|
|
| Hvilke hestemagasiner har du |
|
|
abonnement på?
Jeg har lige skrevet mig på HEST sommertilbud.. 6 numre for 199,- og det bliver så det eneste hesteblad jeg får ind af døren.
Med venlig hilsen Gitte - mor til Tera og Lian og ejer af selveste Jack D, Makron og Joker
www.26270272.dk Hundetræning og adfærdsbehandling
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Jeg får ridehesten |
| Forfatter:  |
JLH ♥Wannamus♥ |
| Dato:  |
11-06-2009 20:30 |
|
som medlem af DV, og synes det er et godt blad. Læser dog også gerne magasinet "hest" hvis jeg kan snige mig til det hos andre.
Mvh Janni
Nu med to fedebasser (og Fiat Punto)
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| I princippet |
|
|
I princippet har vi IKKE abonnement på nogen hesteblade. Vi får: Ridehesten: medlem af DV Magasinet HEST: som hingsteholdere Der Hannoveraner: medlem af Hannoveranerforbundet Welsh-Info: medlem af Welsh-foreningen
Mvh Charlotte Züchten heißt: Denken in Generationen!
Bedækning tilbydes ved H-S Janus WMH 120 DV- og WM-Ungheste sælges
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| hesteblade |
|
|
Jeg får: Tölt, som medlem af Dansk islandskheste forening Shetlænderen, som medlem af avlsforeningen af shetlandsponyer i Danmark
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| 1234567 |
|
|
Abonerede lige på equipage da de havde et godt tilbud på 4 blade og en poloshirt for 175 kr. Men det bliver ikke fornyet, syntes indholdet er kedeligt og intetsigende, så skal finde et andet blad at læse istedet.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| 1 stk... |
|
|
Hilsen fra Strit 77 -Ikke noget der ikke kan limes... -Den der frygter vind og vand er ikke en rigtig handymand!
Bullerklubben
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| overskrift |
|
|
Equipage samt Fuldblodsaraberen...det sidste blad klart det fedeste..
Connie vs Zeppelin Se min nye tegning på min præs, eller på "opslag og billeder"
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| The one and only |
|
|
Epona.tv!!! Ridehesten er efterhånden intetsigende, har dog altid været glad for magasinet hest, men synes de er kørt voldsomt ned af bakke og deres faglighed er røget ud af vinduet. Equipage har jeg haft i et års tid fordi jeg ikke fik det opsagt(som bliver det jo desværre ved med at komme!) men har sjældent læst det. Synes det er et lidt avanceret Wendyblad, meget overfladisk. Så lige nu er det eneste "magasin" jeg holder Epona.TV
Rider undervisning ved Susan Kjærgård og er STOLT af det >>>Kursus med Susan Kjærgård i Aalborg. Se præsentation for mere info<<<
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| magasin |
|
|
Epona.tv det bedste ridehesten (pakker det sjaeldent ud) Hest laeser det sjaeldent. Tanja
Mod Tåber kæmper selv Guderne forgæves
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| Tja.... |
Britthn |
12-06-2009 12:32 |
|
Jeg læser HEST. Efter en periode, hvor kvaliteten var svingende, er det heldigvis blevet godt igen  Og Welsh-Info - naturligvis  Hest & Rytter bliver trykt i kælderen på mit arbejde, så det bliver bladret igennem hver måned.
Kh. Britt
Valhallas Abigail "Abby" - En af verdens smukkeste heste
Welsh Cob - mit valg
Medlem af Bullerklubben
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Britthn |
|
|
Sjovt du synes HEST er blevet godt igen, jeg synes nemlig det bliver ringere og ringere, efterhånden ligner det alle de andre blade man kan få. Jeg er sikker på at fik jeg det ikke "gratis", så ville jeg ikke holde det.
Mvh Charlotte Züchten heißt: Denken in Generationen!
Bedækning tilbydes ved H-S Janus WMH 120 DV- og WM-Ungheste sælges
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| For ringe indhold |
|
|
Jeg syntes generalt at hestebladene er blevet total ringe. Jeg har opsagt Equipage, HEST og Epona.tv og kun beholdt bladet "All Horse", som er et super godt hesteblad.  Jeg er så istedet indmeldt mig i Pat Parelli´s savvy club, hvor jeg modtager både DVDér og et blad der hedder "savvy Times. 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Blade... |
|
|
Magasinet Hest, er det eneste jeg holder. Og det er jeg fint tilfreds med 
Smil når du vinder, og le når du taber. Billig sadel sælges, tofarvet kombisadel. Billeder på præsentation. Kontakt over Pb.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| italienske |
|
|
Il mio cavalli og cavallo.. ikke nær så gode som de fleste danske magasiner..
Mvh. Liv Nielsen. (Zancle) Happy is the vestals lot. The world forgettin´by the world forgot Eternal sunshine of the spotless mind.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| overskrift |
SofieAndersen ♥sofieAndersen |
12-06-2009 15:38 |
|
ja jeg holder mig også til ridehesten.
Hilsen Sofie Hvem har købt Paw af støvlebæk?
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Jeg låner |
|
|
det jeg finder interessant (eller helt tåbeligt ) på biblioteket.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Hesteblade |
|
|
Jeg får som westernrytter et amerikansk blad der hedder Horse & Rider. Det koster vist under 30 dollars for 72 numre inc porto!  Det er så rørende billligt at man ikke kan sige nej til sådan et tilbud. Der er selvfølgelig masser af reklamer i, men også gode artikler om træning, grooming og andre ting om hestehold. Og da jeg er medlem af american painthorse org., så får jeg også bladet "paint connection" Og så læser jeg Hest og Rytter når jeg kommer forbi en butik der har det.  Skulle jeg abonnere på et dansk hesteblad, skulle det være magasinet Hest. Mit kendskab til dette blad, er at det er et meget fagligt blad omkring hestehold. Altså, man kan godt være westernrytter og stadig få noget ud af det.  Hilsen Benedicte
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
|
|