Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

NOGEN har stjålet min traktor!!
Forfatter: 
Dato:  13-06-2009 15:17

Hvor er jeg bare gal lige nu. Helt ærlig hvad fanden bilder folk sig ind???

Jeg havde en sød lille rød havetraktor som jeg rent faktisk var MEGET glad for og idag da jeg ville slå græs er den VÆK!!!

Den stod parkeret fint foran huset inde i gården og nu er den pist forsvundet...

ARGH hvor er folk da smålige at køre ind i vores indkørsel, skubbe lille røde traktor op på en trailer og køre afsted med den.

GROFT!

Hvis nogen bliver tilbudt en rød MTD havetraktor billigt så pas på, det kan være hælervare..

Ville ikke så meget med dette indlæg, blot sige at I skal passe på Jeres ting, for selvom den er parkeret umiddelbart væk fra vejen inde i vores indkørsel er folk skide ligeglade og tager andre folks ting!

Jeg ved da godt det ikke er en mega dyr maskine, men jeg har sgu ikke 5-6000 kr til at købe en anden brugt.

Hvad er det for en verden vi befinder os i?!

Med venlig hilsen Anne

Springhest købes. 6-12 år. Nem, rutineret og rar. Max 55000 kr skriv pb

0
0
Svar på denne tråd

123456
Forfatter: 
Dato:  13-06-2009 15:24

Jeg føler med dig.

Jeg var også rigtig glad for min cykel, men der kom også nogle forbi en dag som ikke kunne kende forskel på mit og dit. Den var godt nok ikke låst, for den stod inde i vores går , også et stykke væk fra vejen.

En cykel er da hvad det er, men den havde faktisk kostet 4500 kroner og jeg har en halv time på cykel ud til hesten. Har ikke råd til at tage bussen.

Hvor lang tid tror du det tager at gå derud mon?

Anyway, så findes der bare de mennesker som ikke kan finde ud af at købe DERES EGET!

Når enden er god, er alting godt.

Buller & Felix

0
0
Svar på denne tråd

Hmmm kan
Forfatter: 
Dato:  13-06-2009 15:54

Huske dengang der var ballade på Rødekro rideskole(r)

(mange år siden)

der forsvandt vores hestetrailer - den blev senere fundet 800 m fra rideskolen i rødekro - den var vist kun brugt til at fragte ting i - men magen til frækhed ????? det kostede ca 300 for at leje den et døgn ???? hvorfor så ikke bare leje

Dengang fik jeg lidt hints fra HN om hvem der havde "lånt" den men indlægget blev desværre slettet midt i det hele da jeg havde dobbeltpostet osv (kendte ikke hn så godt dengang) så jeg vidste ikke det ikke var ok

Men for FANDEN da hvorfor kan folk ikke bare lade være at stjæle - spørg da om lån istedet for

Hilsen Betty

Tæl ikke dagene - Lad dagene tælle

Gitte bog nr 4 og 7 købes

Britta og Silver bøgerne undtagen de 4 første købes

0
0
Svar på denne tråd

velkommen
Forfatter: 
Dato:  13-06-2009 16:14

Velkommen i klubben. Vi (min mand og jeg) har også mistet vores havetraktor i for ca 2 måneder siden. Den var næsten ny og låst inde i vores garage. Så forsikringen dækker, men vi mister alligevel 3000 kr, hvis vi skal købe en ny magen til. Så vi har måtte ud og invistere i brugt denne gang. Møg ærgeligt da vi købte den anden som ny, da vi ville have noget som vi vidste virkede og vidste hvordan den var behandlet. Men folk har ingen respekt for andres ting. Og man skal nok være heldig for at få det stjålne retur. Vi havde både serienr osv på vores som er vidergivet til politiet, og vi har selv studeret dba og ligne salgssider for at se om den kom til salg, men uden resultat.

Det er rigtigt bittert.

0
0
Svar på denne tråd

havetraktor
Forfatter: 
Dato:  13-06-2009 16:56

vi fik vores stjålet sidste år. Der var en masse folk i området, som havde indbrud og fik stjålet havetraktorer. Politiet sagde dengang, at der var en østeuropæisk "bande" igang med Ringsted og omegn, og at det var meget almindeligt, at folk fik stjålet deres havetraktor.

0
0
Svar på denne tråd

Frækt..
Forfatter: 
Dato:  13-06-2009 20:39

Det er bare SÅ frækt søde! Jeg har sagt det til min far, så holder han lige øjne og ører åbne.

Mvh. Kathrine Jensen

Nu som sygeplejestuderende i Næstved

0
0
Svar på denne tråd

Forsikring
Forfatter: 
Dato:  13-06-2009 20:46

Hva med forsikring? Har i ikke en familieforsikring? Den burde også dække det man har i haven, havetraktor, grill og havemøbler f.eks..

Mvh. Kathrine Jensen

Nu som sygeplejestuderende i Næstved

0
0
Svar på denne tråd

Øv......
Forfatter: 
Dato:  13-06-2009 21:45

Min veninde fik stjålet deres mini traktor (den store model) for 2 dage siden.

Der er åbentbart stor salg af hælervarer:-(

SIDEPULL I STR FULL KØBES BILLIGT.

STORE RIDEBUKSER KØBES. LIVVIDDE PÅ 120 CM.

DISTANCETRENSE/GRIME KØBES I SJOV FARVE.

SKRIV ENDELIG.

0
0
Svar på denne tråd

NOGEN har stjålet min traktor!!
Forfatter: 
Dato:  14-06-2009 05:51

Hold da op jeg troede slet ikke der ligefrem var et "markedet" for stjålne havetraktorer.. Det er da vildt som folk får stjålet deres ting.

Men hvis man nu skal ud og købe en brugt af folk der måske også har købt den brugt eller hvis den er så gammel at de ikke kan finde kvitteringen mere, hvordan sikrer man sig så at den ikke er en hælervare?

Jeg vil jo nødig købe en andens stjålne havetraktor.

Nu har de jo ikke fået nøgle med til min, men jeg går ud fra at de fleste gamle modeller kan startes med de "fleste" nøgler? Eller tager jeg fejl?

Med venlig hilsen Anne

Springhest købes. 6-12 år. Nem, rutineret og rar. Max 55000 kr skriv pb

0
0
Svar på denne tråd

Havetraktorer er et hit!
Forfatter: 
Dato:  14-06-2009 21:44

Jo for filen!

Herude har der de sidste par år nærmest gået "sport" i stjålne havetraktorer!!!

Og det er de mærkligste steder tyvene finder disse maskiner -og de behøver ikke være flunklende nye.

Alt rævl og krat kan åbenbart sælges???

Hilsen fra

Strit 77

-Ikke noget der ikke kan limes...

-Den der frygter vind og vand er ikke en rigtig handymand!

Bullerklubben

0
0
Svar på denne tråd

hold da k.. det er frækt
Forfatter: 
Dato:  14-06-2009 22:06

se at få sat en låge op, med lås på, når i ikke er hjemme eller lås jeres værdier inde!! Håber jeres forsikring dækker og i ikke har en høj selvrisiko

Citat fra Dostojevskij:

"Hvis vi alle turde være lidt mere latterlige, ville vi holde mere af hinanden".

0
0
Svar på denne tråd

havetraktorer
Forfatter: 
Dato:  15-06-2009 09:08

vores havetraktor ryger ind efter hver gang den har været i brug.. og ja vi har også hørt at havetraktorer er noget man skal passe på..

købere burde nu også være mere strikse med evt. kvittering.. men vi solgte da en sidste år uden kvittering (den var IKKE stjålet) men den fulgte nemlig med da vi købte huset og der fik vi ingen kvittering..

men ja det er et problem at folk ikke undersøger først om tingene er varme..

0
0
Svar på denne tråd

Også sket her
Forfatter: 
Dato:  15-06-2009 19:21

Blot var det en "rigtig" traktor - en fin gammel Ford 4000. De har haft en trailer eller lign. holdende ude på vejen, gået ind over marken og ind i maskinhuset, hvor gavlen mangler i den ene ende, skubbet traktoren ned ad indkørslen og op på traileren. Den er ikke at finde i landet mere formoder jeg. De har nok været ude og tjekke området, og er så kommet om natten. Den var i hvert fald i maskinhuset fredag kl. 19.30 og væk lørdag kl. 8.

0
0
Svar på denne tråd

amirglory
Forfatter: 
Dato:  15-06-2009 19:57

Øv øv, hvor er det bare surt!!

Folk er sgu godt nok frække.

Min far fik stjålet 2 ATVér fra hans garage, mens han var på arbejde på boreplatformen. Han havde ikke sat sin bil i gear og havde ikke trukket håndbremsen. Man kunne se på frontklappen af bilen at de havde skubbet den tilbage for at få dem ud.

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider