård, det giver de 4000,- om måneden.


I vore dage opdrager man ikke sine børn

Man financierer dem!

Medlem af Bullerklubben, på Facebook!


0
0
Svar på denne tråd
 
 123456
Forfatter: 
Dato:  20-06-2009 17:31

Må jeg spørge hvor henne i landet det er? Både dig og din veninde :)


Vi ville gerne finde noget til omkring de 4000,- men ved ikke om det er muligt... Kræver ikke at der kan være heste... Bare et lille hus til min kæreste og jeg.


Det var helt sikkert et forsøg værd! Men igen - Tror det er dyrt her oppe omkring Aalborg :(

0
0
Svar på denne tråd
 
 123456
Forfatter: 
Dato:  20-06-2009 17:37

Vi skal bo ca 6 km syd for Middelfart, hvilke jeg troede vat et meget dyrt område at bo, med de huspriser, der er. Min veninde bor lidt uden for Randers. Tror også at det er muligt at finde noget til den pris, i nærheden af Aalborg.


I vore dage opdrager man ikke sine børn

Man financierer dem!

Medlem af Bullerklubben, på Facebook!


0
0
Svar på denne tråd
 
 123456
Forfatter: 
Dato:  20-06-2009 17:50

Det lyder jo dejligt!

Og forresten - Stort tillykke med den nye bolig!


Må bare få sat en annonce i og håbe på det bedste!

0
0
Svar på denne tråd
 
 123456
Forfatter: 
Dato:  20-06-2009 19:33

Tusind tak, det bliver spændende, jeg har ikke set det endnu, kun på billeder. Sagen er den at både min mand og jeg blev ledige pr 1 maj, jeg fik så et job som handicaphjælper, det var ikke lige mig, men det er en anden historie. Min mand fik så tilbudt arbejde på Fyn, og efter mange overvejelser, besluttede vi os for at han skulle prøve at starte, det har så viste sig at være drømmejobbet. Jeg har så været så heldig at få job i Odense og skal starte 6 juli, så det er noget af et spring vi tager.


I vore dage opdrager man ikke sine børn

Man financierer dem!

Medlem af Bullerklubben, på Facebook!


0
0
Svar på denne tråd
 
 123456
Forfatter: 
Dato:  21-06-2009 01:07

Det lyder bare fantastisk! Det hele virker til at falde på plads for jer - Det er bare skønt når det sker.


Al held og lykke med det

0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider