|
|
| Skumle mænd ved café, PAS PÅ! |
| Forfatter:  |
Mor til ♣Franciska♣ |
| Dato:  |
08-06-2009 19:12 |
|
Der skete det mest irriterende for mig her i går. Jeg sad på en udendørs cafe (vejret er jo godt), og ventede på en kollega. Pludselig kom der to fremmede mænd hen og satte sig ved mit bord. Jeg gav dem dræber-blikket, men de blev bare siddende og ville ikke lade mig være i fred. Jeg lagde diskret min hånd på bordet, så de kunne se min vielsesring (som jeg altid har med mig i tilfælde af slige nærgående mandspersoner). Samtidig forsøgte jeg kraftigt at gøre opmærksom på, at jeg altså allerede var optaget til anden side, og derfor OVERHOVEDET ikke var interesseret i dem. Det fik dem endelig til at gå. Heldigvis blev det hele optaget af et overvågningskamera på cafeen, så jeg har fået et billede af dem som en advarsel til jer andre... Bare for det tilfælde, at de skulle genere jer. Helt ærligt!! Der ER sgu da også nogle mænd, som bare tror, at de er Guds gave til kvinden!!  Ved godt jeg har postet den før, men jeg kunne ikke finde den da jeg skulle vise den til en anden hn'er...
Mvh Bonnie
Don't be sad that the world lost Steve Irwin. Be sad that the animals did
Hvis du absolut skal køre hasarderet, kan du så ikke undlade at tage selen på?? GRATIS TING
www.bjphoto.dk
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| overskrift |
|
|
Genialt! har aldrig set den før, så troede det passede;)
Jeg blev også bare da jeg læste at du havde et billede af dem...
Regina
Zappa er ikke en fisk  Always forgive your enemies; nothing annoys them so much 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| sdfghuio |
Piraten Vrinsk2 |
08-06-2009 19:21 |
|
Man skal nok vide hvem det er før den er sjov. (Jeg ved ikke hvem det er.. )
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Ha ha ha ha |
|
|
Hvil i fred Steve Irwin Daisy 04/06-1997-05/01-2005 Min blog! Med hunden, haven, egne digte og andet pladder Tro på det bedste i andre mennesker og lås din bil
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| overskrift |
Mor til ♣Franciska♣ |
08-06-2009 19:22 |
|
Hihi, ja den skulle selvfølgelig have stået som vittighed, men det er vist vanens magt at den skulle på [OT]! 
Mvh Bonnie
Hvis du absolut skal køre hasarderet, kan du så ikke undlade at tage selen på?? GRATIS TING
www.bjphoto.dk
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Så var det dig |
Jasper |
08-06-2009 19:24 |
|
De satte sig over til.................efter jeg havde fortalt dem, at jeg ikke var interesseret 
Pia
Slap dog af!! Og nyd dit liv istedet..
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| overskrift |
Mor til ♣Franciska♣ |
08-06-2009 19:27 |
|
piraten - ja det skal man nok  pia - tænk, sikke dog nogle vandrestoddere. dur den ene tøs ikke prøver de den anden. føj jeg væmmes!
Mvh Bonnie
www.bjphoto.dk
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Overskrift |
|
|
Ha ha.. Den var god 
Mvh. Julie
---
Medhjælper hos Vodagergård - Avl af danske oldenborg - Se mere på www.vodagergaard.dk
Alexia af Vodagergård †10.11.2008 -Du er savnet!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| MUMS!!! |
|
|
He he... Good one 
Sagde Kristina med Sidney...
´Maddie` du er den klareste stjerne på himlen i mit univers...
3/6-01 - 17/3-09
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Øh satte |
|
|
du ikke den samme ind for to år siden....eller var det HundeGitteMor? Nogen gjorde...
/minski
HESTEMASSAGE TILBYDES (Vestegnen og Midtsjælland)
Er der virkelig INGEN der overhovedet, nogensinde har set min gamle musegrå/dunfarvede hoppe ...
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| bweber (minski) |
Jasper |
08-06-2009 19:59 |
|
Prøv at læse hele Bonnies indlæg igen!!!!
Pia
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| bummelum |
|
|
- og selvom den skulle ha' været oppe før... (og endda "kun" for to år siden...) ... Så er den ny for mig, og tak for et godt grin 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Happens all the time |
|
|
Det sker også hele tiden for mig... Fedt du fik et billede af stodderne... 
Medlem af Bullerklubben Nu også på Facebook
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| overskrift |
Mor til ♣Franciska♣ |
08-06-2009 20:25 |
|
minski - Det kender jeg ikke noget til...  Pia - Du kan tro jeg nyder MIT liv!  Zacco - Du er velkommen  Jane - Ja, sleske handyr, fyføj! Hader du ikke bare når det sker??!
Mvh Bonnie
www.bjphoto.dk
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Pia (Jasper) |
|
|
 Bonnie: Ok, så var det sikkert en anden de generede dengang....mener bestemt at jeg har set dem før....svin! 
/minski
Er der virkelig INGEN der overhovedet, nogensinde har set min gamle musegrå/dunfarvede hoppe ...
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| overskrift |
Mor til ♣Franciska♣ |
08-06-2009 20:45 |
|
minski nu fik min sorte humor hylet dig ud af den, beklager... jeg skriver i mit startindlæg: Ved godt jeg har postet den før, men jeg kunne ikke finde den da jeg skulle vise den til en anden hn'er... Det var det pia mente da hun skrev at du skulle læse mit indlæg igen... Men ja: SVIN!
Mvh Bonnie
www.bjphoto.dk
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| LÆs dog |
Jasper |
08-06-2009 20:46 |
|
Bonnies indlæg igen.............hun skriver: Ved godt jeg har postet den før, men jeg kunne ikke finde den da jeg skulle vise den til en anden hn'er... Hvis nu du havde læst HELE indlægget, havde du vidst at Bonnie har haft postet det tidligere 
Pia
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Jeg har ellers haft dem |
|
|
begge på besøg, på samme tid. De er smadder søde
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| ertyujikjhgfre |
Kirstinen |
08-06-2009 21:44 |
|
haha sad og tænkte: sikke en snerpe 
KIRSTINEN
folk med begge ben på jorden, hænger ikke på træerne
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| bum bum bum |
|
|
tror da jeg skal begynde at gå med jer på café  Det gør mig ikke så meget hvor de har været før hehe
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| aftale |
|
|
jeg har tilfældigvis en aftale med husbonden min, at hvis netop én af de to omtalte (eller begge to!!!) skulle udvise interesse i min retning, så bør end ikke min vielsesring stoppe mig, at jeg viser gensidig interesse (læs: springer på dem med det samme!!!). Var for en måned siden ude at se på bolig i udlandet, og havde ved den lejlighed fravalgt et hus indtil ejendomsmægleren sagde, at det skam ikke gjorde noget, for hun regnede sådan set med, at George Clooney ville ende med at købe huset.... Så skulle jeg da alligvel se "hytten" - sæt nu GC var der for at måle op til møblerne 
24 timer i døgnet er ikke nok.....
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Pia og Bonnie |
|
|
Hæ, jeg fik vidst kun scrollet ned til billedet. 
/minski
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Ha ha ha |
|
|
Altså hvis nu du (og gud forbyde det) skulle blive udsat for disse to skumle, grimme og yderst ucharmerende mænd igen.........ja så sender du dem bare videre til mig 
Mange hilsner Christina
Kig forbi: www.tiny-fairytales.dk Kærligt stueopdræt af Chihuahua (Dansk Kennel Klub)
Fjordheste sælges: 3 års vallak u. papir 1 års hingst e. Fjordens Marcus
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| 123456 |
|
|
DAMN Bonnie... jeg troede lige et kort øjeblik at det var rigtigt (ja kald mig bare blond og naiv) For DULAN jeg ville flå den vielsesring af hvis det skete i virkeligheden  -og så lige de 2.... `"savlesmiley" jeg må være til "ældre" mænd...
Michelle
HUSK hjelmen, den er pænere end kraniebrud
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
|
|