Sagen er den, at jeg det kommende semester skal fungere både som social og faglig tutor på mit studie, hvilket jeg er super glad for! 
Men pga. en masse forberedelser til disse stillinger + eksamener, har jeg og mine 2 veninder fuldstændig glemt en af vores vigtigeste opgaver: maden!!
Vi skal stå for morgenmad, frokost og aftensmad mandag til onsdag på vores RUS-tur. Altså: 3 x frokost 2 x morgenmad og 2 x aftensmad.
Da vi forventer nogle muslimer, skal der helst ikke indgå svinekød, eller ihvertfald være mulighed for at gå udenom dette.
Jeg kan ikke på stående fod huske faciliteterne, men mener at der er 8 kogeplader og 2 ovne - og vi skal altså lave mad til 80 studerende og 15 tutorer!!
Ingen af os er bange for at tage fat + RUS'erne og de andre tutorer skal også hjælpe lidt til med madlavningen. Vi skal blot være "Le Chefs" + stå for indkøb.
Vi har pt. ikke noget budget (pga. problemer med nogle sponsorater) men maden skal selvfølgelig ikke blive alt for dyr.
Derudover har vi temaet "Togafest/græske guder" den ene dag, og maden denne dag må gerne, hvis det er muligt, afspejle dette.
Så kære HN; er der nogen der har nogle brilliante ideer?