Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

Ang. sendt pakke...
Forfatter: 
Dato:  10-06-2009 08:48

Hej Ænder,

Jeg har fået sendt en pakke med nyt tøj, og har self. tracket pakken - så ud til den har ligget stille og POST DK kundeservice var så venlige i tlf at fortælle mig den altsår var blevet forsinket derinde i KBH

Problemet er bare jeg skal bruge indholdet fredag. Så det går jo ikke de smider sedlen ind af brevsprækken imorgen og jeg så kan hente pakken fredag - det er for sent!!!!

Kan man sætte en seddel til post dk at de skal lægge pakken uden foran ens dør???

0
0
Svar på denne tråd

pakker
Forfatter: 
Dato:  10-06-2009 08:49

Det kommer an på, om det er en pakke du skal kvittere for.

:Pia

0
0
Svar på denne tråd

Pjemm...
Forfatter: 
Dato:  10-06-2009 09:07

Det er det ved altid, når det er en forsikret pakke?!

0
0
Svar på denne tråd

kvittering
Forfatter: 
Dato:  10-06-2009 09:12

Hvis der skal kvitteres MÅ de ikke stille den udenfor. Men du kan måske aftale at kunne afhente den på omdelingscentralen.

0
0
Svar på denne tråd

overskrift
Forfatter: 
Dato:  10-06-2009 09:19

Flexlevering.

Ved nogle leveringer havde vi en aftale med kunden om at pakken godt måtte stilles i eks. carporten.

Nogle satte også en seddel på postkassen/døren om at pakken gerne måtte stilles.

Mener at ved aftale om flexleveringen, der skulle vi, hvis der skulle kvitteres, skrive "flex" i stedet for en underskrift.

0
0
Svar på denne tråd

Var det muligt
Forfatter: 
Dato:  10-06-2009 19:54

at aftale med en nabo at de kunne kvittere for pakken? Ved ikke om det kan lade sig gøre?

Camilse

De rigtige beslutninger er altid de svære beslutninger at tage.

De svære beslutninger er altid de vigtige at tage.

De vigtige beslutninger er altid de rigtige at tage.

Lukas, jeg savner dig

Camilse.dk ...

0
0
Svar på denne tråd

Beklager...
Forfatter: 
Dato:  10-06-2009 19:57

Ingen ko på isen

Trods kundeservice "lovning" på at min pakke var forsinket i KBH til imorgen, dukkede en postmand op med den i Snekkersten kl. 10.00 - jeg er glad

0
0
Svar på denne tråd

tracking
Forfatter: 
Dato:  10-06-2009 20:00

Det er altså helt normalt at PostDK ikke opdaterer deres tracking side, jeg har tit stået med pakken i hånden mens der på siden står at den er undervejs til sorteringscentralen.

0
0
Svar på denne tråd

Bumbumbum
Forfatter: 
Dato:  10-06-2009 21:26

Undrer mig så tit over at vores rare postmand sætter det udstyr eller andet jeg bestiller, ind i vores skur - hvor alle med lyst bare kan gå ind og hente det :)

Måske fordi jeg tit modtager meeeeget..

Men jeg må indrømme at det er rart alligevel, så man ikke skal hele vejen ind og hente det - Og dog.. Flere gange er det for et par tusinde de bare stiller, og jeg har IKKE kvitteret

0
0
Svar på denne tråd

overskrift
Forfatter: 
Dato:  10-06-2009 21:57

CBK: Det er jo heller ikke alle forsendelser der skal kvitteres :)

0
0
Svar på denne tråd

Skilt ved døren
Forfatter: 
Dato:  10-06-2009 22:18

Min lillebror plejer altid at skrive en seddel til posten, hvor der står, at posten gerne må sætte den inde i vores gård - og det gør de så :)

Den eneste ulempe er, at alle der går forbi kan se den (vores hoveddør åbner öp til fortovet på hovedvejen)...

Men indtil videre har han ikke mistet noget. Og det gælder både pc'er, nintendo wii, spil, tøj, sko osv...

.~* Kronos aka. Charlie *~.

0
0
Svar på denne tråd

Tjaeh..
Forfatter: 
Dato:  10-06-2009 22:20

Godt du fik pakken :-) Postbuddet må IKKE (!!!) sætte pakken, hverken med eller uden underskrift - kun hvis den er sendt som flxleveret (men så er den heller ikke forsikret..).

En anden gang kan du tage på til deres omdelings central, for det meste kan du få den udleveret der :-) For det meste ml. 06:45-08:00.

0
0
Svar på denne tråd

Jeg henter den...
Forfatter: 
Dato:  11-06-2009 06:05

Du skal bare hente den torsdag på posthuset lige inden lukketid... der har postet nået at komme tilbage fra deres rute og de tilbage-blivende pakker sættes på posthuset...

Jeg har aldrig hentet en pakke på den dag de må udlevere, jeg henter altid samme dag som jeg får sedlen, også selvom der står at den først kan blive udleveret dagen efter...

Så jeg ville da tage på posthuset idag... torsdag

Kan ikke se nogen grund til, at min pakke skal overnatte på posthuset, når den lige så godt kan komme med mig hjem..

P.s. jeg handler rigtig meget med ustyr på nettet, så har snart hentet pakker på den måde mange gange, rigtig rigtig mange gange...

Team Dandanel
"Hva folk ikke ved, har de ikke ondt af :-) "

Nu med hingsteføl efter Blue Hors Hotline.. født d. 08-04-08
0
0
Svar på denne tråd

overskrift
Forfatter: 
Dato:  11-06-2009 08:32

Ginni: Nogle gange kommer pakkerne med retur til "centralen", derfor kan man ikke altid forvente at man kan få pakken før den dag der står på sedlen.

Det kommer helt an på hvordan man ligger på ruten.

0
0
Svar på denne tråd

Ginni....
Forfatter: 
Dato:  11-06-2009 18:58

I vores distrikt kører postbudet ned på posthuset om morgenen og afleverer pakkerne fra dagen før, hvor folk ikke var hjemme til at modtage pakkerne.

Og der er tit kunder, som står på den dag de modtager sedlen og vil have deres pakker. De FATTER ikke, at der står de først kan hente pakken dagen efter... Møg træls...

...

Og mht til at postvæsenet ikke må sætte pakkerne... Ja.. Der er så meget de ikke må, men nu gør de det alligevel ved os, hvis vi har bedt om det :)

.~* Kronos aka. Charlie *~.

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider