Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

Fohindre dug i bil - HASTER
Forfatter: 
Dato:  12-06-2009 08:50

Vi skal i denne weekend holde Distriktstævne i dresur i Kongelunden og med al det vand der er kommet så skal det nok blive festligt

Problemet er at når folk er fugtige så dugger ruderne til i dommerbilerne - og vi kan ikke have motorerne/blæserne kørende konstant i bilerne (vi har oplevet 1 bil hvor blæseren brændte sammen)

Så derfor tænkte jeg at der må være et husmoder råd ang, hvad man kan smøre på indersiden af bilruden så den ikke dugger????

Håber at nogen kan hjælpe...

Hilsen Trine

Med superhesten Sondrio

www.kongelunden.com ****** www.rideforbund.dk

0
0
Svar på denne tråd

Antidug
Forfatter: 
Dato:  12-06-2009 08:56

Man kan købe noget, der hedder antidug. Jeg ved ikke hvor, man kan købe det, men jeg havde da en flaske engang.

Skrev hende den tykke, som er blevet mor...

Alle mennesker er født lige dumme

- nogen får bare mere ud af det end andre

0
0
Svar på denne tråd

fugtfjerner
Forfatter: 
Dato:  12-06-2009 08:57

æhhm ja den er svær... måske en lokal skobutik har nogle af de der små poser med kugler i tilovers..? de dersens fugtfjerner poser! -en 20-30.000 skulle være nok

Alternativt klæd jer varmt på og rul ruderne ned (jo mere ventilation jo mindre dug) Start med sideruderne bagi og se om det er nok, ellers må de forreste også ned...

Det gælder ikke om at være verdensmester

- men om at mestre verden!

0
0
Svar på denne tråd

regn...
Forfatter: 
Dato:  12-06-2009 09:14

MDN: problemet er at klasserne starter allerede idag,så der regner det stadig.... Så der kan vi ikke rulle ned...

ANTIDUG - det må jeg lede efter på nettet...

Hilsen Trine

Med superhesten Sondrio

www.kongelunden.com ****** www.rideforbund.dk

0
0
Svar på denne tråd

Fugtsamler
Forfatter: 
Dato:  12-06-2009 09:20

Man kan også købe sådan noget fugtsamler i Matas. Ved dog ikke om det vil have den store effekt, da det jo skal være hurtigvirkende. Men ellers bagruderne åbne og nogle tæpper på bagsædet, der kan tåle at blive våde (så sæderne ikke bliver ødelagt) og så dejligt varmt tøj og kakao til dommer og skriver.

Held og lykke med stævnet.

KH Dorthe S

0
0
Svar på denne tråd

et vaskeskind
Forfatter: 
Dato:  12-06-2009 09:30

i vand med en smule sulfo(opvaskemiddel) vrides hårdt op og ruderne tørres af med det, kan hjælpe til at holde duggen væk en tid

Mvh Naja

0
0
Svar på denne tråd

optikeren
Forfatter: 
Dato:  12-06-2009 19:59

antidug kan købes hos optikeren :-) Bruger det selv på et visir :-)

:-) Diana

2 hestes variant trailer sælges

0
0
Svar på denne tråd

Nu skal du høre
Forfatter: 
Dato:  12-06-2009 20:10

du spritter simpelthen bare ruderne af :-)

Sprit i sådan en forstøver og "pist pist", Det hjælper HVER gang og holder det væk. :-)

Nu som "jyde" igen..

0
0
Svar på denne tråd

Diverse
Forfatter: 
Dato:  12-06-2009 20:19

Enten brilleservietter - brillerens - eller de der blå dugklude til at polere bilruder med - de kan købes på de fleste tankstationer

Hilsen Betty

Tæl ikke dagene - Lad dagene tælle

Gitte bog nr 4 og 7 købes

Britta og Silver bøgerne undtagen de 4 første købes

0
0
Svar på denne tråd

Sheel tanken
Forfatter: 
Dato:  13-06-2009 12:00

För i tiden havde Sheel en fantastisk antidug klud. Mon ikke de stadigväk har det. Jeg brugte den da jeg havde en gammel folkevogns bobble, der var absolut ingen varme eller bläser i.

0
0
Svar på denne tråd

man kan få nogle
Forfatter: 
Dato:  13-06-2009 12:05

man kan få nogle til bil ruder hvor de sidder ud over så vinduet kan rulles ned uden det regner ind men så der heletiden kommer frisklut ind... det er et must have til en hundeejer da hunden tit venter i bilen under træning..

det er en vindafviser , så kan man også køre med let ned rullet vinduer uden det trækker...

i regn rulles ruden lidt ned i begge sider og bilen forbliver dug fri..

dobbelt hundebur købes...

ferguson plov sælges.

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider