Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

Grrr ødelagt sidespejl!
Forfatter: 
Dato:  06-06-2009 13:34

Som om jeg ikke bare har super meget held i forvejen, så har jeg lige fået ødelagt sidespejlet på en bil, som ikke engang er min egen!

Var kørt til Rema1000 for at parkere, og da vi kommer tilbage for at køre piller min lillebror ved det højre sidespejl og jeg troede derfor at det var grunden til at det sad forkert.

- Da jeg så kommer hjem og ville rette det, kan jeg se at nogen tydeligvis er kørt ind i det, for det er knækket og kan slet ikke sættes ordentligt igen

Så nu sidder det lidt løst, og sidder ikke sådan skidegodt, og der skal nok et nyt sidespejl til!

Så måtte jeg jo pænt ringe til ejermanden og sige at bilen nu kræver et nyt sidespejl nok!

- Og jeg må lappe den i første omgang med en god gang gaffa (Længe leve gaffa!)

Men hvor ER jeg dog knotten!

Der er jo tydeligvis en som er kørt ind i det, og bare er kørt videre! Og så i sådan en lille by!

Har tænkt mig at hænge en seddel op, om hvor og hvornår, og håbe på at det vel for pokker er en fejl og at vedkommende ikke opdagede at han/hun faktisk ØDELAGDE spejlet, og ikke bare skubbede til det.

Er bare SÅ knotten, er snot uheldig i forvejen så det her er bare NOT det jeg manglede.

Hvis man kører ind i en andens sidespejl så det sidder sjovt, checker man da så ikke om det er ødelagt eller ej?

Jeg var væk fra bilen i max 10min ialt!

Årh suk altså...

0
0
Svar på denne tråd

Det er meget normalt...
Forfatter: 
Dato:  06-06-2009 13:40

... at folk ikke tager ansvar for den slags.

Gemalen havde også måtte parkere på en betalingsplads (fordi arbejdspladsen ikke havde pladser nok til deres medarbejdere på den private parkering), så ikke nok med, at han skulle betale for at arbejde en hel dag, så kom han også ud til et totalt smadret sidespejl

Fair nok, at man i kampens hede kan komme til at "klappe" et sidespejl sammen (det sker der jo ikke noget ved), men når hele spejlet smadres og det hænger i ledningerne, så HAR man altså lagt mærke til det!

Vi måtte jo selv tage regningen pga. en andens uagtsomhed og manglede n*sser til at stå ved fejlen.

Ny facebookgruppe for større sikkerhed til hest i trafikken!

www.facebook.com/group.php

STJERNERIDT i Næstved

for øget fokus på heste i trafikken!

0
0
Svar på denne tråd

Ej........
Forfatter: 
Dato:  06-06-2009 13:51

Ej hvor surt

Jeg har også prøvet at nogen bare rev mit af mens min bil holdt parkeret på gaden, fatter ikke folk gør den slags.....

Misundelse er den sandeste form for smiger.

0
0
Svar på denne tråd

Folk er sgu trælse!
Forfatter: 
Dato:  06-06-2009 14:45

Det er bare for bittert!

Synes det er latterligt at folk ikke bare kan stå ved det de har lavet!

- At man ikke engang kan parkere uden at risikere at bilen blir ødelagt!?

Håber bare på at mine sedler gi'r pote, for er dælme træt af det her!!!

Har ingen anelse om hvor meget et nyt sidespejl koster m.v. - men faktum er at det uanset hvad er FOR dyrt for min økonomi lige nu.

- Øvøv og atter ØV!

0
0
Svar på denne tråd

Løsning
Forfatter: 
Dato:  06-06-2009 17:25

Køb en bil med spejle der lukker sig automatisk ;-)

Illum !!

.

Forskellen på sladder og

.

information...er værdien.

Hvor sødt så fandt de 2 hinanden....

0
0
Svar på denne tråd

6 tegn
Forfatter: 
Dato:  06-06-2009 17:43

Hvor er det altså bar for meget sådan noget. Ka virkelig hidse mig op over den slags mennesker

Det er simpelthen ik i orden at andre ska betale for en skade man er kommet til at lave.

Sys desværre man hører om det alt for tit

Håber din seddel virker og du finder ud af hvem der har gjort det.

Mvh Anja. Som ik kan fordrage sådan en uansvalighed.

Den stolte ejer af den stolte ganger

KRISTINES ATTEN'ZION

0
0
Svar på denne tråd

Sidespejl
Forfatter: 
Dato:  07-06-2009 00:47

Illum: Hehe, ja tjaeh - men omvendt, hvis sidespejlet ikke er der til at gi' folk et hint om at de rammer noget, går det så udover bilen? :-P

AnjaPrice: Har ikke de store forhåbninger til en reaktion på min seddel, desværre.

Synes også det er virkelig latterligt at folk ikke bare kan stå ved at de lavede en fejl!

Øv jeg er træt af det, - var altså ikke lige sådan en udgift jeg havde håbet på lige pt.

Lige nu ser det bare super yndigt ud, totalt gaffa'et ind :-D

- Men nu ryger det ingen steder lige foreløbig ihvertfald!

Men ser lidt "nolle" ud når bilen sådan er gaffa'et ind.

Så håber da der kommer en reaktion på min seddel, - bilen har nogle træk som gør at den da burde være til at genkende.

- Men som sagt, ikke den store tiltro til det! :(

0
0
Svar på denne tråd

tjaa.. velkommen i klubben
Forfatter: 
Dato:  07-06-2009 08:29

Jeg kører rundt i en gammel volvo, som er meget svær at få reservedele til. to gange har andre bilister nedlagt mine sidespejle. Heldigvis, nåede jeg at få fat på den ene af dem, så vedkommende kom til at punge ud.

Den sidste der kørte fra en skade, var for nylig da en stor genstand, muligvis en traktor, kørte op af rampen på min trailer og ødelagde venster side. Vedkommende har endnu ikke indrømmet noget som helst.

VOGNMAND PER CHRISTENSEN

www.heste-nettet.dk/vejviser/ info.php?linkID=3296

20285450

Slåning samt presning af græs i små baller tilbydes.

0
0
Svar på denne tråd

Nej bilen
Forfatter: 
Dato:  07-06-2009 09:38

Rammes IKKE nødvendigvis...

Det er nemt at tage et sidespejl, hele bilen ses jo...

Illum !!

.

Forskellen på sladder og

.

0
0
Svar på denne tråd

Og her til morgen...
Forfatter: 
Dato:  07-06-2009 09:53

... kommer jeg ud til et "vendt" sidespejl - heldigvis ikke ødelagt!

Men eller andens komplet misforståede retfærdighedssans har altså følt sin berettigelse til at skubbe mit sidespejl rundt (altså det, som vender væk fra vejen, så det er ikke en påkørsel), da han eller hun åbenbart ikke har følt at de 1½m. ind til hækken har været nok plads at passere på. Jeg har holdt 100% lovligt.

Så lad dog folks ting være!

Ny facebookgruppe for større sikkerhed til hest i trafikken!

www.facebook.com/group.php

STJERNERIDT i Næstved

for øget fokus på heste i trafikken!

0
0
Svar på denne tråd

ak ja...
Forfatter: 
Dato:  07-06-2009 14:07

Det har jeg også prøvet flere gange :)

Illum: Jaa det kunne man, men tilgengæld er det også en dyre affærre hvis det skulle gå i stykker ;)

M.V.H

Tine K

&

Kavan K

( Udstyr sælges, se annoncer )

0
0
Svar på denne tråd

Et spejl der er
Forfatter: 
Dato:  07-06-2009 14:13

Slået ind, er IKKE til at ramme.....

Det er jo det der er hele poienten....

Illum !!

.

Forskellen på sladder og

.

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider