Det lyder godt :0)
Jeg startede på uddannelsen i 2006, men droppede ud 6 måneder senere, fordi jeg kørte surt i det, pga. jeg ikke synes jeg fungerede i klassen, fordi jeg manglede nogen der ville snakke lidt om heste og have lidt fælleskab omkring det, ikke at der ikke var nogen i klassen der var hesteinteresseret, for det var der, det føltes bare lidt som om de ikke gad snakke om heste og da den eneste som ville snakke heste havde meget fravær pga. sygdom og til sidste gik ud af klassen, synes jeg det var mere en sur pligt at gå i skole pga. der manglede det sociale, desuden fik jeg et godt job tilbud, som senere viste sig at være et skidt job.
Så nu er jeg klar igen og har besluttet mig for at gennemfører uddannelsen med en fornuftigtigt resultat.
Jeg bor sammen med min kæreste på hans gård i Vissenbjerg, hvor jeg også har mine 3 heste stående, samt jeg har et lille firma, samt en lille hund, som heller ikke må bo på skolen.
Glæder mig til at starte og håber virkelig på at det bliver en bedre klasse jeg kommer i, da jeg aldrig har oplevet at gå i skole med nogen, som jeg ikke kunne fungere med.