Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

Er din kat FIV/FeLV testet??
Forfatter: 
Dato:  17-06-2009 21:36

Hejsa..
Vil høre om der er nogen der har fået jeres kat(te) testen for FIV (katteaids) og FeLV (katteleukæmi)???
Jeg overvejer at teste min kommende killing, når jeg får hende, da hendes far er en vildkat og moderen er en staldkat.. Så hvis i har fået jeres testet, vil jeg gerne vide ca. pris..

M.v.h.

Stine

med

Pony-dyret Star Fighter

*Medlem af pony-power "klubben".

-"Klubben" for ponyryttere over 18 år.

0
0
Svar på denne tråd

Prisen....
Forfatter: 
Dato:  17-06-2009 21:39

....kan jeg ikke huske, men ja mine katte er testet.

En havde desværre AIDS, den anden gik fri.

Mvh DorteCL

Stolt ejer af

AQHA Cross Bar Kid

&

ApHC Frosty The Zan Man aka Cowboy

0
0
Svar på denne tråd

Blodprøver
Forfatter: 
Dato:  17-06-2009 21:50

Jeg har for nyligt fået tjekket min hankat med blodprøver (en stor pakke - sagde dyrlægen) som blev analyseret i Tyskland. Katten var heldigvis fri for både katte-aids og leukæmi og havde i øvrigt fine tal. Pris var vist omkring 1200 kr (godt den er forsikret )

KH Dorthe S

0
0
Svar på denne tråd

forsikring
Forfatter: 
Dato:  17-06-2009 21:59

hvilken forsikring har du? Og var der mistanke om den havde det?

M.v.h.

Stine

med

Pony-dyret Star Fighter

*Medlem af pony-power "klubben".

-"Klubben" for ponyryttere over 18 år.

0
0
Svar på denne tråd

Katteforsikring
Forfatter: 
Dato:  18-06-2009 19:58

Kattene er forsikret hos Dyreforsikringen Nord.

Hvis man er medlem af en klub under Felis Danica får man 10%, tror jeg giver omkring 800 kr pr. kat årligt i sygeforsikring. Der er dog en høj selvrisiko, så man skal overveje nøje om det kan betale sig.

Ja Habakuk (min hankat!) er en 3 år gammel Norsk Skovkat og han bør veje 7-8 kg. Han er dog en splejs og vejer kun det halve, og er temmelig tynd. Bliver passet med ormekur, når jeg har konstateret orm i afføringen og naturligvis vaccine og årligt check. Har haft problemer med pelsen, idet underulden danner nogle voldsomme knuder, som jeg ikke selv kan få redt ud, så han er blevet klippet. Det var i forb. med denne klipning, at han fik taget den store blodprøvepakke, når de nu alligevel havde fingre i ham. Han er heldigvis sund og rask, er bare en "lille model".

Jeg har også hans niece, hun er 2 år og væsentlig større (de er begge kastrater), så hun er ikke blevet tjekket, for hun stortrives (måske lidt for godt....).

KH Dorthe S

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider