Halløj venner nu må i lige hjælpe mig her.
Jeg var på Roskilde Dyreskue for en uge siden, og her blev jeg "kapret" af en 3-Mobil konsulent. Han stod og "viftede" mig om næsen med en splinterny Sony Ericsson C510 og lovede mig guld og grønne skove. Han sagde, at han ville give mig denne mobil kvit og frit mod at jeg flyttede mit abonoment fra Sonofon over til dem. "FEDT" tænkte jeg, "lad mig da bare høre mere" og inden jeg havde set mig om, var jeg godt og grundigt igang med at blive 3-mobil kunde!!!! Imens jeg bliver oprettet som kunde får han sådan liiiiiiige sneget ind at jeg kan få noget der hedder "EazyInternet" for en pris af 150,-. Ideen med det var at jeg skulle kunne bruge min mobil som modem til min bærbare computer?!
Da jeg når hjem og pakker mobilen ud for at lade batteriet op og for at læse hvad det der EazyInternet egentlig går ud på og for at se hvad det kræver, ser jeg at jeg mangler et USB-kabel åbenbart?! Dette USB-kabel ringer jeg så til deres kundesenter om og de sender mig, uden beregning et kabel da det skulle have været en standard ting i mobilpakken!
Nå men, sum af sumarum er om det virkelig er rigtig at jeg kan bruge min mobil som modem og gøre som der står beskrevet i brugsvejledningen eller skal jeg have et USB-modem?!