Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

Er du efternøgler?
Forfatter: 
Dato:  12-06-2009 14:49

Hej Ænder,

Er du efternøgler? Hvor mange år?

Min kæreste er i den grad efternøgler 20 år faktisk! Hans ælste søster (og hel ægte søster ) er 20 år ældre end ham. Han har så også 2 tvillingesøskende der er 19 ældre end ham

Nogle efternøglere der kan slå den?

0
0
Svar på denne tråd

Efternøler
Forfatter: 
Dato:  12-06-2009 15:09

Efternøler kan man vist godt kalde mig..

Der er 21 år mellem mig og min ældste søster.. Jeg har aldrig boet sammen med hende.. Hun fik en søn da jeg var 11 mdr gammel, det er en tidlig alder at blive moster i.

Merethe

Mor til Mie 27-07-08

Stolte ejer af Concorde,

Flicka, Sif & Anton

Life is just what happens to U while U are busy making other plans

0
0
Svar på denne tråd

jeg er dog ikke
Forfatter: 
Dato:  12-06-2009 15:12

Men min bette søster er 18 år yngere end mig, min mor var 38 da hun fik hende. Min søster var så 3 da jeg fik min den første.

Jannnie

Avl af Welsh Sec B - F og DSP

Stutteri Friis

0
0
Svar på denne tråd

Nix apex
Forfatter: 
Dato:  12-06-2009 15:16

barn ;-)

Illum !!

.

Tak tak :-)

0
0
Svar på denne tråd

ja det må man sige
Forfatter: 
Dato:  12-06-2009 15:59

der er 12 og 10 år mellem mine søskende. og min kærestes eældste bror er 20 år ældre end ham.

Altid gode tilbud på:

www.striglekassen.dk

0
0
Svar på denne tråd

11, kan nok ikke slå 20 & 21..
Forfatter: 
Dato:  12-06-2009 17:17

Der er kun 11 år mellem min søster & jeg, men det er alligevel en smule.. xP hæhæ.. (:

Det gælder ikke om at finde en man kan leve sammen med, det gælder om at finde en man ikke kan leve uden! (:

0
0
Svar på denne tråd

Efternøler
Forfatter: 
Dato:  12-06-2009 17:19

Er ikke selv efternøler, men har to søskende som er.

- Jeg er 21, og de er hhv 6 og 8 år gamle.

Det er lidt underligt med sådan et par små søskende, - og nogle gange kan jeg godt misunde dem lidt for at ha' hinanden.

Som det er nu, er jeg mere ekstra-forældre end storesøster, så spørgsmålet er om vi nogensinde får et rigtigt søskende-forhold.

Men der er dog visse fordele ved at være "gammel" storesøster, - jeg er SÅ sej i børnehaven når lillebror skal hentes :-P

- For Emils storesøster kan køre BIL, og HAR faktisk en bil!!!

Sådan er det tit, det er da sjovt at være en sej storesøster :-D

0
0
Svar på denne tråd

har to...
Forfatter: 
Dato:  12-06-2009 17:29

Mig og min lillebror er efternølere. Mine toældre søstre er hhv. 10½ og 8 år ældre end mig.

Min lillebror er 2 år yngre end mig.

Jeg har min lillebror som er tæt på mig. Det er dejligt, men faktisk også dejligt at have ældre søskende. Det har for eksempel betydet at jeg nu som 19 årig har 1 niece og 2 nevøer. På hhv. 3½ år, 1½ år, og 4 mdr. (og det er samme søster som har fået dem alle )

A good horse is never a bad colour.
mine dejlige "ponyer"
Katinka og Thor. <3
Heartland bogseien og Bøger af Monty Robberts sælges
0
0
Svar på denne tråd

Tja,,,,
Forfatter: 
Dato:  12-06-2009 18:24

Tja det afhænger lidt af, hvornår man vil kalde det en efternøler...men der er seks år imellem min yngste storebror og jeg. Så hvis seks års mellemrum er nok, så er jeg en efternøler.

Hilsen fra Tine

og hafferne

Flicka & Frigg

0
0
Svar på denne tråd

Jooo efternøler
Forfatter: 
Dato:  12-06-2009 18:48

3 af mine søskende kunne være mine forældre og jeg bliver 27 i år.. Jeg var moster allerede da jeg blev født, har en nevø der er 1 år ældre end mig. Der er 11år mellem mig og min yngste bror

*Karin

Karins foto - Fotografering tilbydes

Modeller søges - se info på hjemmesiden

RIP elskede far 12.01.1935 - 03.05.2008

RIP elskede mormor 15/8-1922 - 23/01-2008

0
0
Svar på denne tråd

Jeg er vel
Forfatter: 
Dato:  12-06-2009 19:22

Jeg er fire år yngre end mine trillingesøskende.

Som er ... @!#$, hvor gamle er de nu. I december 22 må det være.

Skulle have været en hund, men så blev mor tyk :D

0
0
Svar på denne tråd

efternøler
Forfatter: 
Dato:  12-06-2009 20:01

Ja jeg er efternøler..og det "mindste" i familie hvis ik vi skal ud i flere led (kusiners og fættres børn) mine kusiner er over 20 år ældre end mig (altså de ældste kusiner jeg har, har dog en der er 2 år ældre end mig) Men min søster er 12½ år ældre end mig og min storebror er 5 år ældre, så han er ik så meget ældre..

Mvh. Trine

Hvor der er en vilje, er der en vej

Carpe diem

0
0
Svar på denne tråd

jep det er jeg
Forfatter: 
Dato:  12-06-2009 21:54

Jeg er en efternøler. Min ældste søster er 17 år ældre end mig, min storebror er 14 år ældre, og så har jeg os lige en stedsøster der er 8 år ældre end mig.

Min kæreste kan dog slå mig. Hans ældste bror er 21 år ældre end min kæreste, hans ældste søster er 19 år ældre, hans mindste storesøster er 17 år ældre og hans mindste storebror...

Sagde Charlotte med springer spaniel hvalpen jack.

- Jeg tror altid det bedste om folk-

0
0
Svar på denne tråd

123456
Forfatter: 
Dato:  12-06-2009 22:23

Min tante er nogle af halvtres (ved ikke helt hvor mange) og har en halv lillebror på 16.

Hilsen Sofie

Kodak kamera til salg se: www.dba.dk/asp/soegning/ detail.asp?annonceid=60342459

0
0
Svar på denne tråd

7 år ældre
Forfatter: 
Dato:  13-06-2009 14:22

Min søster er 7 år ældre end mig - så ved ik lige om jeg er en efternøgler ;-) ( staves det virkelig sådan? Troede det var noget andet ..efter "nøgler" - sådan nogle man låser en dør med ;-) haha )

<3 med katten Dixie <3
Blå stævne jakke sælges.

Str. 38, meget velholdt! Kom med et bud.

Og med part på prinsen - Apopka :-)

www.entruetart.dk

0
0
Svar på denne tråd

lalala
Forfatter: 
Dato:  14-06-2009 02:05

har kan jeg vist være med (;

Jeg er 16 år, min søster er 26, og min bror bliver 34 i august (; ... dvs 18 år mellem mig og min bror!

og det underligeste er at min mor fik min bror, da hun var 16 år. dvs der "kun" er 16 år mellen min bror og mor, men der er 18 mellem mig og min bror...

Men jeg elsker dem sku alligevel

MarieBedsted!

0
0
Svar på denne tråd

Efternøler
Forfatter: 
Dato:  14-06-2009 14:53

Jeg har to brødre, en storebror på 31 og en lillebror på 16, snart 17. Jeg er selv lige blevet 27. Altså er der lidt over 4 år mellem mig og min storebror og lidt over 10 år mellem mig og min lillebror.

Min storebror og jeg er meget forskellige, og den relativt store aldersforskel har også været medvirkende til, at vi ikke rigtig har været så tætte som børn. Vi har så heller aldrig skændtes.

Da beskeden om at vi skulle have en lillebror eller lillesøster kom, må jeg indrømme at jeg blev en smule skuffet, jeg havde nemlig håbet på en pony!

Skuffelsen lagde sig dog hurtigt, for min lillebror er absolut bedre end en pony - den store aldersforskel har nok gjort at min storebror og jeg holder af ham på en anden måde, som en slags reserveforældre, da vi jo har passet ham og set ham vokse op. Dog er aldersforskellen ikke så stor at vi ikke er vokset op sammen, vi har jo boet under samme tag i alle mine teenageår.

Nu er han jo næsten voksen, hvilket er lidt underligt. Men alligevel synes jeg at vi har et meget tæt forhold, han kan eks. fortælle mig mange flere ting (om fester, piger og skolen!) end han fortæller vores forældre. Vi kan tage på shoppe-tur sammen (for det er jo pinligt at blive set med mor!), i biografen, og da han var yngre har vi været på vikingemarked, jeg har hjulpet med at lave sværd, spyd og skjold til hans rollespil, og det er stadig mig der bliver spurgt når det gælder frisure og tøj. Han har, som eneste familiemedlem, været ude at få en ridetur på min ex-hest Palle. Når ham og storebror er sammen gælder det stort set kun Playstation og computerspil!

Aldersforskellen betyder mindre og mindre efterhånden som han bliver voksen, "voksen/barn-forholdet" forsvinder jo efterhånden. Så efternøler-konceptet er slet ikke så tosset, synes jeg.

... sagde Ditte, som nyder livet under palmerne på Solkysten!

0
0
Svar på denne tråd

efternøler
Forfatter: 
Dato:  14-06-2009 23:16

Jeps det er jeg , jeg har 2 stk storebrødre der er hhv 8 og 10 år ældre end mig...

Vi har nu et fint forhold som voksne (jeg er 31 år) men havde jo ikke så meget glæde af dem som barn.

tilgengæld har jeg jo super meget glæde af min ældste niece nu, hun er 18 år, og VoldForguder min søn, så der har vi jo den skønneste barnepige man kan ønske sig

mvh Trine - mor til Mads 200506 - og venter nr. 2 d. 7/7-09.

Opsøg gerne dem der leder efter sandheden, men sørg for, at undgå dem der har fundet den....

Don´t let a fool kiss you
....or a kiss fool you

: ...

0
0
Svar på denne tråd

Tjaeh..
Forfatter: 
Dato:  14-06-2009 23:24

Ja, min halvsøster er 15 år ældre end mig og min helbror er 11 år ældre.

Jeg har nærmest været enebarn, da jeg ikke har boet sammen med min søster, og min bror flyttede hjemmefra som 17 årig.

0
0
Svar på denne tråd

Det kan man vist godt kalde det..
Forfatter: 
Dato:  15-06-2009 10:53

Jeg har en bror som er 21 år ældre end mig - og vi er kun os to....

Så jeg har haft en ekstra "far"....

/Lisbet

Søger en som vil hjælpe mig med tilridningen af min unghest på 3½ år. Han er ½DV og ½OX - 164 cm - rød med hvid stjerneblis og 4 hvide sokker. Han er ryttervant.

0
0
Svar på denne tråd

Ja, jeg er...
Forfatter: 
Dato:  16-06-2009 07:46

Jeg skulle have været en plet på lagnet i stedet for på samfundet... ;-D

Min bror er 6 år ældre end jeg, og min ældste søster er 12 år ældre, så hende har jeg først som "rigtig" søster som voksen.

Min bror flyttede hjmmefra som 16 årig, så jeg er vokset op som enebarn på mange leder, selvom de nu også var søde til at tage sig af mig (nu de ikke fik druknet mig i en isdækket mosehul som 2 årig... ;-D ).

Jeg er nylig blevet "grandmoster" (IKKE grantante tak!) for anden gang, da jeg blev moster 1. gang som 10 årig. ("Er det din lillsøster?" "Nej, det er min niece!") Alle mine fætre og kusiner er ældre - på alder med mine søskende eller mere.

Mvh
xtiny

*** The truth is out there- but the lies are in your head***

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider