Som om jeg ikke bare har super meget held i forvejen, så har jeg lige fået ødelagt sidespejlet på en bil, som ikke engang er min egen!
Var kørt til Rema1000 for at parkere, og da vi kommer tilbage for at køre piller min lillebror ved det højre sidespejl og jeg troede derfor at det var grunden til at det sad forkert.
- Da jeg så kommer hjem og ville rette det, kan jeg se at nogen tydeligvis er kørt ind i det, for det er knækket og kan slet ikke sættes ordentligt igen 
Så nu sidder det lidt løst, og sidder ikke sådan skidegodt, og der skal nok et nyt sidespejl til!
Så måtte jeg jo pænt ringe til ejermanden og sige at bilen nu kræver et nyt sidespejl nok!
- Og jeg må lappe den i første omgang med en god gang gaffa (Længe leve gaffa!)
Men hvor ER jeg dog knotten!
Der er jo tydeligvis en som er kørt ind i det, og bare er kørt videre! Og så i sådan en lille by!
Har tænkt mig at hænge en seddel op, om hvor og hvornår, og håbe på at det vel for pokker er en fejl og at vedkommende ikke opdagede at han/hun faktisk ØDELAGDE spejlet, og ikke bare skubbede til det.
Er bare SÅ knotten, er snot uheldig i forvejen så det her er bare NOT det jeg manglede.
Hvis man kører ind i en andens sidespejl så det sidder sjovt, checker man da så ikke om det er ødelagt eller ej?
Jeg var væk fra bilen i max 10min ialt!
Årh suk altså...