|
|
| Har du en afhængighed???? |
|
|
det har jeg fået jeg er begyndt at motionere hver aften en lille time nogengange bare 30 min enten i småløb el raske skridt efter to tre dage begyndte jeg at blive rastløs når aftenen meldte sig min krop er ret og slet blevet afhængig af disse ture hver aften hvilket jo er supert kan man sige hehe lidt uvanligt men egentligt kanont for man afstresser helt enormt meget.. Hvad med dig har du en afhængighed du ikke kan slippe?? både sunde og knap så sunde 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| havde en |
| Forfatter:  |
Trymur |
| Dato:  |
11-06-2009 21:25 |
|
jeg var meget afhængig af cola light.. drak alt alt for meget. men jeg ville gerne være gravid og begyndte at trappe ekstrem meget ned, men kunne ikke helt slippe det, lidt skulle jeg have selvom det ikke var meget. men den dag jeg fandt ud af jeg var gravid sagde det bare klik og har ikke haft lyst til det siden..så det er jo dejligt. er så ikke gravid mere, men holder det stadig..og tænker jamen jeg bliver da gravid igen så det er bare med at holde det så håber der er 2 streger om nogle få måneder..man har lov at håbe.
MVH Line
.....Selv den længste rejse begynder med et skridt.....
蛋糕 (Kage)
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| uuups... |
|
|
Veeel jeg har jo denne hersens pc, jeg sider ved lige nu, den må jeg nok erkende at jeg er lidt afhængig af  Meeen jeg håber da, at jeg også, om en eller to uger er afhængig af at træne, dog bare 3 dage om ugen  Mvh. Pia
Kommer du på Mini HN-træf i Norge? Tjek tråden på arrangementer...
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| ja da.... |
|
|
Jeg skal ud at gå mindst en lang tur med hunden hver dag og det i rask tempo. Jeg skal ud i haven hver dag, gå rundt og nyde det dejlige sted vi har(hmmm.. har dog ikke været i haven idag ) Jeg elsker chokolade og spiser lidt hver dag(dog kun mørk) Der er nok mere, men det er hvad jeg lige kommer i tanker om nu.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| afhængighed |
wettergren |
11-06-2009 21:42 |
|
Jeg er helt og aldeles afhængig af mit daglige hestefix !
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Afhængighed!? |
CamillaX |
11-06-2009 21:42 |
|
Tja, måske lidt. Jeg er afhængig af min dyt Jeg eeeelsker simpelthen min 4x4, det er REN køreglæde, og skal jeg ikke på arbejde eller ellers noget specielt, kan jeg sagtens smide hunden op i buret og køre en tur ud i skoven, for at lufte hund og også bare for at køre en tur  Jeg er også en , lille bitte smule (MEGET) afhængig af grønne oliven. Med sten, og de skal være GODE. Ost, er jeg også ret så vild med. Jeg SKAL have ost om morgenen på mit ynglingsrugbrød! Og Cola light, mindst 1 dåse om dagen, gerne 2...  Jeg har også været afhængig af at styrketræne, det er dog trappet ned 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Jo da - min |
|
|
morgenkaffe - den skal være med koffein og den skal være med sukker - ellers duer jeg overhovedet ikke til noget som helst i løbet af dagen. Jeg skal have den ene kop om morgenen - og drikker indimellem også til aften - men det er kun morgenkaffen jeg ikke kan undvære. Jeg har da også drukket morgenkaffe i over 25 år - så det kan vel dårligt undre 
/Trine T =) What We Do in Life Echoes in Eternity. If opportunity doesn't knock, then build a door.
Wintec 17" dressursadel med åbent sæde sælges- som ny - kontakt for mere info! Billeder på præsentation ...
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| 123456 |
EmilieBA |
11-06-2009 21:48 |
|
Er cola light usundt hvis man prøver at blive gravid?? Pga. sødemidlerne? Jeg er afhængig af fitness - det er så af den usunde slags afhængighed, men efter at være begyndt at spise rigtigt igen har jeg jo taget på og det er lidt mere end jeg kan bære, så fitness hver dag  Jeg ryger desværre også stadig lidt  Og så er jeg da også afhængig af min kære mand 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| emilieBA |
Trymur |
11-06-2009 21:53 |
|
emilieBA det ved jeg ikke noget om, men ved bare at cola ikke er sundt, så derfor ville jeg gerne stoppe så jeg ikke både proppede mig selv og den lille spire med alt det møj der er i cola  så det var som bare et valg jeg tog, sammen med mange andre valg  håber bare at cyklus arder sig hurtigt efter indgrebet i sidste uge, så vi kan begynde at prøve igen.
MVH Line
.....Selv den længste rejse begynder med et skridt.....
蛋糕 (Kage)
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Afhængighed |
|
|
Smøger, i begrænset antal. Er lejlighedsryger. Fodbold, Stadion hver weekend, nu er der godt nok sommerferie. Men alle sportssider bliver tjekket flere gange dagligt og der kan ikke gå en dag i sæsonen hvor der ikke bliver snakket fodbold. Computeren, skal gerne tjekkes hver dag, især i de kedeligere timer
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| åhh jo en mere |
|
|
er blevet lidt afhængig af Facebook og det er meget TRÆLS hihi men der er så mange ting man kan foretage sig derinde at timerne flyver afsted hehe
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Øhhh ja |
|
|
Jeg er afhængig af min fitness træning,og så af mit internet (eller er det bare HN) 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| overskrift |
|
|
Tjah..Zeppelin, Fuldblodsaraberen samt en go kop morgenkaffe..frisk luft, boldtræning og FRUGT 
Connie vs Zeppelin Se min nye tegning på min præs, eller på "opslag og billeder"
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| 3 ting. |
|
|
Alt for mange søde sager! Og HN! Og heste!
Hilsen fra Strit 77 -Ikke noget der ikke kan limes... -Den der frygter vind og vand er ikke en rigtig handymand!
Bullerklubben
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| de søde laster |
pissmiggi |
11-06-2009 22:51 |
|
uh ja mine heste og skærlund design bægge dyre laster men jeg kan bare ikke få nok af nogen af dem.  det er nu mest deres pandebånd fra skærlund design jeg ikke kan få nok af har pt 25 pandebånd og 4 trenser fra dem. puha jeg bruger for mange penge hos dem. mvh malene
se min hjemmeside www.solvgaarden.dk den er bare sej. og alle mine dejlige heste. jeg har 4 PRE hopper tilsalg lige nu se annoncerne på heste nettet
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| må nok indrømme |
Sille ♥Pila♥ |
11-06-2009 23:18 |
|
At ride er jeg jo nok rimelig afhængig af, bliver man ret hurtig, når man har nogle gode muligheder .. Ellers Cola og computeren :S
M.V.H Cecilie Pila <3 Lille Mariendal<3
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| pissimiggi |
|
|
har godt set dine annonser på MP med pandebånd hehe det er da vidst en afhængighed der kan mærkes om ikke andet så på pengepungen hehe
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| ja nødder |
hestetøsen ♥my horses♥ |
12-06-2009 06:43 |
|
når jeg er færdig med unger heste og skal se noget fjernsyn ,skal jeg have en pose nødder og spise ,ellers virker jeg ikke. det er en last jeg har fået efter jeg holdt op med at ryge
kender du ice man kik evt profil
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Har ikke |
Illum |
12-06-2009 07:16 |
|
Dette gen der skaber den slags...
Illum !! . Tak tak 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Ridning |
|
|
Ja, jeg kan ikke leve uden at lugte af hest mindst et par gange om ugen. Aller bedst er det, hvis jeg kan få lov til at ride hver eneste dag. Så er jeg velafbalanceret og har fået alt stress ud af kroppen - det er det bedste der findes!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| afhænighed |
|
|
Må sige jeg er afhænig af at ride.. Eller også er det bare det at man har kroppen i gang.. Kan blive helt træls hvis jeg ikke har fået pulsen op i flere dage.. Og en anden afhænighed jeg har er frugt.. Jeg kan simpelthen ikke undvære mit daglige frugtration.. Så hos mig bruges der mange penge på frugt i ugen.. 
Mvh. Trine
Hvor der er en vilje, er der en vej
Carpe diem
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| 123456 |
|
|
Jeg er afhængig af pepsi max. mindst 1 dåse om dagen.. og derudover også min computer med internet 
H i l s e n e r Mie med Melonia N
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Cola... |
|
|
Jeg er dybt afhængig af Coca Cola Zero.. jeg drikker min. 1 liter om dagen, og bliver fuldstændig hysterisk hvis ikke vi har noget.. Jeg får så også hovedpine hvis ikke jeg får min cola om morgenen.. Ellers er der lidt slikafhængighed også.. Men det er mere når jeg ved vi ikke har noget liggende..
Livet er vidunderligt set gennem sprækken mellem dynen og madrassen
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| uhhh....... |
|
|
min tobak skal jeg jeg have, ellers går jeg sku da i stykker, og chokolade, det kan så også ses på måsen min men sådan er det jo, og så er jeg dybt afhænig af min dejlige mand... 
Husk at leve livet mens du kan, om lidt kan det være for sent.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| 123456 |
|
|
Ja, af hestelivet - på godt og ondt. Nogle gange ville jeg ønske min største passion var håndbold, golf, tennis eller lign. Men det er og bliver heste, og har været det siden jeg var meget lille  Ellers er jeg en sukker-freak, og det skal jeg altså holde lidt igen med. Men åh det er svært! 
Sagde Kristina med Sidney...
´Maddie` du er den klareste stjerne på himlen i mit univers...
3/6-01 - 17/3-09
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Ja, jeg har... |
|
|
.... den hedder HN! Hilsen Sif
Det er sjovt at tage fjordheste alvorligt
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| agagahaha |
Asta ♥Isabella♥ |
12-06-2009 18:04 |
|
jeg har været helt afhængig af liiiige at tjekke min facebook hver dag. Nu har jeg endelig skilt mig af med den vane  ellers så er jeg chokoladeafhængig 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| afhændighed |
|
|
jeg er afhængig af internettet. specielt steder hvor man kan købe tøj eller rideudstyr. for et års tid siden var jeg dybt afhængig af messenger! var på 24/7 o¨gså selvom jeg ikke skrev med nogle. den har keg god vænnet mig af med! er aldrig på mere. plejer at "undskylde" mig med at jeg har fået mig et liv 
mvh. ida Rosenborg dressage vi gir' den gas!
nu med Sambuca ¤BNSLLS¤
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| lidt afhængig er man vel altid... |
|
|
-Og lige nu er jeg fuldblods-afhængig af Gilmore Girls! Jeg har kun set de første par afsnit dengang den startede, men så kom jeg til at låne første sæson...og så den næste... og så måtte jeg igang med at bestille selv. Og nu sidder jeg her og er ved at gå til fordi jeg mangler sæson 6, men har 7´eren, som jeg jo ikke vil se før jeg har set 6´eren...argh!!!
Mvh Britt The more you practice, the luckier you get....
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Afhængig |
|
|
Hm...... jeg er ikke meget for at indrømme min afhængighed, men det er nok PepsiMax. Jeg drikker mindst 2 liter om dagen (Jeg bor tæt på Grænsen) Desuden tænder jeg min computer, som det første om morgen, og den er det sidste, jeg slukker om aften. Ud over HN, deltager jeg i små 60 nyhedsgrupper (Længe leve usenet) Facebook skal oxo checkes (Min gård på Farmtown skal ordnes hver dag, og jeg er oxo forbi PetSociety) Messenger og Skype kører selvfølgelig hele tiden. Men den største afhængighed er nok: World of Warcraft. Det spiller jeg mere eller mindre hver aften  VH Pernille
Livet er for kort til at undgå Pernille:-D
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| overskrift |
Mor til ♣Franciska♣ |
12-06-2009 22:59 |
|
Jeg er afhængig af mentos mint.
Mvh Bonnie
Don't be sad that the world lost Steve Irwin. Be sad that the animals did
Hvis du absolut skal køre hasarderet, kan du så ikke undlade at tage selen på?? GRATIS TING
www.bjphoto.dk
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| mentos mint |
|
|
Bonnie: Så har du i det mindste friske ånde  VH Pernille
Livet er for kort til at undgå Pernille:-D
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| overskrift |
Mor til ♣Franciska♣ |
12-06-2009 23:07 |
|
Hahahaha Ja det er ikke lyv!
Mvh Bonnie
Don't be sad that the world lost Steve Irwin. Be sad that the animals did
Hvis du absolut skal køre hasarderet, kan du så ikke undlade at tage selen på?? GRATIS TING
www.bjphoto.dk
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Hmm *tænke tænke* |
|
|
Jeg har været temmelig afhængig af World of Warcraft... Eller i hvert fald de mennesker jeg spillede med derinde. Det er ovre nu  Tror ikke jeg er afhængig af chokolade... Men jeg siger sjældent nej Min krop trænger til det.. ehm.. på en absolut ikke afhængig måde *nikker overbevisende*
Skønne plage fra 2008 sælges. Se præsentation  Går det, så går det, og går det ikke, så går det nok
Kender du denne pony?
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| JoJo... |
fru-schwerin |
13-06-2009 12:03 |
|
Det er ganske vist.....tror jeg har det lige som dem der løber osv...er ganske afhængig af min hest/daglige ridetur... Skulle det frygtelige ske jeg ikke kan komme ud til hende en dag...så får jeg hesteabstinenser  vh Helle
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Afhængighed.... |
|
|
Ja jeg er afhængig af at leve livet fuldt ud og med åbne øjne. Og det er vel ikke den værste afhængighed, man kan være besiddelse af. Udover det tror jeg ikke jeg er afhængig af noget - ihvertfald ikke hvis vi snakker stimulanser osv.
Nothing in the world is more dangerous than sincere ignorance and consciencious stupidity - Martin Luther King, Jr
Opstaldning i Børkop, Andkær eller Vinding søges! Ka' du hjælpe? Så skriv gerne PB. Tak ...
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Afhængighed |
|
|
Sagde Janne - der undrer sig over at hårdere tøjleføring kan retfærdiggøres med at hesten skal yde mere
Sælges: Lædergjord med maveplade - 110 cm - Send PB -
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Afhængig... |
Laban1 |
13-06-2009 13:54 |
|
Ja...jeg er afhængig af alle mine dyr, kan slet ikke undværer dem  Og så er jeg afhængig af Advokado spiser mindst en om dagen 
Wintec Isabell Wert sadel med cair sælges se annonce.
Hilsen Lene
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| afhængig |
|
|
jeg har en stor afhængighed af MEGET slik og stortset hver dag, smøger. Men også hesten og køer og maskiner 
Sagde Simone
Elev på gylle gymnasiet Lundbæk og weekend pat hiv og trækker
Vil du være forrest i flokken skal der stå JOHN DEERE på blokken
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| jjjjooovvv |
Giffel |
13-06-2009 21:49 |
|
min mand,,, 
fjorhest asterix charme selvtillid lækkert hårr,,, en super charmør ondskab går ikk uset hend,,
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Hmmm..... |
|
|
Afhængighed...tjaa...der er da nogle få ting: Søde sager - især chokolade. "Dårlige" realityshows på TV. Diverse "ligegyldige" spil på fx. facebook. Og som dig Staro, er jeg også afhængig af motion. Det giver også mig en god afstresset fornemmelse i kroppen. 
Snepony nu uden Mulle :ó( *
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| dansk vand |
|
|
og et liv i luksus  KH:)
Annette
løsdrift søges til 1 års hoppeplag - Birkerød eller nærmeste omegn