Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

Det bliver jeg irriteret over
Forfatter: 
Dato:  12-06-2009 11:55

Hvis der er andre af jer der har en bruger på hestegalleri så ved i hvad det er jeg snakker om.

Nu har jeg i 4 dage prøvet på at få min hest oprettet derinde, og i 4 dage er hun bare blevet pure afvist, på trods af at jeg har skrevet en god og fyldig tekst og fundet nogen gode billeder af hende og gjort alt det der står man skal, og så bliver man bare stemt ud..

Hvad mere kan man så gøre, for jeg får ikke nogen svar derinde.

Grunden til jeg godt vil havde hende oprettet derinde, er jo fordi at båede tidligere ejere er der og hendes sidste føl også er oprettet derinde og det vil jo være rart og kunne holde kontakten på den måde..

Mvh Sandra

Ejer af den sødeste og dejligste hest <3

0
0
Svar på denne tråd

Hg.....
Forfatter: 
Dato:  12-06-2009 12:13

Det kan jo så være fordi hun ikke er slettet ved tidligere ejer at hun afvises..

Men det er meget forskelligt derinde..

Mange gange er det småpiger der føler en vis magt ved at stemme ud den ene gang efter den anden, tror jeg..

Jeg har oprettet bruger derinde for mange år siden, men det er ren tøsefnidder, vel at mærke 10-12 årig fnidder..

Livet er vidunderligt set gennem sprækken mellem dynen og madrassen

0
0
Svar på denne tråd

Eeeeehhhh....
Forfatter: 
Dato:  12-06-2009 13:46

Skal de stemmes ind? troede da bare, at man skulle oprette dem, og så var det det.... Hvor sært....

Tøsefnidder genkender jeg fra da vi havde vores oprettet derinde.... Det var godt nok ikke besværet værd....

Zamangah

En ven er den, som ved alt om dig og som synes om dig alligevel

(Elbert Hubbar)

Sælges: 6 års dressurhoppe og 4 års kat 1. vallak.

0
0
Svar på denne tråd

lyder lidt som
Forfatter: 
Dato:  12-06-2009 20:16

mit 1. forsøg derinde.

Nu er det snart 10 år siden at jeg havde hest sidst, og der var der jo ikke så meget internet.

Så da jeg havde fået min første belgier hjem, havde jeg taget et enkelt billede, og skrevet lidt tekst, med tanke om at man havde god tid til at lave "annoncen" færdig, gik der 3 ½ min før jegvar stemt ud. Har ikke prøvet siden...

Bare fordi der sidder nogle små primadonnatøser der ikke synes at min hest er lækker...

Et smil siger mere end 1000 ord....

0
0
Svar på denne tråd

Prøvede også engang
Forfatter: 
Dato:  12-06-2009 20:17

Blev afvist og syntes det var åndsvagt så har aldrig været der siden

Hilsen Betty

Tæl ikke dagene - Lad dagene tælle

Gitte bog nr 4 og 7 købes

Britta og Silver bøgerne undtagen de 4 første købes

0
0
Svar på denne tråd

jeg har aldrig fået mine
Forfatter: 
Dato:  12-06-2009 21:24

afvist og jeg har oprettet omkring 10 gange

0
0
Svar på denne tråd

Hestegalleriet
Forfatter: 
Dato:  12-06-2009 21:47

Hvor er der stor forskel på heste- og hundegalleriet. Når man opretter på hundegalleriet, så skal der virkelig dårlige billeder og/eller nærmest ingen tekst til, før man afvises.

Meget mere tolerance hos hundeejere end hos heste-ditto????

Eller sidder der nogle "tøser" og leger smagsdommere uden at skelne til racernes og brugernes forskellige formål. Jeg synes lidt det lyder som visse rideskolers problemer, hvor hesteejere med "hygge/skovtursheste" nærmest fryses ud af de hesteejere, der har "de rigtige" hesteracer.....

mvh

KIRSTEN

.

0
0
Svar på denne tråd

123456
Forfatter: 
Dato:  12-06-2009 22:03

Jeg kan sagtens nikke genkende til at de kan være rimelig hårde når de dømmer. Især hvis det er blandinger, ikke sportsheste (fjordheste osv.) eller ikke race typiske heste. Jeg synes selv det er rigtig meget for dårligt og giver ofte også folk et velkommen medmindre at der ingen relation til hesten er, direkte elendige billeder og/eller ingen tekst. Men der skal meget til.

Hilsen Sofie

Kodak kamera til salg se: www.dba.dk/asp/soegning/ detail.asp?annonceid=60342459

0
0
Svar på denne tråd

123456
Forfatter: 
Dato:  12-06-2009 22:17

Du har sikkert oprettet din hest i dagtimerne og der er tale om småpiger der har stemt.

HG er noget af en børnehave.

Prøv at oprette hesten til aften og smide et link her, så kunne du jo få lidt hjælp.

Jeg forstår slet ikke hvad folk får ud af at stemme andre ud.

0
0
Svar på denne tråd

bum bum bum
Forfatter: 
Dato:  20-06-2009 17:42

Jeg har nu forsøgt at få min oprettet ca 10 gange..

og afvist hver gang fordi folk ikke syntes hun er bare præg af at være araber.

og den ene af dem var en tøs på 15.. virkelig proffesionelt må jeg sige..

jeg ringer til dem mandag og vil have mine penge tilbage, for gider da ikke at de andre skal bestemme om jeg må være der eller ej. jeg fik at vide hun skulle sættes ind under anden særlig race. dvs som en blanding. men når jeg ved hun er araber.. jeg havde sådan lyst til at sætte hende ind som shetlandspony og se hvad de så sagde :D

** R.I.P Titti 2-6-1984 28-3-2009 **

16" Passier kombi, 17" kombi sadler sælges.

0
0
Svar på denne tråd

Havde ingen
Forfatter: 
Dato:  20-06-2009 17:49

problemer med og få oprettet Amour derinde, tror kun der gik 5 minnutter,så var hun inde i varmen.. Men det var så også om aftenen, hvor jeg tror der er flere seriøse..

ASTERIX MIN VEN

SNART ER DET TID TIL OG SIGE FARVEL

HVOR VIL JEG SAVNE DIG

HÅBER VI SES IGEN

0
0
Svar på denne tråd

Hestegalleri
Forfatter: 
Dato:  21-06-2009 07:33

Her har jeg ingen problemer haft med mine dengang 3 stks... Dog mente de ikke min ensfarvede pinto var en pinto.... tsk ;-)

Mange hilsener Ann-Rikka :-)

Mor til englebarnet Tika R.I.P, Snorre og Danæ

Hestene: Jossie og Chico

0
0
Svar på denne tråd

opret....
Forfatter: 
Dato:  21-06-2009 19:37

Opret den som "anden særlig race" og så skift det til araber når hesten er stemt ind.

Det gjorde jeg med Thor, han måtte nemlig ikke stå som irishcob crossbreed, selvom det jo er det han er, så han blev sat som anden særlig race og så blev det rettet da han kom ind.

Men ja det erkomplet åndsvagt at man skal stemmes ind.

A good horse is never a bad colour.
mine dejlige "ponyer"
Katinka og Thor. <3
Heartland bogseien og Bøger af Monty Robberts sælges
0
0
Svar på denne tråd

glad hg brugere
Forfatter: 
Dato:  22-06-2009 01:48

jep det er mig.. jeg er skam meget glad for denne hjemmeside og hænger mere derinde end her da jeg synes folk er mere positive derinde...

DEsværre hærges hg lige i øjeblikket af det der kaldes fakere. dette kan desværre godt gå ud over reele brugere desværre.. men der er bare ikke andet for end at klø på og så lav porfilen super god.

jeg ville dog holde mig fra Rikke T »Thor« råd. da dette er i voldsom strid med hgs regelment og man risikere sletning af sin profil

Sagt af Jeanette og Nosey

Welsh typerne er bare de rigtige gangmaskiner alt andet er billige kopier!!!

Verdens mest fantastiske hoppe søger passer !!!!

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider