|
|
| Ferie i dk. Hvad skal vi se? |
|
|
Vi er en lille familie på to voksne og en pige på 2,5år Vi skal holde ferien i dk år. Vi regner med at køre rundt en uges tid. Har du været steder du virkelig vil anbefale, så fyr løs. Jeg tænker ikke så meget på de meget kendte steder som sommerland, tivoli osv, men mere smukke natur oplevelser, små hyggelige byer, kunst kultur osv. På forhånd tak for hjælpen.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| ferie i dk |
|
|
må jeg forslå at i tager til Ebeltoft, det er den dejligste lille by jeg elsker simpelhen atmosfæren der og der er også en del at se så som fregatten jylland, og et gladsmuseum, og der er heller ikke langt til re dyrepark der fra. Mvh Line
Oldenborg vallak på 8 år sælges ring eller skriv for info på 20649961
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| 123456 |
|
|
Sjovt du skriver det, for der var vi sidste sommer, og ja det er et skønt sted.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| 123456 |
|
|
Vi har altid været meget glade for Fyn Skøn natur, små snoede veje, hyggelige landsbyer, en masse slotte og herregårde, og aldrig langt til vand Og så vil jeg fremhæve Egeskov Slot på sydfyn. http://www.egeskov.dk Dejligt sted, for både børn og voksne
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| hygge til alle |
|
|
I skal da til Samsø. Der er hygge, sol og skønne strande. Lillepigen er jo ikke så stor endnu at hun behøver fyldes med tivoli/legoland osv. En dag på stranden ved havvajen med skøn sandbund og lav dybde eller på havnen i Ballen og fange krabber. En is i ny og næ og så ellers hygge...
Hilsen fra Strit 77 -Ikke noget der ikke kan limes... -Den der frygter vind og vand er ikke en rigtig handymand!
Bullerklubben
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| salling... |
|
|
Her er Hjerl Hede, Spøttrup borg, Jenle, Mønsted kalkgruber og Jesperhus ligger lige på den anden side af sundet  Her kan du finde de attraktioner og des lige som er heroppe.
Trakehnervallak sælges - se præsentation for mere information En rigtig hund er en schæfer, og en rigtig hest en Trakehner!
Medlem af AHNA
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Ferie på sjælland |
|
|
Her har vi middelaldercentret på Lolland, Krokedille Zoo også Lolland, så har vi trælleborg ved Slagelse, Lejre forsøgscenter, Faxe kalkbrud, Møns Klint og geomuseet. Alle gode og spændende steder. På Fyn har vi været i Odense Zoo som er utrolig smuk og hyggelig, Vissenbjerg terariet.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Dejlig ferie |
| Forfatter:  |
Luxus |
| Dato:  |
17-06-2009 10:51 |
|
Vores plan er Samsø - det skulle være helt fantastisk!
Overvejer, at uddanne sig til dressurdommer, så vi kan få ryddet ud i bag-lodridningen og alle de andre "uheldige" indslag på stævnebanerne...
EPONA.tv
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Langeland |
|
|
Der er smukt på Langeland. Se Langelandsfortet og lær om den kolde krig, og se ubåden, kanonerne og meget andet. Et sted hvor man godt kan bruge nogle timer hvis vejret er godt. Det er heller ikke ret dyrt at komme ind. Mvh
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Følger med |
| Forfatter:  |
Vassen |
| Dato:  |
17-06-2009 17:18 |
|
Jeg følger lige med her... Vi skal også på ferie i DK i år, da vi er ved at købe hus og skal spare...  Foreløbig har vi planlagt: Vejle: Hente bil hos forældre Mols: "Vandre" i Molsbjerge og se Kolind Dyrepark Skagen: Grenen, den tilsandede kirke, "vandretur", mv. Viborg: Kongenshus Hede, Mønsted Kalkgruber, mv. Fanø: Sønderho (Afslapning og hygge med gode venner i sommerhus)
Med venlig hilsen Malou & Sava Sh
TEAM SHAGYA - ENDURANCE - www.teamshagya.dk
Man har et standpunkt til man tager et nyt
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Fanø er |
|
|
Bare så hyggeligt - jeg boede der selv fra jeg var 0 - 15 og har talrige gange kørt derover på ferie - undersøg evt hvornår der er dragefestival - Sønderho dage eller den generelle Fannikefest stranden er jo også en dejlig afslutning på en varm dag
Hilsen Betty
Tæl ikke dagene - Lad dagene tælle
Gitte bog nr 4 og 7 købes Britta og Silver bøgerne undtagen de 4 første købes
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Vi holder |
|
|
Vi holder stort set altid sommerferie i Danmark. Så tager vi op i vores sommerhus i Hals i Nord jylland. Vi kører stort set hver år op til Grenen/Skagen og tager en hygge dag med lange gå ture i Skagen by og Ud til Grenen. På vejen går vi tur ved den tilsandet kirke. Forrig år kørte vi ud og så på en masse slotte og herregårde og fik en helt fantastisk rundvisning på Voergård slot. Der var kun os og et andet par, så vi fik en udvidet rundtur. Så tager vi en dag til Aalborg og hygger os og ser på Aalborg by. Ellers går vi til stranden eller ind til Hals by og hygger os. Det er simpelthen livet at man IKKE skal noget, eller nødvendigvis skal nå at se noget. Man kan gøre det man har lyst til, og det er ren ferie for os. I år har vi talt om at kører lidt ned i Jylland og se en eller anden kalk grubbe jeg ikke lige kan huske hvad hedder. Det er det eneste vi har planlagt udover vores udflugter ud i naturen. Men Nordjylland er et fantastisk sted at holde ferie. ELSKER at være i Hals. Kh mette
Team Lodberg Riders Coaching TLF.20924205 VI STILLER HOLD TIL DISTRIKTSMESTERSKABERNE OG TIL KRAFT CUP PÅ SJÆLLAND, MEN MANGLER 2 HEST RYTTERE OG 2 PONY RYTTERE. NIVEAU MIN. LA2 C-PLAN. RING ELLER SKRIV
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Randers Regnskov |
|
|
Fantastisk og spændende sted, hvor nogle venner og jeg brugte en hel dag. Mange dejlige dyr. Og rigtig spændende at Randers Regnskov er opdelt i verdensdele ift. dyrene. Og så er den luftfugtigheden, der gør, at man lidt får fornemmelsen af at være på eventyr. 
Vrinsk fra Esma
Kun den der bestiger bjerget får udsigt over dalen..
*Fremad i livet med healing* Læs mere på min præsentation
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Bornholm |
|
|
Bornholm, Bornholm, Bornholm... du min dejligste ferie-ø Bornholm, Bornholm, Bornholm....osv  Bornholm er simpelthen det skønneste sted. -især med når I har et lille barn med. God ferie og sommerhilsen fra Anja
Albion SL - bom W - 16,5" sælges. Prisidé: 9000,-
En byttehandel med en tilsvarende sadel i 17" eller en kombi-/ springsadel med bred bom kan også have interesse.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| Samsø!!!! |
|
|
Kan klart anbefales. Vi var der for mange mange år siden, da jeg nok var 12 - 13 år. Det var SKØNT og en smuk smuk ø! Mig og min søster kører selv til Løkken i år, og ved heller ikke lige hvad vi skal se. Det eneste vi ved er at vi skal er ud og se Mårup kirke og til skagen.
"Dyr er ikke et legetøj, men et ansvar. DIT ansvar!"
SILLE FOREVER !!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
|
|
|