Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

Sjov/Aktiv Date
Forfatter: 
Dato:  11-06-2009 19:58

På onsdag skal jeg på date med en fyr, der har været så venlig at lade mig stå for planlægningen af daten :o)

Det giver jo muligehed for at finde på noget sjovt og anderledes, så kære HN'ere: Jeg kunne tænke mig, at høre jeres forslag til en sjov og aktiv date.

0
0
Svar på denne tråd

Jeg synes det er super
Forfatter: 
Dato:  11-06-2009 20:01

sjovt at lege turister i egen by.

Kbh feks ud og se den lille havfrue, på kanal rundfart, på et kunst museum, afslut i nyhavn.

Ville ikke arrangere mere end at man har mulighed for at sige tak for i dag :-)

Mvh Gitte,
- mor til Tera og Lian

www.26270272.dk

0
0
Svar på denne tråd

Zoologisk have
Forfatter: 
Dato:  11-06-2009 20:19

er også en mulighed.

Der er sjovt at se på dyrene og man kan altid finde på noget at snakke om.

Går det godt kan man jo altid finde en café eller noget bagefter og snakkede videre.

God fornøjelse

0
0
Svar på denne tråd

Date...
Forfatter: 
Dato:  11-06-2009 20:44

At lege turister i KBH kunne være sjovt, men det kommer helt an på vejret...og så skal vi først mødes ved 16-17 tiden.

Vi var på første date i lørdags, hvor vi var i Zoo, så det er ikke en mulighed til næste date (det ville ellers have været mit bud, hvis ikke han havde brugt den).

0
0
Svar på denne tråd

Udendørs/indendørs
Forfatter: 
Dato:  11-06-2009 21:35

Hvad med en tur ind på Ripleys Beleive It Or Not i København? Evt. kombineret med billetter til Guiness-museet, mener der er noget rabat, hvis man køber til begge. Så er du ikke så afhængig af vejret, som jo aldrig er til at stole på :-) Bagefter kunne man spise et hyggeligt sted.

Mvh Hanne

Indehaver af 2 stk. skøre muler

Mickey & Shakespeare

Besøg dem her:

www.hanneshest.dk

0
0
Svar på denne tråd

date forslag:
Forfatter: 
Dato:  11-06-2009 23:03

I tilfælde af godt vejr kan I spille kroket i Kongens Have. Kombiner eventuelt med picnic.

I tilfælde af dårligt vejr kan I tage i planetariet - se en udstilling og en film.

Mvh Lise og Thea

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider